Auto Asmodeus Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 (endret) Veit ihvertfall om en happy customer. Endret 6. juni 2017 av H.A.M. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Må være for gangtaz som skal ha den i cribben sin. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Fett. DorothyXOXO835 har sendt meg en bitly-link til masse gratis PSN cards. Noen som vil ha linken? Kan garantere ulumskheter... 1 Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Har fått sikkert et dusin slike meldinger... Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Kan man gjøre noe særlig mer enn å rapportere brukeren og varsle de andre i gruppa? Kunne tenkt meg en løsning der IP-adressen til brukeren gjøres kjent slik at man kan søke opp vedkommende og kjøre en ananas baklengs opp i ræva dems. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Kan man gjøre noe særlig mer enn å rapportere brukeren og varsle de andre i gruppa? Kunne tenkt meg en løsning der IP-adressen til brukeren gjøres kjent slik at man kan søke opp vedkommende og kjøre en ananas baklengs opp i ræva dems. Med mindre det som skrives ikke omfattes av straffeloven så er det vel lite man kan gjøre (såvidt meg bekjent så gis vel IP-adresser til politiet). Er ikke straffbart å være en idiot i det landet her :-p (selv om man i mange tilfeller kanskje ønsket at det var det) Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Er ikke straffbart å være idiot, men mtp at mange av PSNbrukerne er under 18 og kanskje uforsiktige kan det være en enkel innfallsport for å laste opp trojaner/spyware på en pc i heimen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Kan man gjøre noe særlig mer enn å rapportere brukeren og varsle de andre i gruppa? Kunne tenkt meg en løsning der IP-adressen til brukeren gjøres kjent slik at man kan søke opp vedkommende og kjøre en ananas baklengs opp i ræva dems. Fått lignende greier på psn kontoen min. Gjør som meg H.A.M gi full faen i de idiotene å slett de mellingene fra de Slik rapporterer du upassende innhold, https://www.playstation.com/no-no/get-help/help-library/my-account/grief-reporting/how-to-file-a-complaint-against-another-playstation-network-user/ Lenke til kommentar
vidor Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 (endret) Playstation Store kjører et meget godt tilbud på Wolfenstein: The new order (33 kr) / The old blood (41 kr) for dem som måtte være interessert. Tilbudet går ut 10/6 00:59 ifølge PS4 koblet opp mot PSN. https://store.playstation.com/#!/en-no/search/q=wolfenstein Endret 9. juni 2017 av vidor Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Slå til, vanvittig gjennomført herlige spill! Lenke til kommentar
vidor Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 The new order har ca dobbelt så lang spilletid som The old blood, så prisene burde egentlig vært motsatt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Sikkert pga. det er nyere. Men til den prisen er det ikke verdt å tenke på uansett. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Wolfenstein: The New Order er meget bra. Jeg har vanligvis ingen interesse av fps, men noen spill er bare gode uavhengig av sjanger. Metro-spillene faller også i den kategorien. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 PS4 games NEWS: Forget about Backwards Compatibility on PlayStation http://www.express.co.uk/entertainment/gaming/813743/PS4-news-Sony-Xbox-One-backwards-compatibility-E3-2017 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 (endret) Her gleder seg da det er 3 dager igjen til E3 - bare å sette av tid: Wipeout ser forøvrig interessant ut (hadde egentlig utelukket det): https://streamable.com/gn6i7 Endret 8. juni 2017 av H.A.M. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Jeg gidder sjelden å følge med på E3 live - altfor mye venting. Jeg venter i stedet til at konferansene er over og stoler på at Youtube-kanalene jeg abonnerer på dekker de spillene jeg er interessert i. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Blir fort litt drøyt å sitte oppe halve natta for å se de paneldiskusjonene etc, så der følger jeg med på blogger og ikke minst reddit. Men disse skal jeg klare live: EA lørdag kl 21.00 Microsoft søndag kl 23.00 Ubisoft mandag kl 22.00 Drit at Sony er kl 03.00 natt til tirsdag - den får jeg ta i retro som et "eksternt kundemøte - kommer litt seinere i dag" om morgenen etter.. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Herregud så patetiske enkelte gjør seg bare for å skvise ut noen kroner. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå