laurell Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Har noen andre fått 100kr kupongen, etter kampanjen de hadde i mars der alle som brukte over 500kr skulle få det i april? Skulle fått det som varsel på ps4 mellom 5-6 april... Jeg fikk en kupong i går på 100,- Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Fikk overraskende nok kupong på mandag, kunne ikke skjønne at jeg hadde brukt så mye som 500 i løpet av mars. Men så kom jeg jo på at årsabonnementet mitt på PS Plus ble fornyet i mars, så det var jo god timing. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Har du i det hele tatt fått kjøpt noe? svar på spørsmålet. (nei ) Hvem spill kjøpte du da, VENTER PÅ SVAR Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. april 2017 Del Skrevet 13. april 2017 Pluselig nå røyk den ene strikken til mitt ps4 vr head sett, har vært nesten overforsiktig med vr headsett mitt da , er andre som har ødelagt strikken på sitt ps4 vr head settet sitt ved bare ta det på seg, jeg har brukt vr heat sett vær dag nesten da. Nei etter påske ringer jeg gamezone be de å fixe det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 Pluselig nå røyk den ene strikken til mitt ps4 vr head sett, har vært nesten overforsiktig med vr headsett mitt da , er andre som har ødelagt strikken på sitt ps4 vr head settet sitt ved bare ta det på seg, jeg har brukt vr heat sett vær dag nesten da. Nei etter påske ringer jeg gamezone be de å fixe det. Så lenge du har behandlet det rimelig bør du kunne klage. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 Pluselig nå røyk den ene strikken til mitt ps4 vr head sett, har vært nesten overforsiktig med vr headsett mitt da , er andre som har ødelagt strikken på sitt ps4 vr head settet sitt ved bare ta det på seg, jeg har brukt vr heat sett vær dag nesten da. Nei etter påske ringer jeg gamezone be de å fixe det. Så lenge du har behandlet det rimelig bør du kunne klage. takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 Pluselig nå røyk den ene strikken til mitt ps4 vr head sett, har vært nesten overforsiktig med vr headsett mitt da , er andre som har ødelagt strikken på sitt ps4 vr head settet sitt ved bare ta det på seg, jeg har brukt vr heat sett vær dag nesten da. Nei etter påske ringer jeg gamezone be de å fixe det. Så lenge du har behandlet det rimelig bør du kunne klage. takk. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 Pluselig nå røyk den ene strikken til mitt ps4 vr head sett, har vært nesten overforsiktig med vr headsett mitt da , er andre som har ødelagt strikken på sitt ps4 vr head settet sitt ved bare ta det på seg, jeg har brukt vr heat sett vær dag nesten da. Nei etter påske ringer jeg gamezone be de å fixe det. Så lenge du har behandlet det rimelig bør du kunne klage. takk. Har du nå fått kjøpt deg et spill, er det nei gå for GTAV...stop the fucking car, er det ja hva spill er det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 Nier Automata ass. Praktfullt spill. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 (endret) Nå.....back to PS4.Jeg fikk en ny firmware 4.55 igår. Under oppdateringer stod det kun at den ordnet stabilitet, og ingen ting annet på listen.Noen som vet om det gjorde noe mer, og eventuell hvilken ustabilitet den har jobbet med? Ellers har jeg et spørsmål om Resident Evil 7. Det spille tok ikke helt fatt i meg, men jeg må jo runne det. Er nå kommet til der hvor jeg har funnet en hånd, tatt den med i campingvognen, telefonen ringer og jeg får beskjed om å se i kjøleskapet.Hvor er jeg i spillet da? Før halvveis, etter halvveis, eller nærmer jeg meg slutten? Begynner å gå litt smålei nå og har andre spill jeg vurderer å starte opp nå i høytidsdagene. Endret 15. april 2017 av Camrot Fjernet kommentar på slettet innlegg 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 Stabilitetsupdatene er småfiks her og der, litt som for eksempel Steam gjør. Fikser bugs og diverse ting som man kan aldri har opplevd selv. Ellers så sies det at det kanskje er for å fikse litt siden det skal ha blitt funnet en måte man kanskje kan "hacke" konsollen i fremtiden. Du vet, piratkopiering og slikt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 (endret) Moderatormelding Vi ønsker ikke persondiskusjoner på forumet, slik som også er beskrevet i retningslinjene. Noen innlegg er fjernet. Dette innlegget skal ikke kommenteres videre i tråden. Reaksjoner på moderering kan sendes til meg på Personlig Melding. Endret 15. april 2017 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 Nå.....back to PS4. Jeg fikk en ny firmware 4.55 igår. Under oppdateringer stod det kun at den ordnet stabilitet, og ingen ting annet på listen. Noen som vet om det gjorde noe mer, og eventuell hvilken ustabilitet den har jobbet med? Ellers har jeg et spørsmål om Resident Evil 7. Det spille tok ikke helt fatt i meg, men jeg må jo runne det. Er nå kommet til der hvor jeg har funnet en hånd, tatt den med i campingvognen, telefonen ringer og jeg får beskjed om å se i kjøleskapet. Hvor er jeg i spillet da? Før halvveis, etter halvveis, eller nærmer jeg meg slutten? Begynner å gå litt smålei nå og har andre spill jeg vurderer å starte opp nå i høytidsdagene. Langt du er i spillet ca 25% til 35% noe i den dur. Den hånden skal du bruke i et annet hus i re7 du må feste sette den hånda fast i noe. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 kan noen seriøst hjelpe meg? Nettverksproblemer Er første gang jeg har problemer med dette her, jeg får ikke koblet til online på ps4. Det har gått kjempe bra hele tiden men så var jeg hos kompisen min i påsken og koblet til hans nett, alt gikk bra, men når jeg kom hjem etter noen dager og skulle koble til ps4 min hjemme, så står det at internett tilkobling er mislykket og ber meg om proxy server.......men Nettet fungerer på pc, tv, overalt, kun på ps4. Jeg bruker en extender siden hovedruteren er oppe i stuen og jeg har rom nede i 1 etasje, dette har fungert i over 1 år nå. Jeg har prøvd å restarte ruteren, slå av og på extenderen, til og med trykket på reset knapp og laget ny kobling men fortsatt ingen nettverk på ps4, noen som har erfaring med dette? Lenke til kommentar
Nameen Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 Horizon Zero Dawn dokumentar. Must see for de som likte HZD. Er som ca. 47 min. Enjoy! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Spoiler det noe? Ja ikke se, kjøpe spillet Bone. Lenke til kommentar
Nameen Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Spoiler det noe? Nei, er egentlig ikke noe spoiler i den, med mindre du har sett alle trailer til HZD, og litt gameplay som GG har vis fra før. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Spiller HZD som bare det jeg.. På level 46. Var bare redd for spoiler ang historien og slutten og annet jeg ikke har vært igjennom selv ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå