MR SPEED Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Flere som har problemer med menyene på PS4 etter den siste oppdateringen? Det går helt utrolig tregt her, ikke bare i PS Store, men også hvis jeg f.eks. skal velge en av streamingappene. Loader skikkelig lenge før Netflix, HBO, NRK, Sumo og de andre ikonene i det hele tatt dukker opp. Sånn som det er nå er konsollen min ubrukelig. Nei ikke her verken vanlig ps4 eller ps4 pro er treg for meg her. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 (endret) Isbilen: Har ikke prøvd de siste to Uncharted-spillene, så jeg kan ikke uttale meg om dem. Men jeg får det samme inntrykket som deg etter å ha spilt TLoU og Uncharted 1 og 2. TLoU kan anbefales til enkelte personer, men det er litt oppskrytt. Newman221: Ja, det er ikke så veldig bra. Men det verste er at Aloy driver å snakker høylydt til seg selv hele tiden, som om hun skal diktere hva du skal tenke og føle. Hvis spillet skal fortelle deg hva du skal føle, så har de gjort en elendig jobb, og produsenten er jo klar over det selv. Har også hørt at folk si at Horizon Zero Dawn er banebrytende. Hvordan? Har de ikke spilt de siste tre Far Cry-spillene? Eller skjer det noe spesielt lengre ut i spillet? Er vel 5 timer inn i det, og det er så å si identisk til Far Cry så langt. Plottet er sikkert litt bedre, men så kjøper man ikke Far Cry for historien sin del. Endret 30. mars 2017 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Men det verste er at Aloy driver å snakker høylydt til seg selv hele tiden, som om hun skal diktere hva du skal tenke og føle. Nei, hun sier hva HUN tenker og føler, det er relevant for historien. Du spiller som Aloy, ikke som deg selv. Dette er ikke Skyrim. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 (endret) Tror de fleste vil være enig i at plottet i The Last of Us overgår MGS med god margin.Plottet i TLOU er ingenting spesielt. Gameplay er også ganske standard greier. Det er karakterene som er bra. Hvor bra skrevet de er, hvor bra stemmeskuespillet er, og hvordan de utvikler seg igjennom spillet. Man blir ordentlig glad i disse menneskene, og det er det veldig få spill som klarer. Spillet ville vært fullstendig middelmådig om det ikke var for dette. Det er helt korrekt at karakterer, stemmeskuespill, setting, kamerastyring, regissering, ansiktsanimasjoner osv gjør spillet strålende og det er alltid helheten som teller. Hjelper ikke om gameplay er dritbra hvis spillet er gørr kjedelig. Oppskrytt som Isbilen sier er det absolutt ikke. Men kanskje noen selv sitter med litt nostalgi ift. forrige gjennomspilling og når de prøver det på nytt så får de ikke samme feelingen de hadde ved slutten av første runde. Nå hører jeg til en av de som la fra meg spillet etter et par timer på PS3 fordi jeg ikke likte måten fiendene oppførte seg på, men når jeg plukket det opp på PS4 som :RE og satt med det helt til slutten endret inntrykket seg drastisk. Endret 30. mars 2017 av Theo343 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 (endret) Men det verste er at Aloy driver å snakker høylydt til seg selv hele tiden, som om hun skal diktere hva du skal tenke og føle. Nei, hun sier hva HUN tenker og føler, det er relevant for historien. Du spiller som Aloy, ikke som deg selv. Dette er ikke Skyrim. Og jeg har ikke påstått noe annet. Som om, skrev jeg. Og jeg skrev det fordi hun oppfører seg så unaturlig og rart at jeg ikke bare kan overse det. Tror aldri jeg har opplevd en spillkarakter som snakker høylydt så mye til seg selv. Endret 30. mars 2017 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Men det verste er at Aloy driver å snakker høylydt til seg selv hele tiden, som om hun skal diktere hva du skal tenke og føle. Nei, hun sier hva HUN tenker og føler, det er relevant for historien. Du spiller som Aloy, ikke som deg selv. Dette er ikke Skyrim. Og jeg har ikke påstått noe annet. Som om, skrev jeg. Og jeg skrev det fordi hun oppfører seg så unaturlig og rart at jeg ikke bare kan overse det. Tror aldri jeg har opplevd en spillkarakter som snakker høylydt så mye til seg selv. Ho snakker til deg, exe roter jeg rundt for mye for drepe samle, da sier Aloy skal jeg komme meg exe til han i oppdraget er info til spilleren er litt for ivrig til drepe samle da. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Jeg ante at det vill komme...Horizon har fått 3D audio støtte til Sony sine klokker idag. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Jeg ante at det vill komme...Horizon har fått 3D audio støtte til Sony sine klokker idag. Spillet kunde få vr støtte oxo. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Spillet kunde få vr støtte oxo. Måtte nok vært et helt eget spill designet for VR da isåfall. Men så absolutt en verden som hadde vært spennende å oppleve i VR ja 1 Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 http://m.ign.com/videos/2017/03/30/destiny-2-reveal-trailer Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Klein trailer Norsk takk. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Rumor: Fallout 5 Already in Pre-Production? https://gamerant.com/fallout-5-pre-production-rumor-257/ Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 (endret) Håper de denne gangen har gjør en real jobb med spillmotoren, for det var triste saker de leverte i FO4. Hadde det ikke vært for modmiljøet hadde det blitt 20-30t kontra 120t. Endret 30. mars 2017 av Theo343 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Håper de denne gangen har gjør en real jobb med spillmotoren, for det var triste saker de leverte i FO4. Hadde det ikke vært for modmiljøet hadde det blitt 20-30t kontra 120t. Synes Fallout 4 var bra jeg, venter på Fallout 4 i vr hvis den kommer til ps4 da. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Flere som har problemer med menyene på PS4 etter den siste oppdateringen? Jeg har lagg i menyen, på PRO. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 (endret) Jeg så Aloi og Horizon nevnt tidligere, lukket øynene og scrollet ned. Hvis dere diskuterer noe som kan inneholde spoilers - skjul det, jeg har enda ikke spilt Horizon. Endret 31. mars 2017 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Jeg så Aloi og Horizon nevnt tidligere, lukket øynene og scrollet ned. Hvis dere diskuterer noe som kan inneholde spoilers - skjul det, jeg har enda ikke spilt Horizon. Det har gått såpass lenge etter release at det er vel strengt talt ditt problem og ikke alle andre sitt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Lenge? Det er uansett en egen Horizontråd om man vil snakke spoilers. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Hadde fint om folk holdt seg til den dedikerte tråden ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå