Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-8OkEXm

Unnskyld, det skulle være V.

I alle fall tror jeg en del fortsatt spiller fireren, siden de enda ikke har klart å gjøre femmeren til et ordentlig spill.

 

har du link? Er det nettbutikk? 

Lenke til kommentar

 

Huff lang tid det tar, 3 timer til på oppdateringfil til GTAV må vente på Sesongpass skal bli lastet ned til Fallout 4, jeg angrer litt nesten på jeg kjøpe meg ps4pro grunnen er jeg får ikke spillet Horizon Zero Dawn :roll: . :p  pro er ikke til salg. :tease:

Kan du ikke bare sette oppdateringene på de andre spilla på vent og sette igang med Horizon Zero Dawn?

 

Må bli ferdig med det først, jeg er jo opptatt med Zelda da. så er ikke så farlig da, :)  

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ferdig med Nioh og HZD, på tide å ta seg liten pause fra gaming. Skal vente til Persona 5 kommer ut. Noen andre som har tenk å skaffe seg Persona 5? Var hekta på Persona 4 golden på Vita. Hadde sikkert over 100 hrs på den.

Endret av Namseyn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Ferdig med Nioh og HZD, på tide å ta seg liten pause fra gaming. Skal vente til Persona 5 kommer ut. Noen andre som har tenk å skaffe seg Persona 5? Var hekta på Persona 4 golden på Vita. Hadde sikkert over 100 hrs på den.

 

Hva synes du om Horizon? (no spoilers please :))

Lenke til kommentar

 

Ferdig med Nioh og HZD, på tide å ta seg liten pause fra gaming. Skal vente til Persona 5 kommer ut. Noen andre som har tenk å skaffe seg Persona 5? Var hekta på Persona 4 golden på Vita. Hadde sikkert over 100 hrs på den.

Hva synes du om Horizon? (no spoilers please :))

Horizon var veldig gøy. Har ikke spilt noe i det siste, et spill som virkelig suger deg, og du har bare lyst til å spille mere. Gameplayet var bare så gøy. Story wise, Horizon var veldig bra, var et par twist. Jeg anbefaler at du spiller den.

 

Er nok den første åpen verden spill på lenge som jeg har fullført. Jeg får lett burnout av et åpen verden spill, går lei av å gjøre samme ting hele tide. Jeg går fort veldig lei av åpen verden spill.

 

Horizon er veldig lett å få platinum. Jeg kan også nevne at side questene var også gøy. Er ikke som alle andre spill gå fra A til B.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

 

 

Ferdig med Nioh og HZD, på tide å ta seg liten pause fra gaming. Skal vente til Persona 5 kommer ut. Noen andre som har tenk å skaffe seg Persona 5? Var hekta på Persona 4 golden på Vita. Hadde sikkert over 100 hrs på den.

Hva synes du om Horizon? (no spoilers please :))

Horizon var veldig gøy. Har ikke spilt noe i det siste, et spill som virkelig suger deg, og du har bare lyst til å spille mere. Gameplayet var bare så gøy. Story wise, Horizon var veldig bra, var et par twist. Jeg anbefaler at du spiller den.

 

Er nok den første åpen verden spill på lenge som jeg har fullført. Jeg får lett burnout av et åpen verden spill, går lei av å gjøre samme ting hele tide. Jeg går fort veldig lei av åpen verden spill.

 

Horizon er veldig lett å få platinum. Jeg kan også nevne at side questene var også gøy. Er ikke som alle andre spill gå fra A til B.

 

Det sier mye om Horizon at du som går lei open-world spill ikke ble lei dette. Takker for beskrivelsen:) 

 

Til neste gang; hvordan minsker/skjuler jeg siterte innlegg? 

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

TMNT: Tenker du for å unngå sitat-pyramider? Bare slett de sitatrammene og innholdet du ønsker å sile ut :) Opplever til tider litt rot med akkurat det i Chrome av en grunn..

 

Ja, så slipper man en vegg med tekst :p

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...