Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Persona 5 reviews er ute!!!
94 så langt i metacritic.

Oh Sony! Dere gjør meg blakk! :lol: 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har faktisk problemer med å koble til den nye kontrolleren...

 

Koblet den til konsollen med USB-kabelen og trykket på PS-knappen. Er ikke det riktig? Konsollen er påslått, og jeg er på "welcome back to Playstation".

 

Skal være nok å bare koble den til med USB kabel for å pare den ja. Sjekket at USB kabelen fungerer? Prøvd å bytte USB port? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Har faktisk problemer med å koble til den nye kontrolleren...

 

Koblet den til konsollen med USB-kabelen og trykket på PS-knappen. Er ikke det riktig? Konsollen er påslått, og jeg er på "welcome back to Playstation".

 

Skal være nok å bare koble den til med USB kabel for å pare den ja. Sjekket at USB kabelen fungerer? Prøvd å bytte USB port? 

 

 

Hehe, byttet kabel og nå funker det. Jeg har to kabler. Den ene har gått helt i oppløsning, det sorte ytterst har smuldret opp og man kan se det inni, og det er faktisk den som fungerer nå. Ikke den nye, som er kanskje en måned gammel.

 

Edit: nå skjønner jeg ikke stort. Får ikke ladet med noen av kablene. Jeg har prøvd å lade en mobil med disse kablene, og det er null liv. Kanskje det bare var kablene hele tiden, og ikke kontrolleren. Men rart at begge kablene plutselig skal være defekte, og den ene er som sagt relativt ny.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Du risikerer å knærte usb-porten på Ps4-konsollen ved å bruke ødelagte kabler. Overledning er ikke stas for sikringen i usb-porten

At folk fortsetter å gamble med usb kabler til noen få kroner og ladere til 10,- er for meg et mysterium... Og folk lurer på hvorfor mobiltelefonene begynner å brenne under lading...

Lenke til kommentar

 

 

.

 

Frister Tekken 7 Collectors Edition bare 1500.kr, foresten ikke alle har råd til 4K HDR TV da, jeg er en av de.

https://m.gamezone.no/avdelinger/spill/playstation-4/ps4-spill/fighting/tekken-7-collectors-edition-ps4-130823-p0000059776

 

Av nysgjerrighet; du har råd til å blåse 1500kr på et spill og finner det rasjonelt, men å kjøpe en 55" UHD 4k HDR skjerm til under 10k er ikke aktuelt?

Merkelig hvordan folk verdsetter penger og prioriterer

Jo det er litt vanskelig kjøpe da,  for jeg er trygdet grunn er min epilepsi da, 1500.kr er ikke vanskelig å spare men 10.000.kr er være med da. :) ok. :)

Lenke til kommentar

Jeg visste ikke at jallakabler kan ødelegge noe (jeg bruker jo ikke makt for å koble til). Jeg tenkte at enten så lades det, eller så lades det ikke, og at disse kablene ikke er så ulike de som koster mer. Bare lavere produksjonskostnader generelt, og kanskje billigere materialer. Man lærer stadig noe nytt.

 

Veldig få mobiler begynner å brenne, men vi får jo gjerne høre om det når det skjer.

Lenke til kommentar

Jeg visste ikke at jallakabler kan ødelegge noe (jeg bruker jo ikke makt for å koble til). Jeg tenkte at enten så lades det, eller så lades det ikke, og at disse kablene ikke er så ulike de som koster mer. Bare lavere produksjonskostnader generelt, og kanskje billigere materialer. Man lærer stadig noe nytt.

 

Veldig få mobiler begynner å brenne, men vi får jo gjerne høre om det når det skjer.

Jo en mobil Galaxy Note 7  tok fyr den er med i GTA V nå ha ha    :tease:, å neste gang kjøper du en Play and Charge USB 2.0 Ladekabel PS4 hos gamezone :green:  99.kr ps plz slutt med kjøpe billige ladekabler til 7.kr  :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...