MR SPEED Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Er red dead redemption på ps4? Litt usikker der, men trur du må bruke ps now i ps4 nett leser, har alldri testet now før, men det er gratis 1 uke da. Kan ta feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Er red dead redemption på ps4? Litt usikker der, men trur du må bruke ps now i ps4 nett leser, har alldri testet now før, men det er gratis 1 uke da. Kan ta feil. ? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 (endret) Er red dead redemption på ps4? Litt usikker der, men trur du må bruke ps now i ps4 nett leser, har alldri testet now før, men det er gratis 1 uke da. Kan ta feil. ? Try PlayStation Now free for 7 days The best of PlayStation 3 streamed to your PS4 and compatible devices. https://www.playstation.com/no-no/explore/playstation-now/ Endret 24. mars 2017 av Jokingnutria 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Er Overwatch gøy? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 25. mars 2017 Del Skrevet 25. mars 2017 (endret) Begynner å lure på om det er konsollen eller spillet jeg spiller som er ødelagt nå. Frys for tredje gang i dag. Hele spillet fryser, men jeg kan trykke på PS-knappen og komme til hovedmenyen til konsollen. De to første gangene trykket jeg meg til denne menyen, og prøvde deretter å gå inn på spillet igjen, som fortsatt er "oppe". Men da kan jeg ikke trykke på noe som helst etter å ha kommet inn på spillet igjen, ikke PS-knappen engang. Siste gangen nå trykket jeg meg til hovedmenyen for å lukke spillet, i håp om å slippe å restarte hele konsollen. Men frys igjen da jeg prøvde å lukke spillet. Ikke mulig å trykke på noe. Noe som vet hva dette er? Konsollen, spillet? Kan umulig være ideelt å slå av konsollen ved å trekke ut strømkabelen hele tiden. Endret 25. mars 2017 av oscrue10 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. mars 2017 Del Skrevet 25. mars 2017 Begynner å lure på om det er konsollen eller spillet jeg spiller som er ødelagt nå. Frys for tredje gang i dag. Hele spillet fryser, men jeg kan trykke på PS-knappen og komme til hovedmenyen til konsollen. De to første gangene trykket jeg meg til denne menyen, og prøvde deretter å gå inn på spillet igjen, som fortsatt er "oppe". Men da kan jeg ikke trykke på noe som helst etter å ha kommet inn på spillet igjen, ikke PS-knappen engang. Siste gangen nå trykket jeg meg til hovedmenyen for å lukke spillet, i håp om å slippe å restarte hele konsollen. Men frys igjen da jeg prøvde å lukke spillet. Ikke mulig å trykke på noe. Noe som vet hva dette er? Konsollen, spillet? Kan umulig være ideelt å slå av konsollen ved å trekke ut strømkabelen hele tiden. Prøve å sende sony en epost https://www.playstation.com/no-no/get-help/contact-form/ eller ring de. copy det over til deg. Du kan nå oss på: 21 98 45 22 11:00 - 18:00 Mandag til fredag Før du ringer, må du sørge for at du har tilgang til PlayStation-systemet, og at du har notert deg serienummeret. Dette hjelper oss med å svare på spørsmålene dine så raskt som mulig. https://www.playstation.com/no-no/get-help/contact-us/ 1 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 25. mars 2017 Del Skrevet 25. mars 2017 Jeez! Det er så dyrisk mye input delay på Mass Effect Andromeda. Er jo nesten umulig å treffe fiender i bevegelse. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. mars 2017 Del Skrevet 25. mars 2017 Jeez! Det er så dyrisk mye input delay på Mass Effect Andromeda. Er jo nesten umulig å treffe fiender i bevegelse. På ps4 du mener. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 25. mars 2017 Del Skrevet 25. mars 2017 Ja. Aner ikke om det er slik på PC og Xbox. Men det er ikke bare jeg som merker det, vel? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 25. mars 2017 Del Skrevet 25. mars 2017 Begynner å lure på om det er konsollen eller spillet jeg spiller som er ødelagt nå. Frys for tredje gang i dag. Hele spillet fryser, men jeg kan trykke på PS-knappen og komme til hovedmenyen til konsollen. De to første gangene trykket jeg meg til denne menyen, og prøvde deretter å gå inn på spillet igjen, som fortsatt er "oppe". Men da kan jeg ikke trykke på noe som helst etter å ha kommet inn på spillet igjen, ikke PS-knappen engang. Siste gangen nå trykket jeg meg til hovedmenyen for å lukke spillet, i håp om å slippe å restarte hele konsollen. Men frys igjen da jeg prøvde å lukke spillet. Ikke mulig å trykke på noe. Noe som vet hva dette er? Konsollen, spillet? Kan umulig være ideelt å slå av konsollen ved å trekke ut strømkabelen hele tiden. Jeg ville prøvd å slette spillet, og reinstallere det. Hadde en kamearat som opplevde mye problemer med GTA og frysing av spillet. Etter reinstallering av spillet var alt ok. Så sikkert en datafeil i første installasjon. Jeez! Det er så dyrisk mye input delay på Mass Effect Andromeda. Er jo nesten umulig å treffe fiender i bevegelse. Hvilken tv spiller du på? Game mode på tv? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 25. mars 2017 Del Skrevet 25. mars 2017 Takk for hjelpen, folkens. Er FIFA, som jeg har spilt siden release i høst, og dette problemet dukket først opp i går. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Jeez! Det er så dyrisk mye input delay på Mass Effect Andromeda. Er jo nesten umulig å treffe fiender i bevegelse. Jeg har ikke noe problemer med det, sitter på en Pro maskin og et Oled tv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Jeez! Det er så dyrisk mye input delay på Mass Effect Andromeda. Er jo nesten umulig å treffe fiender i bevegelse. Jeg har ikke noe problemer med det, sitter på en Pro maskin og et Oled tv. på xbox er det rimelig heftig, duden skyter ikke før man har fingeren vekk fra triggeren, 1 in 2 ut, skyter på 2. og de animasjonene de har lagt på gjør at karakteren beveger seg noe etter du vil at den skal stoppe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Jeg begynner å bli gammel, legger ikke merke til slikt lenger Så lenge jeg ikke merker lagg, og jeg ser detaljene i bildet så er jeg fornøyd ^^ Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 (endret) Kan hende det har med bildeoppdateringen å gjøre. Merket det første gangen jeg var i kamp. Spilte litt mer i går, men da var det ingen kamp, og da merket jeg mindre til problemet. Har forøvrig en vanlig PS4, og en eldre LCD-tv. Endret 26. mars 2017 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Journey er en fantastisk opplevelse. Journey er en kort, men utrolig flott opplevelse Og gratulerer med Pro! Nettopp ferdig, fin opplevelse. Syntes kamera var "slow" selv om alt annet var smooth, skal det være sånn? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Jeg må innrømme at jeg ikke helt husker hvordan det var, dessverre. Men om det ikke er noen justering muligheter i spiller skal det vel være sånn vil jeg tro. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Er det kun én måte å spille ferdig Journey på? Syntes det var tydelig hvor kompanjongen ville jeg skulle ta veien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Let the hype begin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå