Bruker-104685 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) Denne er ny tror jeg? Ser dritbra ut spør du meg. Alltid likt Killzone serien pga den spesielle følelsen våpnene har, den tunge styringa som gjør det vanskeligere å treffe, noe som er en bra ting. Skaffer dette på flekken når det kommer ut samtidig med PS4. En av grunnene til at jeg kjøper PS4 på dag 1, sammen med Knack og DriveClub. Multiplatts er enda ikke avgjort hvor disse vil bli plassert på kommende konsoller Endret 12. juli 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 http://www.videogamer.com/ps4/driveclub/news/driveclub_to_be_free_on_ps4_playstation_plus.html Lite poeng å kjøpe Driveclub. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 http://www.videogame...ation_plus.html Lite poeng å kjøpe Driveclub. Skjønner at det spillet blir gratis. Det ser jo helt bånn i bøtta ut sånn rent spillmessigt ut. I hvertfall for min del som ønsker at biler skal føles og kjøres som biler i spill. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Skjønner at det spillet blir gratis. Det ser jo helt bånn i bøtta ut sånn rent spillmessigt ut. I hvertfall for min del som ønsker at biler skal føles og kjøres som biler i spill. Det ser omtrent ut som Forza 5 etter min mening. God initiativ fra Sony. Tenk om Microsoft ga ut Forza 5 gratis? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) Ser ut som Forza? Det ser møkk ut i sammenligning. Nå er det vel uansett alpha builds vi har sett , men de sikter seg inn på 60fps og fullHD etter det jeg har fått med meg. Ikke aktuelt å kjøpe bilspill som er låst til 30fps ihvertfall. Men nå får man det gratis så Endret 13. juli 2013 av Mala 3 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Ser ut som Forza? Det ser møkk ut i sammenligning. Nå er det vel uansett alpha builds vi har sett , men de sikter seg inn på 60fps og fullHD etter det jeg har fått med meg. Ikke aktuelt å kjøpe bilspill som er låst til 30fps ihvertfall. Men nå får man det gratis så Vi har knapt sett noe fra spillet. De ga ut en trailer av Driveclub, og grafikken var omtrent likt med Forza. Det er nå min mening. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) 1080p 60fps nuff said Finnes gameplay videoer der ute av begge to, men føler ikke klippene over rettferdigjør verken Forza eller Driveclub altså. Sitter på jobb jeg nå, så er litt begrenset hva jeg kan grave frem Men som sagt, Driveclub har enda mye og gå på i form av builds. Forventer i det minste 720p og 60fps. Denne har du helt sikkert lest, men det står ihvertfall noen intrykk fra Driveclub her, hvor det også påpekes at E3 demoen var en pre-alpha build som var bort i mot 35% av den ferdige utgaven. http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-hands-on-with-playstation-4 Endret 13. juli 2013 av Mala Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Synes forskjellen mer er Xbox One vs Xbox 360. Man ser at Forza er mer gjennomført utifra videoene iallefall Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Slit å finne frem eksempler med telefonen, men kan ikke noen Google frem eksempler på (pre-)alpha builds og det ferdige produktet? Forskjellen er som regel ekstremt stor, og mange ganger kjenner man ikke igjen spillet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) Ja husker jo Motorstorm, som også var fra Evolution Studios. Lurer på om det var første E3-demoen eller hva det var, helt elendig farsfølelse og det såg ut til å gå fullstendig i sirup. Men det var jo også etter at CGI-klippet var påstått in-game fra flere brukere her inne og andre hold. Mye skjedde på veien med Motorstom ihvertfall, selv om fartsfølelsen aldri ble noe spesiellt bra og spillet blir jævlig kjappt kjedelig etter min mening. Endret 13. juli 2013 av Mala Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Ja, er viktig å få farsfølelse i bilspill. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Ja, er viktig å få farsfølelse i bilspill. I motsetning til morsfølelsen som ikke er viktig i bilspill. Men seriøst, fartsfølelsen er gull verdt i bilspill, men jeg liker ikke at det blir for realistisk i forhold til kjøring, jeg blir fort lei hvis man må bruke mange timer på å sette seg inn i hvordan bilen skal kjøres for å ikke kjøre av veien i ett kjør. 2 Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Jeg har forhåndsbestilt PS4 nå, men la ikke med noen spill. Hvilke spill som er tilgjengelig ved launch er å anbefale? Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 fartsfølelse det er fartsfølelse Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Vi har knapt sett noe fra spillet. De ga ut en trailer av Driveclub, og grafikken var omtrent likt med Forza. Det er nå min mening. Jeg gir beng i grafikken. Selve kjøringa ligner jo mer noe som kunne vært i en "burnout paradise" samling. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Grafikken er som en dårlig etterligning av Forza, samme er gameplayet også. Driveclub virker ikke mer som et latterlig forsøk for Sony å absolutt få ut et racing-game på lansering. Nei, bruk pengene deres heller Gran Turismo-spillet som kommer på PS3 i år enn Driveclub. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå