Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 (endret) Dude! Spoilers!? Endret 20. mars 2017 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 GT Sport ser bra ut - dritt at jeg ikke fikk Betatilgang. Sitter på jobben så jeg fikk ikke høre lyden på videoene. Noen her som prøvde Betaen og kan komme med sine generelle inntrykk? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 (endret) Gran Turismo Sports Beta. Ser fantastisk ut men det er noe med lyden som er vanskelig å sette fingeren helt presist på. Når man hører fra kupeen er den ganske bra, når man i flycam hører andre biler utenfra er den også veldig bra, men når du hører din egen bil utenfra på bumpercam bak eks. så høres stempellyden i motoren litt generisk ut. Men det er veldig rart fordi andre motorlyder er veldig bra fra andre "perspektiver". Men i denne er lyden kjempebra igjen også utenfra. Samt i Toyota klippet. https://www.youtube.com/watch?v=-m2_wjtZfzA Så som sagt, litt vanskelig å sette fingeren på. Endret 20. mars 2017 av Theo343 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 konkurrerer, spiller folk gt med vanlig dualshock eller kjører alle med ratt-tilbehør? Kan dere anbefale noe bra arcade racing spill? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 konkurrerer, spiller folk gt med vanlig dualshock eller kjører alle med ratt-tilbehør? Kan dere anbefale noe bra arcade racing spill?Både og, noen sitter med ratt og full pakke mens andre nøyer seg med håndkontrollen. av arcade spill så er det jo need for Speed, drive club, det greiner til ubisoft og ikke minst trackmania Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Hvor lang tid tar service på Cdon? Sendte inn ps4'en i vinterferien pga blur light of death. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 En måneds tid er vel normalt. Du kan jo evt. ringe og høre. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 (endret) En måneds tid er vel normalt. Du kan jo evt. ringe og høre. Cdon har dessverre ikke tlf nr. Endret 22. mars 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 En måneds tid er vel normalt. Du kan jo evt. ringe og høre. Cdon har dessverre ikke tlf nr. Men chatten deres på dagtid svarer forholdsvis raskt. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 En måneds tid er vel normalt. Du kan jo evt. ringe og høre. Cdon har dessverre ikke tlf nr. Men chatten deres på dagtid svarer forholdsvis raskt. Den er det noe feil med nå, måtte avbestille Aim Controller Bundle m/ Farpoint PS4 grunn av dårlig kundeservice er så mye om å men hvis det skal repareres da så jeg sendte epost i stedet, så jeg pre order det hos gamezone istedet, blir noe feil så får jeg beskjed send det inn til oss. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 (endret) Mye bra i vente. Får håpe noe av det her blir oppfylt. Selv syns jeg det ene sverdspillet (med den blå kappen) og verdensrom-skyteren så veldig bra ut.Men litt OT. Hvorfor ser det ut som at alle som blir intervjuet og forteller om spillene de utvikler ser ut som de blir intervjuet med en pistol rettet mot seg? (Spesielt han på 2:01 i videoen) :-p Endret 22. mars 2017 av CaZpeR Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Noen heftige tilbud dere burde sjekke ut nå https://store.playstation.com/#!/en-no/only-on-playstation/cid=STORE-MSF75508-ONLYONPSTIONPS4 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 (endret) Noen heftige tilbud dere burde sjekke ut nå https://store.playstation.com/#!/en-no/only-on-playstation/cid=STORE-MSF75508-ONLYONPSTIONPS4 Noen anbefalinger? Har ikke spilt unchartered før. Endret 23. mars 2017 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Ikke døm hele serien nord og ned ut i fra det første spillet, for det er ikke ett godt spill i dag. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Uncharted 1 var et helt greit launch-spill hvis man liker Tomb Raider, men det er ikke før i toeren at de spikrer Uncharted-formelen. Treeren er på samme nivå og den fjerde er enda bedre. Historien i spillene er såpass enkel at man fint kan droppe eneren, selv om jeg nok allikevel ville spilt det bare for å få med meg hele serien - det tar jo ikke mer enn toppen 5-10 timer å runde. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 (endret) Ja jeg har i grunn, ikke ukjent her inne, ett ganske ambivalent forhold til de gamle Uncharted spillene.jeg syns egentlig det var en ganske forferdelig ulidelig opplevelse til tider å pløye igjennom PS4 utgaven av spillene da det er så store svakheter her at jeg nesten bare ville slette samlingen fra konsollen. Men nå er det jo så billige uansett at det ikke er mange lappene i dass om noen vil prøve. Nå spillte jeg alle i tur og orden på PS3 etter hvert som de kom, og var på en måte klar over irritasjonsmomentene. Men tidens tann hjelper jo heller ikke denne serien, selv om de ikke er så gamle Kort og greit ble jeg aldri helt grepet av hypen den gangen. Endret 23. mars 2017 av Mala Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 (endret) Akkurat gjort meg ferdig med Uncharted 1 og 2. 1'en var litt slittsom, bar preg av å være gammelt (PS3 release tittel), og døde sikkert flest ganger av kontrollen 2'en var riktignok et kraftig steg opp, men langt i fra så bra som jeg hadde forventet. Edit: 2'en er langt ifra en 9/10 stjerner for min del iallefall. Endret 23. mars 2017 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Noen heftige tilbud dere burde sjekke ut nå https://store.playstation.com/#!/en-no/only-on-playstation/cid=STORE-MSF75508-ONLYONPSTIONPS4 Noen anbefalinger? Har ikke spilt unchartered før. Nei anbefaler deg et annet spill i stedet det er ikke Unchartered, men Horizon Zero Dawn sorry men det tidens beste spill sluttet 02:30 natt å spille det,110% knallspill du vet sikkert att Horizon Zero Dawn solgte 2,6 millioner kopier på to uker løp å kjøp det du angrer ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå