Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan man gjøre noe særlig mer enn å rapportere brukeren og varsle de andre i gruppa? Kunne tenkt meg en løsning der IP-adressen til brukeren gjøres kjent slik at man kan søke opp vedkommende og kjøre en ananas baklengs opp i ræva dems.

Med mindre det som skrives ikke omfattes av straffeloven så er det vel lite man kan gjøre (såvidt meg bekjent så gis vel IP-adresser til politiet).

Er ikke straffbart å være en idiot i det landet her :-p (selv om man i mange tilfeller kanskje ønsket at det var det)

Lenke til kommentar

Kan man gjøre noe særlig mer enn å rapportere brukeren og varsle de andre i gruppa? Kunne tenkt meg en løsning der IP-adressen til brukeren gjøres kjent slik at man kan søke opp vedkommende og kjøre en ananas baklengs opp i ræva dems.

Fått lignende  greier på psn kontoen min. Gjør som meg H.A.M gi full faen i de idiotene å slett de mellingene fra de

Slik rapporterer du upassende innhold, 

https://www.playstation.com/no-no/get-help/help-library/my-account/grief-reporting/how-to-file-a-complaint-against-another-playstation-network-user/

Lenke til kommentar

Blir fort litt drøyt å sitte oppe halve natta for å se de paneldiskusjonene etc, så der følger jeg med på blogger og ikke minst reddit.

Men disse skal jeg klare live:

EA lørdag kl 21.00

Microsoft søndag kl 23.00

Ubisoft mandag kl 22.00

Drit at Sony er kl 03.00 natt til tirsdag - den får jeg ta i retro som et "eksternt kundemøte - kommer litt seinere i dag" om morgenen etter..  :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...