Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Evolution skulle gått tilbake til å lage WRC spilla igjen.

Må si at jeg hadde noen morsomme øyeblikk med WRC spillene, kjørte alltid utenfor klippene i 200km/t++. spillene hadde sinnssyk sjarm, og hadde en identitet i motsetning til de siste motorstorm spillene.

Lenke til kommentar

Har enda ikke funnet en verdig motstander til dette, Dirt 2 var nære, men blir ikke det samme.

De kartene der man skulle bruke LED lysene/langlysene fordi det var mørkt, episk det var å knuse rekorder som venner eller kjente hadde.

l5bYwlf.jpg

Edit: Bildet vistes ikke.

Endret av Dore123m
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har enda ikke funnet en verdig motstander til dette, Dirt 2 var nære, men blir ikke det samme.

De kartene der man skulle bruke LED lysene/langlysene fordi det var mørkt, episk det var å knuse rekorder som venner eller kjente hadde.

l5bYwlf.jpg

Edit: Bildet vistes ikke.

Brukte og stoppe i banen og kjøre nær husene og leke at jeg var taxi sjåfør.

Hvor skal du, jeg skal dit. også kjørte jeg motsatt vei av banen mens racet var fortsatt gående :tease:

Beste var i alpene hvor jeg kom meg på andre siden av fjellet på grunn av en bug :rofl:

Lenke til kommentar

Etter det jeg har prøvd av Diablo 3, føler jeg at dette er mer positivt enn negativt, kontrollerne til en konsoll gir kanskje mer kontroll.

Og jeg tipper de tar i bruk Dragon Age sitt spellsystem, R2/L2 for å bytte mellom spellwheelene, og X, O, firkant og trekant for å aktivere.

Men nå har DA:O Betraktelig mer spells som kan brukes i sanntid, D3 har vel kun 2?

Lenke til kommentar

Ikke direkte PS4, men de har jo snakket om å integrere Vita med PS4 en del, så vurderer å kjøpe det nå, hvis det er slik at jeg uansett kommer til å skaffe det.. Men, tror dere at det går greit å skaffe avita nå, eller er det lurt å vente siden det mye mulig vil komme en "raskere og bedre med større hdd" osv..?! Takk! :)

Lenke til kommentar

Hvilke spill tenker dere å kjøpe på launch?

Jeg skal kun kjøpe 1 spill om gangen da jeg ikke vil få en backlog slik jeg alltid pleier å få. Men til PS4 så blir det første et konsoll eksklusivt spill, og da tenker jeg det blir Killzone.

Så kommer jeg til å se hvordan multiplatform spillene vil bli mellom XBO og PS4, og kjøpe til den konsollen som kommer best ut. Om det overhode blir noen forskjeller da...det gjenstår jo å se.

En ting er sikkert...det skal ikke kjøpes inn 3-4 spill på lansering slik jeg alltid har gjort... :p

Til XBO blir det Forza..

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...