Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes RIME ser like spennende ut :)

Enig der. Spiller forøvrig zelda om dagen og det skal mer til enn bare grafikken til for å matche det. Innhold og gameplay er minst like viktig.

 

Endelig har farpoint til ps4 fått dato også. 17. Mai. Så spørs om jeg blir å gå i tog den dagen ?

Lenke til kommentar

Er det noen som har noen multiplayer titler å anbefale til konsollen? Skal sies at jeg ikke er alt for glad i FPS spill, og spesielt ikke på konsoll med håndkontroller.

 

Edit: Litt nysgjerrig på Destiny, da jeg har spilt en del Warframe på PC vel og merke.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Er det noen som har noen multiplayer titler å anbefale til konsollen? Skal sies at jeg ikke er alt for glad i FPS spill, og spesielt ikke på konsoll med håndkontroller.

 

Edit: Litt nysgjerrig på Destiny, da jeg har spilt en del Warframe på PC vel og merke.

Du får ikke så mye bedre multiplayer enn Destiny. Mye bedre pvp enn warframe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Er det vits å skaffe seg Pro? Prisforskjellen på en brukt Pro og Slim er ganske stor, og jeg har ikke 4k tv. Grunnen til å velge Pro er høyere framerate. 

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar

Hei. Er det flere som sliter med Playstation Network? Har gjort det omtrent hele helgen nå.

 

Den får ikke koblet seg opp, så kommer det "Kan ikke koble til serveren". 

 

Har en relativt ny PS4 Slim, aldri hatt problemet før. Ingen nettverksproblemer ellers hjemme på noen andre enheter. 

Tips til hva det kan være?

Lenke til kommentar

Er det vits å skaffe seg Pro? Prisforskjellen på en brukt Pro og Slim er ganske stor, og jeg har ikke 4k tv. Grunnen til å velge Pro er høyere framerate. 

Andre her kan mer en meg, men jeg testet re7 med pro å vr head sett, bilde så mye bedre ut med ps4 pro en vanlig ps4 da. :green:  :green: + fikk mer plass da :green:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

 

Er det vits å skaffe seg Pro? Prisforskjellen på en brukt Pro og Slim er ganske stor, og jeg har ikke 4k tv. Grunnen til å velge Pro er høyere framerate. 

Andre her kan mer en meg, men jeg testet re7 med pro å vr head sett, bilde så mye bedre ut med ps4 pro en vanlig ps4 da. :green:  :green: + fikk mer plass da :green:

 

 

Luksusproblem  :fun:  Si prisforskjellen er 1500, er det en god investering? PS5 er kanskje også fortsatt langt unna? 

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar

 

 

Er det vits å skaffe seg Pro? Prisforskjellen på en brukt Pro og Slim er ganske stor, og jeg har ikke 4k tv. Grunnen til å velge Pro er høyere framerate. 

Andre her kan mer en meg, men jeg testet re7 med pro å vr head sett, bilde så mye bedre ut med ps4 pro en vanlig ps4 da. :green:  :green: + fikk mer plass da :green:

 

 

Luksusproblem  :fun:  Si prisforskjellen er 1500, er det en god investering? PS5 er kanskje også fortsatt langt unna? 

 

jeg angrer ikke på det. att jeg kjøpte pro, selv om jeg testet re7 bare da.

Lenke til kommentar

Jeg vet at jeg har nevnt dette før, og det er ikke akkurat et kjempeproblem, men stusser virkelig på denne "add"- eller "add me"-greia. I løpet av noen få minutter var det to stykker som mente at jeg skulle sende venneforespørsel, selv om det er de som kontakter meg og vil spille. Skjer nesten daglig. Hender at det går noen minutter, og så sender de fordi de ikke gidder å vente på at jeg skal få ut fingeren (sikkert slik de tenker).

 

f056aa3076fddd79cfb9dfcb7d6acf43.png

 

Virker forresten som at oppdateringen fikset communities.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

 

 

Er det vits å skaffe seg Pro? Prisforskjellen på en brukt Pro og Slim er ganske stor, og jeg har ikke 4k tv. Grunnen til å velge Pro er høyere framerate.

Andre her kan mer en meg, men jeg testet re7 med pro å vr head sett, bilde så mye bedre ut med ps4 pro en vanlig ps4 da. :green::green: + fikk mer plass da :green:

Luksusproblem :fun: Si prisforskjellen er 1500, er det en god investering? PS5 er kanskje også fortsatt langt unna?

Tja, kommer an på hvordan man ser på verdien av de 1500.. Noen synes det er verdt å betale 1500 for en Collectors Edition av Horizon Zero Dawn, noen synes 599 for Call of Duty er fornuftig pengebruk...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...