sprintball96 Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 (endret) Flere som har problemer med menyene på PS4 etter den siste oppdateringen? Jeg har lagg i menyen, på PRO. Kan det være sammenheng med at hvis man har aktivert BOOST Mode, så bruker det en mindre Core(?) fra CPU på menyen som medfører litt mer lag? Endret 31. mars 2017 av sprintball96 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Jeg så Aloi og Horizon nevnt tidligere, lukket øynene og scrollet ned. Hvis dere diskuterer noe som kan inneholde spoilers - skjul det, jeg har enda ikke spilt Horizon. Har du ikke kjøpt spillet ennå, jeg fant jo et til deg for 450.kr i pm til deg. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Jeg så Aloi og Horizon nevnt tidligere, lukket øynene og scrollet ned. Hvis dere diskuterer noe som kan inneholde spoilers - skjul det, jeg har enda ikke spilt Horizon. jeg fant jo et til deg for 450.kr Lyst til å dele? Med mindre det er finn.no Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Flere som har problemer med menyene på PS4 etter den siste oppdateringen? Det går helt utrolig tregt her, ikke bare i PS Store, men også hvis jeg f.eks. skal velge en av streamingappene. Loader skikkelig lenge før Netflix, HBO, NRK, Sumo og de andre ikonene i det hele tatt dukker opp. Sånn som det er nå er konsollen min ubrukelig. Jupp. Fikk problemer etter oppdateringen. Inne på menyene tar det 5-10 sekunder før noe skjer når jeg trykker på knappen. Tenkte maskina var blitt for varm så jeg lot den være av noen timer før jeg prøvde igjen, men like ille når jeg slo den på igjen. Dette er på Pro. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Flere som har problemer med menyene på PS4 etter den siste oppdateringen? Det går helt utrolig tregt her, ikke bare i PS Store, men også hvis jeg f.eks. skal velge en av streamingappene. Loader skikkelig lenge før Netflix, HBO, NRK, Sumo og de andre ikonene i det hele tatt dukker opp. Sånn som det er nå er konsollen min ubrukelig. Har merket litt av det selv. Ikke i nærheten av ubrukelig, slik du beskriver, men spesielt dette med streamingappene som laster et par sekunder nå, i forhold til nesten umiddelbart før. Menyer som meldinger, venneliste og annet kan kanskje også laste marginalt tregere. Dette er på PS4 Pro, og boost mode er ikke aktivert, så det kan ikke være derfor, slik noen her foreslo. Det er litt derfor jeg synes TLOU (og alt annet fra den kanten) er nokså oppskrytte greier. Alt er vel egentlig oppskrytt, med mindre man var en av de som opplevde det før folk begynte å snakke om det. Folk er jo også forskjellige. Jeg kan ikke huske en eneste gang for meg at et spill som alle andre sier er bra har levd opp til alle de opplevelsene folk beskriver det med, og forventningene det skaper. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Kan det være sammenheng med at hvis man har aktivert BOOST Mode, så bruker det en mindre Core(?) fra CPU på menyen som medfører litt mer lag? Tror faktisk du har rett, ingen lagg etter deaktivering av BOOST Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Jeg har original PS4. Problemene er litt av og på, noen ganger er det bare litt treghet i menyene, andre ganger fungerer det rett og slett ikke. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Kjøper jeg Nathan Drake collection får jeg 3 spill for prisen av Last of Us. Men Last of Us skal være skikkelig bra.. Lenke til kommentar
afterall Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Jeg ville ikke stått over noen av dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Jeg ville ikke stått over noen av dem. Må ta et valg. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Jeg ville ikke stått over noen av dem. Må ta et valg. TEST: Du er bare nødt til å spille Horizon Zero Dawn snart ikke vent, En ny PlayStation-kjempe er født.Karakter: 9/10. løp å kjøpe, det var nesten lettere å få en del svensker til å kjøpe bioshock 1 på ps3 på www.playstation3.se død side nå, en få deg til å kjøpe Horizon Zero Dawn, plz kjøp det i stedet du anger ikke på det lover deg et topp spill deluxs da. http://itavisen.no/2017/02/23/test-du-er-bare-nodt-til-a-spille-horizon-zero-dawn/ Lenke til kommentar
afterall Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Eh... Økonomisk sett ville jeg ventet med Horizon til det var billigere, og heller spilt Uncharted eller The Last of Us i mellomtiden. Samlingen er jo mer timer, og er mer Indiana Jones-action. Sistnevnte har bedre karakterer, og pacing og regissering på linje med en ordentlig god film. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Kjøper jeg Nathan Drake collection får jeg 3 spill for prisen av Last of Us. Men Last of Us skal være skikkelig bra.. Jeg ville tatt TLOU uten å nøle. 3 Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Har en PS4 på service hos Cdon, som nettopp kom i retur fra tollen pga tull med dokumenter, så må få helt ny service papier osv osv fra Cdon å jeg har da sikkert ikke en PS4 før minst en måned. Så mitt spørsmål er: Kan jeg kjøpe en PS4 på Elkjøp å returnere denne innen en måned, eller fungerer ikke dette på spillkonsoller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Har en PS4 på service hos Cdon, som nettopp kom i retur fra tollen pga tull med dokumenter, så må få helt ny service papier osv osv fra Cdon å jeg har da sikkert ikke en PS4 før minst en måned. Så mitt spørsmål er: Kan jeg kjøpe en PS4 på Elkjøp å returnere denne innen en måned, eller fungerer ikke dette på spillkonsoller? http://www.dinside.no/okonomi/martin-ble-nektet-elkjop-garanti/61019409 For sent for det takke være han karen der Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Har en PS4 på service hos Cdon, som nettopp kom i retur fra tollen pga tull med dokumenter, så må få helt ny service papier osv osv fra Cdon å jeg har da sikkert ikke en PS4 før minst en måned. Så mitt spørsmål er: Kan jeg kjøpe en PS4 på Elkjøp å returnere denne innen en måned, eller fungerer ikke dette på spillkonsoller? Du kan låne deg en xbox. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Har en PS4 på service hos Cdon, som nettopp kom i retur fra tollen pga tull med dokumenter, så må få helt ny service papier osv osv fra Cdon å jeg har da sikkert ikke en PS4 før minst en måned. Så mitt spørsmål er: Kan jeg kjøpe en PS4 på Elkjøp å returnere denne innen en måned, eller fungerer ikke dette på spillkonsoller? Du kan låne deg en xbox. Trenger ikke å låne. Får de snart gratis i butikken... Lenke til kommentar
...... Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Hahaha, nesten gratis ja. Fikk tilbud om å kjøpe en kjeksboks one av en bekjent for 500. Stod over, har smart TV så.. PS4 er utrolig sterk om dagen. Horizon Zero Dawn var fantastisk, og nå Persona 5. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Har en PS4 på service hos Cdon, som nettopp kom i retur fra tollen pga tull med dokumenter, så må få helt ny service papier osv osv fra Cdon å jeg har da sikkert ikke en PS4 før minst en måned. Så mitt spørsmål er: Kan jeg kjøpe en PS4 på Elkjøp å returnere denne innen en måned, eller fungerer ikke dette på spillkonsoller? Uten problem. Karmaen får du deale med etterpå Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Noen som har testet disse? http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2017-razer-raiju-vs-nacon-revolution-pro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå