LarZen Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Oh det her ser konge ut. Elsker grafikk stilen! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Såg Europris hadde PS4 Slim til 2000,- i disse dager, sikker rasket bort nå. Men det var en kjempe pris for de som rakk det! Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Enormt bra tilbud ja. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1345207 Noen brøt embargo på anmeldelse av Horizon Zero Dawn. Høres lovende ut. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 (endret) Da ser det ut til at man må smøre seg litt ekstra med tålmodighet med Crash Bandicoot 30 juni er release dato https://www.youtube.com/watch?v=sYWCAF0yftc Endret 18. februar 2017 av Simkin Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 For de som likte den forrige jubileumsutgaven ;-) Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Faen I hælvete, hvorfor kan de ikke slippe alle fargene samtidig? Tviler på at så mange kjøper 6 Ps4-konsoller, siden de stadig slipper nye farger. Hva er greia med det der? VW og Mercedes har ihvertfall skjønt at man ikke kjøper 4 biler i året Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Det var vel ikke ett offisielt produkt det der Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Det var vel ikke ett offisielt produkt det der Nei. Og kun 25 stk av denne. Noe som gjør den vel... Umulig å få tak i :-P Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Er det ikke bare å kjøpe seg et skinn dersom man vil endre utseendet på den? https://www.decalgirl.com/skins/199721/sony-ps4-skin-solid-state-white Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Faen I hælvete, hvorfor kan de ikke slippe alle fargene samtidig? Tviler på at så mange kjøper 6 Ps4-konsoller, siden de stadig slipper nye farger. Hva er greia med det der? VW og Mercedes har ihvertfall skjønt at man ikke kjøper 4 biler i året Det er nok ikke mange nei, men de har vel sett at det er et lite marked for slikt, de store entusiastene. Har du sett Nintendo og DS/3DS da? Der florerer det av utgaver, og også skins man kan kjøpe. Lenke til kommentar
CYA Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 (endret) For Honor! Herlig spill, men Ubisoft skulle hatt grisebank. Har _aldri_ hatt problemer med nettverkspilling på ps4 før dette spillet. Måtte pinade meg lære meg portforwarding av egen ruter og brokobling av Getboxen.... Alvorlig talt; konsoll skal være plug'n'play..... ...Ubisoft har derimot truffet skikkelig godt på nivået til AI'en i 1v1; PvP er jo rene treningen for PvE Endret 19. februar 2017 av CYA Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Da var Slim 1 TB, med Horizon og hele Uncharted serien bestilt 3689,- for hele mølja, ikke verst for alle de timene med underholdning. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Tror faktisk jeg hadde droppet Horizon og Uncharted og brukt pengene på en Pro-modell. Og kjøpt spillene dagen etter Lenke til kommentar
Nameen Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Noen som har tenkt å skaffe seg Nier? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Tror faktisk jeg hadde droppet Horizon og Uncharted og brukt pengene på en Pro-modell. Og kjøpt spillene dagen etter Da var Slim 1 TB, med Horizon og hele Uncharted serien bestilt 3689,- for hele mølja, ikke verst for alle de timene med underholdning. Enig med newman221 her. "Ironien" er jo at akkurat Uncharted og Horzion en noen av de spillene som virkelig er optimalisert for Pro-utgaven. Hadde skjønt slim-argumentet hvis vi her snakket om FIFA eller andre slike standardspill. Zero Dawn Horizon:Step up to the PS4 Pro, and it can actually hit a full 2160p with checkerboard rendering. Add in the higher quality textures and anisotropic filtering, and the game clearly benefits from the half-step hardware. You’re going to notice a ton of subtle details, from stitching on Aloy’s outfit, individual leaves and branches swaying in the wind, kilometers away in the distance, and more detail in all the machines and NPCs in the world. Uncharted 4 When we first learned about PS4 Pro, we were excited to see how we could drive new levels of fidelity and immersion in our games. We’re taking our first step by introducing day-one PS4 Pro support for Uncharted 4 Men for all del. Spillene er nydelige på vanlig PS4 også. Jeg bare stusset litt over at akkurat de 2 nevnte spillene, er noen av de som har vært mye omtalt rundt PS4 Pro sine fordeler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Helt ærlig så ble jeg ikke særlig imponert over forskjellene mellom PS4 og Pro på 1080p TV, ja jeg leste meg opp. Ikke noe jeg gadd å betale 15-1700 for iallefall. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 (endret) Om det kun er disse spille du skal spille så ser jeg den. Om du tenker å beholde konsollen for fremtiden Og ett tips, ikke gi opp Uncharted underveis og la det hindre deg i å nyte det siste spillet i serien De gamle spillene er ikke så veldig bra lenger i mine øyne, og var en lidelse til tider å spille igjennom igjen. Og da spesielt det første som er helt krise. Men fy flate meg for en halleluja avslutning det ble med Uncharted 4 Endret 23. februar 2017 av Mala Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Jeg kjøper hovedsaklig PS4 for titlene, fin grafikk med høy FPS har jeg uansett PC til. Det vil uansett ikke bli noen PS4 Pro eksklusive titler, så da er det ikke nødvendig å bytte ut før neste generasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå