GnilreG Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Hva med å se en kjapp youtube-recap av uncharted 1-3 og spille kun firer´n? Fungerer fint det. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Fikk spillet Yooka-Laylee i post kassen i dag. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 6 dager før release? Hvordan gikk det seg til? Lenke til kommentar
mouldycurtain Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Hva med å se en kjapp youtube-recap av uncharted 1-3 og spille kun firer´n? Ville heller anbefalt å spille alle selv, i alle fall når de er så billige på PSN. Litt dårlig argument at et spill er "outdated" per dags dato. Spilte selv gjennom MGS 3,1,2 og 4 i 2014 for første gang, og synes alle fire spillene var jævlig bra selv om de var ganske "clonky" å spille i forhold til hva man er vandt med i dag. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 (endret) Er inhabil til å uttale meg om MGS, da dette selvsagt er en helt fantastisk serie Men nå syns jo jeg ikke Uncharted spillene var så utrolig bra når de kom heller da, hoppe aldri helt på hype-toget der. Og det kom ekstra tydelig igjennom når jeg til slutt kjøpte remastret utgaven i ett altfor svakt øyeblikk Jeg tror jeg syns det første Uncharted var ganske bra når det kom på PS3, men ble nok en del blendet av flott grafikk. Så var det jo også ette ufattelig elendig spillutvalg på den konsollen fra før, så Uncharted ble på en måte ett samlingspunkt for mange muligens hehe. Endret 5. april 2017 av Mala Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Se recap på youtube. Uncharted 1-3 er en prøvelse å spille igjennom nå. Gameplaymessig er det utrolig utdatert med knotete kontrollere og horder med fiender og deretter en enkel gåte. 4eren er så mye bedre. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Killing Floor 2 free week trail og Dragon Quest Heroes 2 demo ute på PS nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Er Shadows of Mordor bra? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Er Shadows of Mordor bra? Ja. Bare ikke forvent at det er et enormt open world map. For det er ganske lite. Men liker måten systemet er bygget opp med ledertreet til fienden. En litt annen innfallsvinkel enn andre spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Og mtp. hva pris man som regel får det til i disse dager, så er det mye spill for pengene. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Noen som vet hvordan spill logger spilletid? Ser jeg har så og så mange timer spilt, feks på en savegame i Horizon ZD, men når slutter og starter den tellingen? Hvis jeg trykker start/option, når jeg trykker plata og kommer inn på kart/menyene, når jeg trykker på PS-knappen..? Ikke før jeg avslutter selve spillet? Er det noen universale regler for slikt? For, det hender jo jeg enten trykker pause, eller går inn på kart og lar det stå en god stund før jeg kommer tilbake for å spille mer.. Hva er da reell spilletid? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Har inntrykk av at de fleste spill logger spilletid så lenge de kjører. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 (endret) Dishonored 2 demo ute på PStore. Endret 6. april 2017 av LarZen Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Dishonored 2 demo ute på PStore. Har nok med å høre, Stop fucking car.... GTAV Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Hehe. Er du kla Har nok med å høre, Stop fucking car.... GTAV Litt flaut. Men jeg har enda ikke spilt det spillet ferdig. Jeg pleier å starte på GTA spill og har det kjempe gøy. Men tror faktisk jeg aldri har spilt et ferdig....brenner ut før jeg er engang halvveis i historien. Mye mulig pga jeg bruker så mye tid på å bare leke meg rundt i spill verden. Spesielt i det siste spillet.... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 (endret) Hehe. Er du kla Har nok med å høre, Stop fucking car.... GTAV Litt flaut. Men jeg har enda ikke spilt det spillet ferdig. Jeg pleier å starte på GTA spill og har det kjempe gøy. Men tror faktisk jeg aldri har spilt et ferdig....brenner ut før jeg er engang halvveis i historien. Mye mulig pga jeg bruker så mye tid på å bare leke meg rundt i spill verden. Spesielt i det siste spillet.... HÆÆÆÆ.du skriver til meg Hehe. Er du kla. Endret 6. april 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Er GTA V verdt en runde? (Flere tilbud i ps-store, og med det kommer spørsmålene ) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 (endret) Har du i det hele tatt fått kjøpt noe? Endret 6. april 2017 av Mala Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Har du i det hele tatt fått kjøpt noe? svar på spørsmålet. (nei ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå