Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Ser Obs kjører noen rimelig greie tilbud nå. Doom, Dark Souls III og SFIV til 99. Spiller folk enda street fighter 4? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Unnskyld, det skulle være V. I alle fall tror jeg en del fortsatt spiller fireren, siden de enda ikke har klart å gjøre femmeren til et ordentlig spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Unnskyld, det skulle være V. I alle fall tror jeg en del fortsatt spiller fireren, siden de enda ikke har klart å gjøre femmeren til et ordentlig spill. har du link? Er det nettbutikk? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Ukens kundeavis, side 11. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Ligger på coop obs sine nettsider. Men de har det ikke på nettlager, så du må satse på at din lokale butikk har det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Virker som gode tilbud; pes koster ca 400 på prisjakt. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Huff lang tid det tar, 3 timer til på oppdateringfil til GTAV må vente på Sesongpass skal bli lastet ned til Fallout 4, jeg angrer litt nesten på jeg kjøpe meg ps4pro grunnen er jeg får ikke spillet Horizon Zero Dawn . pro er ikke til salg. Lenke til kommentar
zero dawn Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Huff lang tid det tar, 3 timer til på oppdateringfil til GTAV må vente på Sesongpass skal bli lastet ned til Fallout 4, jeg angrer litt nesten på jeg kjøpe meg ps4pro grunnen er jeg får ikke spillet Horizon Zero Dawn . pro er ikke til salg. Kan du ikke bare sette oppdateringene på de andre spilla på vent og sette igang med Horizon Zero Dawn? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Huff lang tid det tar, 3 timer til på oppdateringfil til GTAV må vente på Sesongpass skal bli lastet ned til Fallout 4, jeg angrer litt nesten på jeg kjøpe meg ps4pro grunnen er jeg får ikke spillet Horizon Zero Dawn . pro er ikke til salg. Kan du ikke bare sette oppdateringene på de andre spilla på vent og sette igang med Horizon Zero Dawn? Må bli ferdig med det først, jeg er jo opptatt med Zelda da. så er ikke så farlig da, 1 Lenke til kommentar
Nameen Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 (endret) Ferdig med Nioh og HZD, på tide å ta seg liten pause fra gaming. Skal vente til Persona 5 kommer ut. Noen andre som har tenk å skaffe seg Persona 5? Var hekta på Persona 4 golden på Vita. Hadde sikkert over 100 hrs på den. Endret 14. mars 2017 av Namseyn Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Ferdig med Nioh og HZD, på tide å ta seg liten pause fra gaming. Skal vente til Persona 5 kommer ut. Noen andre som har tenk å skaffe seg Persona 5? Var hekta på Persona 4 golden på Vita. Hadde sikkert over 100 hrs på den. Hva type spill er det da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Ferdig med Nioh og HZD, på tide å ta seg liten pause fra gaming. Skal vente til Persona 5 kommer ut. Noen andre som har tenk å skaffe seg Persona 5? Var hekta på Persona 4 golden på Vita. Hadde sikkert over 100 hrs på den. Hva synes du om Horizon? (no spoilers please ) Lenke til kommentar
Nameen Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Ferdig med Nioh og HZD, på tide å ta seg liten pause fra gaming. Skal vente til Persona 5 kommer ut. Noen andre som har tenk å skaffe seg Persona 5? Var hekta på Persona 4 golden på Vita. Hadde sikkert over 100 hrs på den. Hva synes du om Horizon? (no spoilers please ) Horizon var veldig gøy. Har ikke spilt noe i det siste, et spill som virkelig suger deg, og du har bare lyst til å spille mere. Gameplayet var bare så gøy. Story wise, Horizon var veldig bra, var et par twist. Jeg anbefaler at du spiller den. Er nok den første åpen verden spill på lenge som jeg har fullført. Jeg får lett burnout av et åpen verden spill, går lei av å gjøre samme ting hele tide. Jeg går fort veldig lei av åpen verden spill. Horizon er veldig lett å få platinum. Jeg kan også nevne at side questene var også gøy. Er ikke som alle andre spill gå fra A til B. 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 (endret) https://www.engadget.com/2017/03/13/playstation-now-ps4-games-pc/Interessant."PlayStation Now will bring PS4 games to your PC"Sony tenker på streaming-platformen sin til PC. Endret 14. mars 2017 av CaZpeR Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 (endret) Ferdig med Nioh og HZD, på tide å ta seg liten pause fra gaming. Skal vente til Persona 5 kommer ut. Noen andre som har tenk å skaffe seg Persona 5? Var hekta på Persona 4 golden på Vita. Hadde sikkert over 100 hrs på den. Hva synes du om Horizon? (no spoilers please ) Horizon var veldig gøy. Har ikke spilt noe i det siste, et spill som virkelig suger deg, og du har bare lyst til å spille mere. Gameplayet var bare så gøy. Story wise, Horizon var veldig bra, var et par twist. Jeg anbefaler at du spiller den. Er nok den første åpen verden spill på lenge som jeg har fullført. Jeg får lett burnout av et åpen verden spill, går lei av å gjøre samme ting hele tide. Jeg går fort veldig lei av åpen verden spill. Horizon er veldig lett å få platinum. Jeg kan også nevne at side questene var også gøy. Er ikke som alle andre spill gå fra A til B. Det sier mye om Horizon at du som går lei open-world spill ikke ble lei dette. Takker for beskrivelsen:) Til neste gang; hvordan minsker/skjuler jeg siterte innlegg? Endret 14. mars 2017 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 https://www.engadget.com/2017/03/13/playstation-now-ps4-games-pc/ Interessant. "PlayStation Now will bring PS4 games to your PC" Sony tenker på streaming-platformen sin til PC. Det første jeg tenkte var om det vil dukke opp en uoffisiell PSNow app via UWP som vil gjøre PlayStation spill streamable på Xbox Hadde jo vært litt komisk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 TMNT: Tenker du for å unngå sitat-pyramider? Bare slett de sitatrammene og innholdet du ønsker å sile ut Opplever til tider litt rot med akkurat det i Chrome av en grunn.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 (endret) TMNT: Tenker du for å unngå sitat-pyramider? Bare slett de sitatrammene og innholdet du ønsker å sile ut Opplever til tider litt rot med akkurat det i Chrome av en grunn.. Ja, så slipper man en vegg med tekst Endret 14. mars 2017 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 (endret) Hadde alle vært like omtenksomme som deg her Endret 14. mars 2017 av Mala Lenke til kommentar
Nameen Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Hvis alle fremtidige PS eksklusive spill kommer på PSNow. Ser ikke vitsen med å ha en konsoll lenger. Da blir det bare PC fremover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå