Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Er det mulig å bli straffet for å holde på slik egentlig?

De har blitt spurt. Men om du bruker falsk id eller adresse ved opprettelse av kontoen så kan de ta deg på det. Selv har jeg borderlinx adresse knyttet til mitt navn med amerikansk postboks. Det skal ikke være i strid med vilkårene i psn.

Hadde en artikkel om dette hvor Sony uttalte seg om det. Skal se om jeg finner den igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for det CaZpeR

Har gjort samme som deg, opprettet borderlinx adresse, som faktisk står på mitt navn. Og så kjøper jeg bare PSN kort på amazon, og løser de korta inn på PSN store, siden jeg får koden fra amazon med en gang etter kjøp.

Da ble Nioh kjøpt på PSN, driver å laster ned nå :) Takker for tipsene

Lenke til kommentar

Skulle registrere en ny bruker i går kveld. Trykka på noe ved en feil da jeg var der hvor man velger brukernavn, navn og avatar, og da fikk jeg opp en maintenance-melding. Etterpå var det ikke lenger mulig å velge brukernavnet, som liksom allerede er tatt. Det er jo ikke tilfelle. Er det virkelig slik at brukernavn som noen er i ferd med å registrere ikke kan bli registrert senere? Må man bare vente 24 timer eller noe? Mulig å kontakte Sony og få dem til å frigjøre dette brukernavnet som ingen har registrert? Kanskje de kan se at jeg prøvde å registrere brukernavnet i går kveld, og da vet de jo isåfall at det var meg.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Ååhh, å få spilt Nioh èn dag tidlig hadde vært en gudegave. Sitter hjemme med små-knust rygg etter litt heftig skikjøring i helga, så hadde vært deilig med noe å drive tiden med :)

Skal se om jeg kan få opprettet en slik Borderlinx adresse da, takk!

Lenke til kommentar

Ååhh, å få spilt Nioh èn dag tidlig hadde vært en gudegave. Sitter hjemme med små-knust rygg etter litt heftig skikjøring i helga, så hadde vært deilig med noe å drive tiden med :)

Skal se om jeg kan få opprettet en slik Borderlinx adresse da, takk!

Fikk min idag i posten Gamezone sender alltid tidlig. 

Lenke til kommentar

Nesten så jeg får lyst til å snike meg ned til Gamezone (Bor i Kristiansand) og spørre om jeg kan få det litt tidlig, men tviler kanskje på det :p

Har kjøpt sånn PSN kort via Amazon nå, men ordren står bare som "Pending Verification", og har stått slik en god time nå. Er dette vanlig eller?

Edit: Nvm, som vanlig tar ting bare litt tid. Da var kontoen 100$ rikere i noen få minutter intill Nioh er i boks :)

Endret av Konkulf
Lenke til kommentar

Nesten så jeg får lyst til å snike meg ned til Gamezone (Bor i Kristiansand) og spørre om jeg kan få det litt tidlig, men tviler kanskje på det :p

Tror ikke det blir noe problem i det hele tatt.

GameZone er kjent for i drite en lang gang i releasedatoer og sender OFTE ut spill 1 uke før release.

De bryr seg simpelthen ikke om det, og det ser heller ikke ut til at de noen gang har fått smekk på fingrene.

Så å møte i butikk og kjøpe før release burde være en enkel affære, vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Tror ikke det blir noe problem i det hele tatt.

GameZone er kjent for i drite en lang gang i releasedatoer og sender OFTE ut spill 1 uke før release.

De bryr seg simpelthen ikke om det, og det ser heller ikke ut til at de noen gang har fått smekk på fingrene.

Så å møte i butikk og kjøpe før release burde være en enkel affære, vil jeg tro.

Nei i butikk er det annerledes en Gamezone sender spillet til deg.  :)

Lenke til kommentar

Ja var det jeg også mente med å sammenligne med DS tidligere her, de prøver å skappe litt samme stemning/følelse med plutselige fiender, store bosser osv. Selvfølgelig så er jo combat i Nioh mer givende, og ikke minst så er der story, som er stort pluss for meg.

Har kjøpt sånn PSN kort via Amazon nå, men ordren står bare som "Pending Verification", og har stått slik en god time nå. Er dette vanlig eller?

Edit: Nvm, som vanlig tar ting bare litt tid. Da var kontoen 100$ rikere i noen få minutter intill Nioh er i boks :)

Var da mye styr for å spare noen timer. Er under 5 timer til den låses opp i europa også. :p Det med å få spill tidlig har vært en blandet opplevelse for meg, gøy, men ofte er der dlc og oppdateringer som kommer først på releasedagen. DLC får man uansett ikke låst opp før spillet er ute digitalt også.

Edit@oscrue:

Skulle registrere en ny bruker i går kveld. Trykka på noe ved en feil da jeg var der hvor man velger brukernavn, navn og avatar, og da fikk jeg opp en maintenance-melding. Etterpå var det ikke lenger mulig å velge brukernavnet, som liksom allerede er tatt. Det er jo ikke tilfelle. Er det virkelig slik at brukernavn som noen er i ferd med å registrere ikke kan bli registrert senere? Må man bare vente 24 timer eller noe? Mulig å kontakte Sony og få dem til å frigjøre dette brukernavnet som ingen har registrert? Kanskje de kan se at jeg prøvde å registrere brukernavnet i går kveld, og da vet de jo isåfall at det var meg.

Har aldri opplevd det du snakker om, men så har jeg også bare laget brukernavn den ene gangen. Du kan sikkert vente og prøve senere slik du er inne på, hvis det ikke går kontakter du bare Sony. Det er nok eneste løsning. Tror ikke noen andre her inne kan hjelpe deg, er nok Sony support du må kontakte.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Fikk iallefall låst opp alt av mitt DLC før Norsk release. Ellers var det jo bare fordi at jeg var hjemme fra jobb idag, så hadde litt mulighet for å sette meg ned å sløse litt tid, så hvorfor ikke?

Storkoser meg ihvertfall så langt, ligner veldig på DS i atmosfære, men med mye mer givende og flytende combat som har skikkelig mestringsfølelse :)

Endret av Konkulf
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er nok ikke for alle nei. Jeg derimot elsker det. Spill er min hobby og det å ha ting å tang rundt meg gir en god følelse. Nærmer meg jo 40 år men idet jeg går over dør karmen til spill rommet så blir jeg et barn. Lo godt for meg selv igår idet jeg som voksen mann henger opp en plakat....en plakat!! :D

Venter nå på en stor Horizon Zero Dawn plakat og Collectors Edition til spillet. Og får vel om et par uker min første loot gaming crate... :p

Ikke så mye der enda. Men det går sakte fremmover....noen andre som vil dele sitt lille eller store spill rom ?

kso9qB9.jpg

Har du Call of Duty: Black Ops II limited editions.

post-281153-0-88730300-1486501571_thumb.jpgpost-281153-0-07028300-1486501577_thumb.jpgpost-281153-0-17444800-1486501581_thumb.jpgpost-281153-0-03054500-1486501585_thumb.jpgpost-281153-0-12224900-1486501590_thumb.jpgpost-281153-0-03370900-1486501593_thumb.jpgpost-281153-0-86916100-1486501596_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Eneste giga CE som har kommet de siste årene som jeg fremdeles irriterer meg over at jeg aldri skaffet meg er Borderlands 2 ultimate loot chest edition. Har jo ikke plass til CE utgaver lenger, så de siste årene har det bare blitt en, og det var pip-boy edition av Fallout 4. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...