New77Era Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Har noen erfaring med ARK? vurderer å plukke det opp, sammen med bioshock, men er usikker Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Ark er kult det viss du liker survival. Har ikke spilt det siden jeg fikk Conan Exiles da. Men er et helt greit survival spill. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Hehe. Er du kla Har nok med å høre, Stop fucking car.... GTAV Litt flaut. Men jeg har enda ikke spilt det spillet ferdig. Jeg pleier å starte på GTA spill og har det kjempe gøy. Men tror faktisk jeg aldri har spilt et ferdig....brenner ut før jeg er engang halvveis i historien. Mye mulig pga jeg bruker så mye tid på å bare leke meg rundt i spill verden. Spesielt i det siste spillet.... HÆÆÆÆ.du skriver til meg Hehe. Er du kla. Venter på svar. Er GTA V verdt en runde? (Flere tilbud i ps-store, og med det kommer spørsmålene ) Ja Har du i det hele tatt fått kjøpt noe? svar på spørsmålet. (nei ) GTAV løp å kjøpe, jeg har det på ps3 ps4 å pc. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Har noen erfaring med ARK? vurderer å plukke det opp, sammen med bioshock, men er usikker Har hørt det ikke er bra, ps bruke eller penger på et annet spill Horizon Zero Dawn du virklig et supert spill. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Venter på svar. På hva da? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Venter på svar. På hva da? Det her skriver du.....Hehe. Er du kla.... mente du om jeg var klar i hode svaret er ja er det men har galgenhumor som oxo er svart humor er litt små gal hue ang humor min da. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Veldig mye bra på påskesalg i psn store nå. Mange PSVR titler også. Her skal det handles når lønna tikker inn! Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 (endret) Kjøpte Gta til PS3 og spilte det i mange timer både offline og online, men følte ikke for å kjøpe det på nytt til PS4 Endret 8. april 2017 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Kjøpte Gta til PS3 og spilte det i mange timer både offline og online, men følte ikke for å kjøpe det på nytt til PS4 Den var til meg, GTAV på ps3 måtte ha men etter på så jeg GTAV kommer til ps4, tenkte da bedre grafikk på ps4 en ps3 ha ps3 var dårlig grafikk da forhold til ps4 da , nesten sist kjøpte jeg GTAV til pc som LarZen nevner her å der + andre brukere 60 i spillet er 30 i ps4 da husker ikke hva som er bakk 60, sist men minst GTAV med ps4 pro nå, trude jeg hadde slettet saven nå til GTAV da. men var heldig da jeg Franklin sto der da etter jeg load game da. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 (endret) Koplet til min ps4 pro til displayporten på min Dell UltraSharp U2713HM 27" 16:9 2560 x 1440 AH-IPS 7" Quad-HD Wide med IPS og LED Edit.... var feil port jeg koplet til Endret 9. april 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
baguett Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Har noen andre fått 100kr kupongen, etter kampanjen de hadde i mars der alle som brukte over 500kr skulle få det i april? Skulle fått det som varsel på ps4 mellom 5-6 april... Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Har ikke fått den enda nei. Står en melding på store at den er litt forsinket. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Noen som vet hvorfor det kommer opp på PSstore når du går inn på noen spill så kan man ikke kjøpe spillet? selvom det er tilgjengelig og på tilbud Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. april 2017 Del Skrevet 10. april 2017 Dette er et spill jeg kunne tenkt med å se på en god 4K HDR TV med Pro patch. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. april 2017 Del Skrevet 11. april 2017 Dette er et spill jeg kunne tenkt med å se på en god 4K HDR TV med Pro patch. Går det ikke like bra på et vanlig tv da Theo343. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 11. april 2017 Del Skrevet 11. april 2017 (endret) Om noen er interessert i Arcade Racere ala vannjet kan jeg anbefale; Riptide GP2 Riptide: Renegade. Utrolig mye spill for pengene, de koster henholdvis 58 og 82kr. Her er det timesvis med spilling. Førstnevnte har ikke så veldig realistisk "vannfølelse" og har ikke Online multiplayer, mens Renegade har derimot mye mer realistisk vannfølelse, mye bedre på alt egentlig og mulighet for Online. Verdt hver krone, og spesielt sistnevnte byr på noen skikkelige utfordringer om man skal gå for "3 stjerner" i hvert race. Endret 11. april 2017 av Simkin Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. april 2017 Del Skrevet 11. april 2017 Joking: Som du ser i videoen så er det fantastisk på 4K. Samtidig som det ikke er så tungt at Pro med patch vil kunne gjøre en råbra jobb. Men japp veldig bra på 1080/1440P også. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 11. april 2017 Del Skrevet 11. april 2017 Ser ut som at Playstation brukere får nyte Remedy sine spill framover, de som blir lansert på konsoll ihvertfall. http://www.remedygames.com/remedy-continues-a-successful-year-with-two-new-games/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå