Cutthroat Bill Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Er det kun én måte å spille ferdig Journey på? Syntes det var tydelig hvor kompanjongen ville jeg skulle ta veien.Jeg tror spillet bare har en avslutning. Kompanjong din ville nok bare vise deg oppgraderingene for å få lengre skjerf, eller kanskje andre trofe-relaterte hemmeligheter. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Rykte: Resident Evil: Code Veronica kommer til PS4 https://www.gamereactor.no/nyheter/532393/Rykte+Resident+Evil+Code+Veronica+kommer+til+PS4/ Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Har bestemt meg for å kjøpe en PS4, endelig. På tide å få spilt de eksklusive titlene jeg har gått glipp av. Trenger bare ett par tips før jeg går til innkjøp. PS4 Slim eller Pro? Hva er fordelene med pro? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Har bestemt meg for å kjøpe en PS4, endelig. På tide å få spilt de eksklusive titlene jeg har gått glipp av. Trenger bare ett par tips før jeg går til innkjøp. PS4 Slim eller Pro? Hva er fordelene med pro? Mitt favoritt spill til ps4 er Horizon Zero Dawn kjøpe det du angrer ikke. 3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Har bestemt meg for å kjøpe en PS4, endelig. På tide å få spilt de eksklusive titlene jeg har gått glipp av. Trenger bare ett par tips før jeg går til innkjøp. PS4 Slim eller Pro? Hva er fordelene med pro? Så det etter på litt for trøtt på morgen etter nattens spilling, kontrolleren til ps4 pro ladder fortere en den vanlige kontrolleren til vanlige ps4, så er 1 terrabytes ikke 500.gb PS4 støtter harddisker på inntil 8 terabyte som du kan plugge in ps4 pro eller vanlig ps4 da. Andre vet mer meg så håper de svarer deg oxo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Har bestemt meg for å kjøpe en PS4, endelig. På tide å få spilt de eksklusive titlene jeg har gått glipp av. Trenger bare ett par tips før jeg går til innkjøp. PS4 Slim eller Pro? Hva er fordelene med pro? Bedre grafikk i noen titler, litt høyere FPS i noen andre, og noen utviklere vil nok ikke gi noen som helst ekstra goder med Pro (hovedsaklig på eksisterende titler). Valgte Slim 1TB selv for litt siden da jeg, da jeg har ikke 4K TV, har ingen planer om VR, har både PC og Xbone fra før, og ikke minst fordi det ikke kommer noen eksklusive titler til kun Pro. Så fikk jeg også 5 spill for mellomlegget mellom Slim 1TB og Pro, spillene var tross alt grunnen til at jeg kjøpte PS4 i hele tatt. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Har bestemt meg for å kjøpe en PS4, endelig. På tide å få spilt de eksklusive titlene jeg har gått glipp av. Trenger bare ett par tips før jeg går til innkjøp. PS4 Slim eller Pro? Hva er fordelene med pro? Så det etter på litt for trøtt på morgen etter nattens spilling, kontrolleren til ps4 pro ladder fortere en den vanlige kontrolleren til vanlige ps4, så er 1 terrabytes ikke 500.gb PS4 støtter harddisker på inntil 8 terabyte som du kan plugge in ps4 pro eller vanlig ps4 da. Andre vet mer meg så håper de svarer deg oxo. Glemte å si jeg har ps4 pro, jeg mener ps4 pro starter fortere en min gamle ps4 da. Har bestemt meg for å kjøpe en PS4, endelig. På tide å få spilt de eksklusive titlene jeg har gått glipp av. Trenger bare ett par tips før jeg går til innkjøp. PS4 Slim eller Pro? Hva er fordelene med pro? Bedre grafikk i noen titler, litt høyere FPS i noen andre, og noen utviklere vil nok ikke gi noen som helst ekstra goder med Pro (hovedsaklig på eksisterende titler). Valgte Slim 1TB selv for litt siden da jeg, da jeg har ikke 4K TV, har ingen planer om VR, har både PC og Xbone fra før, og ikke minst fordi det ikke kommer noen eksklusive titler til kun Pro. Så fikk jeg også 5 spill for mellomlegget mellom Slim 1TB og Pro, spillene var tross alt grunnen til at jeg kjøpte PS4 i hele tatt. Frister ikke ps4 vr da er det beste jeg har kjøpt i 2017, er et spill der som er virkelig bra Resident evil 7 til ps4 vr Les her... Den store Resident Evil 7 PSVR tråden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 (endret) Så å bruke 5-6000 for å spille et 10 timers lang spill er det beste kjøpet du har gjort i år. Godt at det er lenge igjen av året. Endret 28. mars 2017 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Lang tråd, så det er sikkert nevnt noe om dette før. Andre som reagerer på hvor latterlig treigt det går å navigere seg rundt i menyen? Om en f.eks er ingame og skal starte en gruppechat med noen venner tar det jo evigheter å opprette gruppe og få sendt invitasjon til venner. Hadde en gaaaammel xbox 360 før, den er faktisk raskere enn PS4'n som er i overkant av et år gammel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Lang tråd, så det er sikkert nevnt noe om dette før. Andre som reagerer på hvor latterlig treigt det går å navigere seg rundt i menyen? Om en f.eks er ingame og skal starte en gruppechat med noen venner tar det jo evigheter å opprette gruppe og få sendt invitasjon til venner. Hadde en gaaaammel xbox 360 før, den er faktisk raskere enn PS4'n som er i overkant av et år gammel. Du skal prøve Xbox One du... PS4 er super kjapp i forhold! Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Lang tråd, så det er sikkert nevnt noe om dette før. Andre som reagerer på hvor latterlig treigt det går å navigere seg rundt i menyen? Om en f.eks er ingame og skal starte en gruppechat med noen venner tar det jo evigheter å opprette gruppe og få sendt invitasjon til venner. Hadde en gaaaammel xbox 360 før, den er faktisk raskere enn PS4'n som er i overkant av et år gammel. Du skal prøve Xbox One du... PS4 er super kjapp i forhold! Er du seriøs? Jeg har ikke prøvd Xbox one, men syns det er rart at det går treigere nå enn hva det gjorde på konsoller som kom ut for 10 (?) år siden. Om man spiller multiplayer og "bare skal" opprette en gruppe eller bli med i en gruppe risikerer man jo nesten å bli kicka for inacticity. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Lang tråd, så det er sikkert nevnt noe om dette før. Andre som reagerer på hvor latterlig treigt det går å navigere seg rundt i menyen? Om en f.eks er ingame og skal starte en gruppechat med noen venner tar det jo evigheter å opprette gruppe og få sendt invitasjon til venner. Hadde en gaaaammel xbox 360 før, den er faktisk raskere enn PS4'n som er i overkant av et år gammel. Du skal prøve Xbox One du... PS4 er super kjapp i forhold! Kan jeg skrive under på, bruker Xbone som mediasenter. Ikke at jeg syns PS4'en er spesielt "snappy" den heller. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Så å bruke 5-6000 for å spille et 10 timers lang spill er det beste kjøpet du har gjort i år. Godt at det er masse igjen av året. Er jo flere vr spill som kommer til psvr , exe er Ghostbusters å farpoint og Ubisoft - Star Trek Bridge, andre bra vr spill til psvr er Wayward Sky, Robinson: The Journey så er det Fallout 4 å Doom 4 leste jeg kom i vr, hvis de kommer er 2 spill til å glede seg til, vr spill er mye bedre en vanlig spill https://www.playstation.com/no-no/games/farpoint-ps4/https://youtu.be/7R02Df0GcqI Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 (endret) Den største fordelen med Pro er fornyet teknologi. Vesentlig raskere Wifi, opptil halverte lastetider om du installerer SSD (gjelder ikke vanlig PS4 med SATA-II) pga SATA 3.0(6Gb/s) etc. Dette finner du tester på. Fordelene med vesentlig opgpradert WiFi sier seg selv. De som ikke har haug-gamle routere vil få god nytte av dette også. Kabelmessig er det ikke store fordelen, men nytt er sjelden dårligere. Det er ei heller ingen ulempe at en del titler vil gi stødigere skjermoppdatering i situasjoner hvor en vanlig PS4 vil ha dypere fall. Spesielt ift. 30% klokkeboosten på CPU. Skulle jeg kjøpt en ny/ubrukt PS4 i dag ville jeg kjøpt en Pro. Alternativt en Slim om ting ikke er så nøye og gammel standard i krympet utgave er ok. Forskjeller er det uuansett ift. Pro. Boost er forholdsvis nytt så man vet ikke så mye konkret ift. hvordan det lander hos utviklere fremover men jeg har vondt for å tro at det ikke skal bringe noen fordeler til bordet for nye titler. EDIT: Jeg ville IKKE kjøpt PS4 Pro for 4K gaming, men for de andre fordelene den bringer til bordet. Jeg holdt nesten på å oppgradere min PS4 til Pro pga. Horizon Zero Dawn og vi vil se flere slike situasjoner fremover. EDIT2: Og ift. 4K hypen Don't forget wide colour gamut, cupofjoe. I feel bad for the enormous amount of people that spent the money on a 4k HDR TV that didn't know to make sure that it had wide colour gamut. Everyone I know that has a 4k TV has made that mistake. Jeg har Wide Colour Gamut selv på min 7 år gamle monitor som jeg bruker til PS4. Endret 28. mars 2017 av Theo343 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 (endret) Virker som at kontrolleren min er kaputt nå. Kobler til ladekabelen, noen ganger ser det ut til at det lades, andre ganger ikke, men når jeg ser at det lades og jeg sjekker igjen noen sek senere så får jeg bare opp det ladesymbolet med et spørsmålstegn. Prøvd med flere kabler, koblet til flere dataer, med mobillader... Har for det meste ladet med mobillader. Er det noe som gir kortere levetid? Endret 28. mars 2017 av oscrue10 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Jo høyere strøm du lader med jo kortere levetid vil det være på batteriet er vel den generelle regelen rundt akkurat dette. Men du er uansett fortsatt innenfor reklamasjons tiden til kontrolleren så det skal uansett ikke være noe problem å få en ny på reklamasjon. 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Ok, takk. Lov å prøve seg, i hvert fall hvis det ikke er slik at den sendes til verksted, de påstår at dette er min skyld og jeg må dekke arbeidskostnadene. Vet ikke hvordan dette fungerer. Hvis jeg husker riktig var denne kontrolleren en gave. Da kan det bli vanskeligere. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Om de skaper seg, så er det ikke vanskelige greiene å åpne kontrollen selv og bytte batteri Sånt er litt morro også Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Da var Persona 5 på vei fra komplett Visste ikke at det hadde kommet ut enda engang. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Nå får vi også kanskje en tynnere Pro snart (rykte) http://wccftech.com/thinner-playstation-4-model-ps4-pro-slim/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå