CaZpeR Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Ser jo litt skrullete ut.... Det så bra ut. Spennende å se om spillmekanikken fungerer greit... Syns den så litt.. Merkelig ut. Ser bra ut synes jeg, var på vei for å pre ordre men venter litt da. Misforstå meg rett. Skal absolutt se på den her :-) Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Noen som vet om butikker (elkjøp/expert o.l.)har fått inn Nioh? Prisguide.no viser kun 3 treff og det er kun nettbutikker. Dette fantastiske spillet fortjener eksponering.. Lurer på det samme. Tenkte jeg skulle slippe og laste det ned med min utrolige raske linje. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Gamestop har nå hvertfall fått det inn om man har en sånn i nærheten Lenke til kommentar
Nameen Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 (endret) Gamestop har nå hvertfall fått det inn om man har en sånn i nærheten Ser ut som Nioh har solgt bra. Nioh released this week and if you didn’t pre-order or pick up a copy at launch, you may well be scuppered as retail and online stores alike are selling out all over the place. The game got glowing reviews and there was more than a bit of a buzz about it in the run up to launch so it seems insane that supply should even be an issue. But the struggle is real and the lamentations are many over on a Reddit thread where there is much rending of garments (probably), and sharing of stories from people who have worked in warehouses and know the horrors of frantic product launches. Amazon.com was sold out yesterday with the current delivery period being quoted as 1 -2 months. UK customers can try their luck with GAME but after entering my postcode, I was told that my town and a couple of the surrounding ones were all out too. Amazon.co.uk is your best bet for now. The game is showing as in stock so you should move quickly before their launch stock disappears as well. Players in Australia are also having a hard time finding Nioh in stores. If you’re after a physical copy, you may have to wait while everywhere restocks. Otherwise you can find it on the PSN Store and save yourself the stress. Are you one of the unlucky sods trying to find Nioh on the shelves or did you hedge your bets by pre-ordering? Let us know how you’re getting on in the comments. Vg247 Endret 10. februar 2017 av Namseyn 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 (endret) Jeg testa Wildlands i ca 30 min i helga. Tror det blir med det..Kontrollene føltes "clunky", vanskelig å forklare.. Men det satt ikke skikkelig altså Og bilene, gud.. hehe. Føltes som jeg fløy over bakken. Dårlig bilfølelse.Nå spilte jeg solo. Tror dette spillet funker bedre i coop med 3 andre, men læll..fikk ikke noen "wow" feeling dessverre ;/ Jeg også hadde den holdningen. Etter 1 time la jeg det helt fra meg og tenkte "næh, rubbish". Men så prøvde jeg litt til og etter 2-3 timer begynte jeg å endre oppfatning. Dette er et spill som vokser på deg. Jeg kjøper ikke Wildlands for å få en racingsim og det tar ikke lang tid å lære seg å mestre bil og helikopter. Offroad Trail ble også ganske morsomt etterhvert aka FH3 feel. Men det er nok en bedre opplevelse på PC kontra PS4, hørte mange si det under closed beta. Wildlands var helt rått. Spilte på PC selv. Lenge siden jeg har hatt det så gøy i en shooter. hva er dine tidligere shooter-spill preferanser? Ift. tactical shooters? Tidlige Call of Duty SP, MGS5. Spilte også The Division en del timer men DZ ødela spillet så la det fra meg etter lvl30 og all PVE var spilt ihjel. Jeg testa Wildlands i ca 30 min i helga. Tror det blir med det..Kontrollene føltes "clunky", vanskelig å forklare.. Men det satt ikke skikkelig altså Og bilene, gud.. hehe. Føltes som jeg fløy over bakken. Dårlig bilfølelse.Nå spilte jeg solo. Tror dette spillet funker bedre i coop med 3 andre, men læll..fikk ikke noen "wow" feeling dessverre ;/ Er mange som sitter igjen med den følelsen du har. At det ikke er noe særlig. Spilte bare litt selv mrn så en del streams og folk likte ikke combaten noe særlig. Nei nå er det Nioh som gjelder. De aller fleste som sitter igjen med den følelsen spilte det kun 30-60 minutter. Jeg var en av de før jeg plukket det opp igjen og ga det noen timer til I grunn samme som mange av The Witcher kritikerne, de prøvde ikke spillet lenge nok. Mange gode spill er slik at man må gi det tid før man ser hvordan opplevelsen virkelig er. Wildlands har en dybde ift. taktiske måter å løse oppdrag på som var høyst tilfredstillende. Selv MGS5 som var helt konge sugde meg ikke like mye inn i den delen. Men Wildlands har helt klart mangler, som de fleste spill. Cant wait for Open Beta... arh. Endret 11. februar 2017 av Larzen_91 3 innlegg flettet sammen. Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 (endret) Hei, håper noen kan hjelpe meg. Vi har to PS4 konsoller i husholdningen. Vi har tre brukerkontoer å velge mellom på konsoll (nr1), der en av dem er en bi-konto. Jeg kjøpte min egen konsoll (nr 2), og overførte data (kopi) til den nye ved hjelp av overføringsverktøyet. Jeg gjorde deretter den nye konsollen til min primærkonsoll. Alle data ligger fremdeles på konsoll (nr 1), men alle spillene jeg kjøpte ved bruk av denne konsollen er nå plutselig låst for de to andre brukerne! Er det en vei utenom denne sperren? Endret 11. februar 2017 av 2die4 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Det er vel noe greier med å deaktivere en konsoll hvis man skal "bytte" på den måten? Er litt usikker helt hvordan ting låses og om det som jeg tenker på som er problemet du opplever. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Du kan sette den første konsollen som primær, også må du være tilkoblet din egen konsoll for å spille dine spill der. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Sambisen har kjøpt PS4 pro i dag. Blir spennende å teste. Akkurat nå tas det backup av harddisken på den gamle for å føre over innhold. Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Du kan sette den første konsollen som primær, også må du være tilkoblet din egen konsoll for å spille dine spill der. Takk. Dette fungerte. Noen bakdeler ved at den nye konsollen som jeg nå hovedsakelig kommer til å bruke hele tiden, ikke er min primære? Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Du kan sette den første konsollen som primær, også må du være tilkoblet din egen konsoll for å spille dine spill der. Takk. Dette fungerte. Noen bakdeler ved at den nye konsollen som jeg nå hovedsakelig kommer til å bruke hele tiden, ikke er min primære? Laster du ned spill fra PS Store nettsiden, vil ikke disse kunne legges til i Download listen på din PS4, kun på den primære. Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 (endret) Laster du ned spill fra PS Store nettsiden, vil ikke disse kunne legges til i Download listen på din PS4, kun på den primære. Oi, det var en ulevelig bakside. Så da er jeg like langt... Endret 11. februar 2017 av 2die4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Neida, bare å la maskinen være pålogget det mens den laster ned, ikke verre enn det. Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Neida, bare å la maskinen være pålogget det mens den laster ned, ikke verre enn det. Aha, skjønner. Ser nå at han skrev PS Store nettsiden. Forstår jeg dere rett er ikke dette et problem når du kjøper og laster ned ved bruk av konsollen. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Hvis man bytter ut den gamle PS4 med en Pro så kan man gjøre den nye til primær? Hva må man i såfall huske på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Hvis man bytter ut den gamle PS4 med en Pro så kan man gjøre den nye til primær? Hva må man i såfall huske på? Å avregistrere den gamle som primær konsoll, deretter er det bare tut og kjør Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 I just cant bloody wait 2 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Neida, bare å la maskinen være pålogget det mens den laster ned, ikke verre enn det. Aha, skjønner. Ser nå at han skrev PS Store nettsiden. Forstår jeg dere rett er ikke dette et problem når du kjøper og laster ned ved bruk av konsollen. Det er helt korrekt. Den store forskjellen er at på din primærkonsoll kan alle brukere benytte PS+ og alle spillene du har kjøpt knyttet til din bruker, mens på den andre som ikke er primær så vil ps+ på online kun fungere på kontoer som har eget ps+ abonnement, og kun din bruker kan spille dine spill på den konsollen. Merk at om du f.eks har en annen bruker med ps+ i familien i tillegg til din så kan du sette den nye konsollen til primær for denne brukeren og da har alle tilgang der også. 1 Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 (endret) Takk for info^^ Er det mulig Jeg lastet ned og installerte The Last Guardian på PS konsoll nr 2. Jeg brukte deretter overføringsverktøyet for å kopiere dette spillet til konsoll nr 1. Når jeg skulle velge hva jeg ønsket å overføre, så var dette spillet det eneste jeg huket av for. Nå har konsoll nr. 1 mistet alle de tidligere installerte spillene sine. Det eneste som ligger der nå er The Last Guardian. Overføringsverktøyet erstatter tydeligvis alt det du hadde tidligere, med det du velger å overføre. Jeg laster ned de kjøpte spillene igjen, men alle lagrede data er kanskje borte? Endret 12. februar 2017 av 2die4 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Saves skal ligge på server, bare å laste ned på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå