Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Da ble det Ratchet & Clank og Beyond two souls/heavy rain bundle(såpass billig uansett). Ser frem til å prøve førstnevnte, må jo få med meg mest mulig av hva jeg har gått glipp av de siste 15 årene, nå som jeg først har en Playstation igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 (endret) "Journey" tenker jeg å kjøpe, traileren var nydelig: Skryte-melding: gjett hvem som nettopp fikk Ps Pro i hus? Endret 23. mars 2017 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Journey er en fantastisk opplevelse. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Journey er en kort, men utrolig flott opplevelse Og gratulerer med Pro! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Hadde også kjøpt Journey hadde det ikke vært fordi jeg har sett fullstending playthrough. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Journey er et slikt spill de fleste bør oppleve på egenhånd. Best å ikke vite noe som helst på forhånd. Vil også anbefale å spille alt i ett. Tar bare 2-3 timer. Og hvis Journey faller i smak, så anbefaler jeg også Abzu. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 For de som likte journey og abzu vil jeg anbefale unravel. Fantastisk spill. Utrolig vakkert og følelsesladet på ett vis. Unik stemning. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 (endret) Ser ut som Sony skal slå på stor tromma og ha enda flere tilbud og feire at PlayStation Store er 10 år. Linken virker ikke akkurat nå men det ordner seg nok snart. EDIT: Ser ut som det er noe problemer for tweeten er slettet og butikken ikke oppdatert enda. Så får bare følge litt med. Endret 23. mars 2017 av LarZen Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 "Journey" tenker jeg å kjøpe, traileren var nydelig: Skryte-melding: gjett hvem som nettopp fikk Ps Pro i hus? Bra kjøpte du spillet jeg linket til 450.kr da. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Hva er greia med han som snakker i videoen over? Umulig å gidde å følge med på, leter bare desperat etter pauseknappen på mobilen i håp om at han holder kjeft 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Hva er greia med han som snakker i videoen over? Umulig å gidde å følge med på, leter bare desperat etter pauseknappen på mobilen i håp om at han holder kjeft Ha ha. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Brukernavnet ditt står litt i stil med videoen, blir sagt flere ganger. Er det deg? Neida Men fra spøk til revolver, er det noen her som har noe spesiell erfaring med PS Now annet enn "Testet det for noen en stund siden" eller "Prøvde det i 5 minutter"? Jeg synes konseptet er utrolig kult, selvom det på ingen måte vil være som å kjøre det nativt på en konsoll. Men er det en ting jeg virkelig savner er det å ha muligheten til å spille Read Dead Redemption uten å måtte pakke opp PS3'en igjen. Har flere ganger vurdert PS Now kun på grunn av det, men jeg føler at jo lavere FPS spillet har, jo mer jerky vil opplevelsen føles. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Brukernavnet ditt står litt i stil med videoen, blir sagt flere ganger. Er det deg? Neida Men fra spøk til revolver, er det noen her som har noe spesiell erfaring med PS Now annet enn "Testet det for noen en stund siden" eller "Prøvde det i 5 minutter"? Jeg synes konseptet er utrolig kult, selvom det på ingen måte vil være som å kjøre det nativt på en konsoll. Men er det en ting jeg virkelig savner er det å ha muligheten til å spille Read Dead Redemption uten å måtte pakke opp PS3'en igjen. Har flere ganger vurdert PS Now kun på grunn av det, men jeg føler at jo lavere FPS spillet har, jo mer jerky vil opplevelsen føles. Tenkt å teste det men det må vente grunn av ps4 spillet Horizon Zero Dawn. Lenke til kommentar
Nameen Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Brukernavnet ditt står litt i stil med videoen, blir sagt flere ganger. Er det deg? Neida Men fra spøk til revolver, er det noen her som har noe spesiell erfaring med PS Now annet enn "Testet det for noen en stund siden" eller "Prøvde det i 5 minutter"? Jeg synes konseptet er utrolig kult, selvom det på ingen måte vil være som å kjøre det nativt på en konsoll. Men er det en ting jeg virkelig savner er det å ha muligheten til å spille Read Dead Redemption uten å måtte pakke opp PS3'en igjen. Har flere ganger vurdert PS Now kun på grunn av det, men jeg føler at jo lavere FPS spillet har, jo mer jerky vil opplevelsen føles. Fant den bare på nette, tenkte at jeg kunne dele den med dere. PSNow har latency issues, og den kjører bare i 720p uansett spill. Har heller ikke hatt mulighet for å teste den ut enda. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 (endret) snip Ja, jeg testet MGS5 og en rekke indie titler gjennom Remote Play og det fungerte helt fint, men når jeg satt igang The Witcher 3, så ble det en annen historie. Det er derfor jeg tenkte at jo mer FPS spillet har jo bedre vil det også funke på PS Now, men Red Dead Redemption PS3 kan jo ikke akkurat sies å gå inn under den kategorien @Jokingnutria Du får rope ut hvis du tester det da! Endret 23. mars 2017 av andypandy Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Faen meg til bråkmakere da. Er det meningen att glefsekjeft bråke så jevlig etter den er død, jeg har drept de 3 i bilde i vannet da. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Han her var en jevla hissigpropp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Er red dead redemption på ps4? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå