Muggkaare Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 (endret) http://www.cnbc.com/2017/04/24/sony-shares-earnings-guidance-forecast.html Sony gjør det bra. Hele firmaet da, og ikke bare spilldelen. Ikke mange årene siden det ble spekulert i om de kom til å gå under. Endret 25. april 2017 av Muggkaare Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Litt over, men veldig bra https://www.komplett.no/product/813132/gaming/lyd/kablet-headset/hyperx-cloud-gaming-headset-sort Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Blir ikke mer Outlast 2 i kveld... ikke rette dagen for slikt faenskap gitt. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 (endret) Blir ikke mer Outlast 2 i kveld... ikke rette dagen for slikt faenskap gitt. Du lever ennå, er Outlast 2 være en Resident evil 7 i vr, skuffene så etter vr demo av Outlast 2. Endret 25. april 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Trenger virkelig ikke VR for at Outlast 2 skal være grusomt tror jeg, men så er jeg en pingle blitt Orket bare 15-20 minutter i går kveld...var mer fristende å la seg forlokke i Horizon Lenke til kommentar
vidor Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Det er jo en .5 løsning. Maskinen er jo en del kjappere og en mulighet for dem som vil det. Det er nok en del føringer fra Sony hva man kan og ikke kan gjøre med den ekstra kapasiteten siden spillene skal fungere på begge konsollene, men generelt virker det som det som den ekstra ytelsen er tiltenkt høyere FPS og eyecandy. På meg virker det lite gjennomtenkt å ikke gi folk som velger å oppgradere en smooth overgang for å overføre alt innholdet mer elegant til ny maskin. De gir bare dårlig PR. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Trenger virkelig ikke VR for at Outlast 2 skal være grusomt tror jeg, men så er jeg en pingle blitt Orket bare 15-20 minutter i går kveld...var mer fristende å la seg forlokke i Horizon Ikke Dark Souls, ikke Outlast... Nå må du ta deg sammen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 (endret) Nervene maktet ikke det gameplayet i går. Nytt forsøk på å komme videre i kveld En hard dag på jobb og påfølgende treningsøkt..krop og sinn var mer klar for å lene seg tilbake og slappe av hehe. Dark Souls er vel heller prøv og feil gameplayet som ikke appellerer, ikke at det ser skummelt ut før det fjør det absolutt ikke Endret 26. april 2017 av Mala Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Jeg prøvde Outlast hos en kompis. La det vekk etter 5 min - fy for pokker! (jeg er lettskremt) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Karret meg igjennom Outlast omsider med en kompis over PSN (synkronisert spilling I party, for ett leven ) ..selvsagt dukket det opp fiender i spillet hos meg enkelte steder i spillet, og ikke hos andre parten..til hans fornøyelse. Grusom stemning I disse spillene her altså, lite tyder på at det blir mer gledelig I Outlast 2. Lenke til kommentar
zero dawn Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 (endret) Hvordan er Outlast og Outlast 2 i vanskelighetsgrad sammenlignet med RE7? Endret 26. april 2017 av zero dawn Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Jeg har en voksen datter som elsker skrekkspill. Hun har nettopp rundet Resident evil 7 og likte det veldig godt. Hvordan er Outlast og Outlast 2 i vanskelighetsgrad sammenlignet med RE7? Hun liker skrekk, men liker ikke når det blir for vanskeligt Med eller uten PSVR da du, Lenke til kommentar
zero dawn Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Jeg har en voksen datter som elsker skrekkspill. Hun har nettopp rundet Resident evil 7 og likte det veldig godt. Hvordan er Outlast og Outlast 2 i vanskelighetsgrad sammenlignet med RE7? Hun liker skrekk, men liker ikke når det blir for vanskeligt Med eller uten PSVR da du, Har ikke PSVR, så uten Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Trenger virkelig ikke VR for at Outlast 2 skal være grusomt tror jeg, men så er jeg en pingle blitt Orket bare 15-20 minutter i går kveld...var mer fristende å la seg forlokke i Horizon Du glemte en ting, er Outlast 2 være en Resident evil 7 i vr. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Som sagt spillte bare I 15-20 minutter, så det er ett rimelig tynt grunnlag å si hverken fra eller til på. RE7 I VR er en veldig,veldig spesielt guffen opplevelse første gangen, så det skal godt gjøres å toppe dette. Vi får se Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Trenger virkelig ikke VR for at Outlast 2 skal være grusomt tror jeg, men så er jeg en pingle blitt Orket bare 15-20 minutter i går kveld...var mer fristende å la seg forlokke i Horizon Ikke Dark Souls, ikke Outlast... Nå må du ta deg sammen. Hvem spill da foreslår du. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 PS Plus for mai:Alienation (PS4)Tales from the Borderlands (PS4)Blood Knights (PS3)Port Royale 3: Pirates and Merchants (PS3)Laser Disco Defenders (PS Vita)Type: Rider (PS Vita) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Nervene maktet ikke det gameplayet i går. Nytt forsøk på å komme videre i kveld En hard dag på jobb og påfølgende treningsøkt..krop og sinn var mer klar for å lene seg tilbake og slappe av hehe. Dark Souls er vel heller prøv og feil gameplayet som ikke appellerer, ikke at det ser skummelt ut før det fjør det absolutt ikke "What Reamins of Edit Finch"? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Aff..enda mere helvete altså? Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Hadde satt stor pris på om noen kunne hjulpet meg med problemet mitt: Når jeg trykker "share"-knappen og deretter "firkant" for å lagre klipp, siste 15 min som det er innstilt på, så lagrer den ikke siste 15 min som den skal... Jeg skjønner ikke hvorfor. Av og til lagrer den noen sekunder, andre ganger noen minutter, og andre ganger rundt 10 minutter. Jeg har mistet mange artige øyeblikk pga dette. Mener at det fungerte tidligere, så aner ikke hva som har skjedd. Anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå