Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg testa Wildlands i ca 30 min i helga. Tror det blir med det..

Kontrollene føltes "clunky", vanskelig å forklare.. Men det satt ikke skikkelig altså :)

Og bilene, gud.. hehe. Føltes som jeg fløy over bakken. Dårlig bilfølelse.

Nå spilte jeg solo. Tror dette spillet funker bedre i coop med 3 andre, men læll..fikk ikke noen "wow" feeling dessverre ;/

Lenke til kommentar

Kontrollene føltes "clunky", vanskelig å forklare.. Men det satt ikke skikkelig altså :)

Nå spilte jeg solo. Tror dette spillet funker bedre i coop med 3 andre, men læll..fikk ikke noen "wow" feeling dessverre ;/

Er mange som sitter igjen med den følelsen du har. At det ikke er noe særlig. Spilte bare litt selv mrn så en del streams og folk likte ikke combaten noe særlig.

Nei nå er det Nioh som gjelder.

Lenke til kommentar

Hvordan er savefunksjonen i nioh? At det er vanskelig er greit, men ville vært jævla deilig å kunne save rett før du går inn i en bossfight.

Jeg er kommet til første boss og der var en savespot i nærheten. Save systemet ligner på det i souls spilla.

Endret av JoseCuervo
Lenke til kommentar

Hvordan er savefunksjonen i nioh? At det er vanskelig er greit, men ville vært jævla deilig å kunne save rett før du går inn i en bossfight.

Det er mye som i Souls spillene. Du lagrer spillet ved shrines, det respawner også alle fiendene i området. Dør du er det også der du starter igjen. Og der du døde står det nå en grav du kan gå til for å få tilbake den Amrita'n du hadde (samme funksjon som souls i Souls-spillene).

Det som er litt forskjellig er at områder er delt inn i missions, og når du fullfører en mission så kommer du tilbake til et slags oversiktskart, og der kan du også lagre spillet. Samt at der også er mye annet, som f.eks. crafting, som er mer komplisert enn i Souls-spillene.

Edit: Han første bossen var stygg altså. Feit og stygg. xD

Edit2: Satser på at spillet blir litt populært og det ønskes å diskuteres rundt det, så opprettet like godt en egen tråd for det her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1760372

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Er mange som sitter igjen med den følelsen du har. At det ikke er noe særlig. Spilte bare litt selv mrn så en del streams og folk likte ikke combaten noe særlig.

Nei nå er det Nioh som gjelder.

Oh yes.. spilt noen timer allerede :) fy fader så digg..

Endret av whaley
Lenke til kommentar

Noen som vet om butikker (elkjøp/expert o.l.)har fått inn Nioh? Prisguide.no viser kun 3 treff og det er kun nettbutikker. Dette fantastiske spillet fortjener eksponering..

Jeg hørte med både Elkjøp og Lefdal angående når Yakuza 0 kom på nettbutikken. Med en av dem hørte jeg også om Nioh, og det hadde de ikke i sitt system. Jeg vet ikke om det har forandret seg nå. Ja det fortjener det! Det er så rått!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...