XtaZ Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Ikke bare meg som irriterer seg over den fordømte LED-lommelykta i fronten på DualShock 4 altså? Litt avhengig av hvordan jeg sitter å gamer ved PCen så ser jeg enten lyset i skjermen eller så lyser jeg meg selv i øynene. En OFF option i lyssettings hadde vært perfekt. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Nioh får forresten nesten bare 9/10 score overalt, så vurderer plutselig kjøp, men er det noen som har begynt spille det allerede som kan fortelle hvordan stemningen og mystikken er i dette spillet sammenlignet med Dark Souls serien? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Ikke bare meg som irriterer seg over den fordømte LED-lommelykta i fronten på DualShock 4 altså? Litt avhengig av hvordan jeg sitter å gamer ved PCen så ser jeg enten lyset i skjermen eller så lyser jeg meg selv i øynene. En OFF option i lyssettings hadde vært perfekt. Har lært å gi full faen i det lyset. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Går an å dimme det. Det gjorde susen for meg. Ved full styrke så ser jeg den i TVen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Går an å dimme det. Det gjorde susen for meg. Ved full styrke så ser jeg den i TVen. Da jeg tar på meg det vr head settet da ser jeg ikke noe lys. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Har selvsagt dimmet det ned til det laveste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Noen som gleder seg til Crash bandicoot remake? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Noen som gleder seg til Crash bandicoot remake? Takk ja takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Det er lenge siden jeg har spilte det. Det var originalen, ikke oppfølgerne. Mener folka bak The last of us, er de samme som stod for Crash bandicoot, men kan være jeg tar feil. Forventningene til denne er kanskje enda større. -At last the promise has been made Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Woopwoop! https://blog.eu.playstation.com/2017/02/03/ps4-system-software-4-50-beta-starts-today/ Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Veldig bra at de endelig kommer med støtte for ekstern HDD, tror det har vært en etterlengtet feature for mange. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Uh! Da fikk jeg nøkkel til 4.50 BETA :-D Blir gøy å prøve de nye funksjonene. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 (endret) Nioh får forresten nesten bare 9/10 score overalt, så vurderer plutselig kjøp, men er det noen som har begynt spille det allerede som kan fortelle hvordan stemningen og mystikken er i dette spillet sammenlignet med Dark Souls serien? Det er jo litt forskjellig akkurat hva folk liker og legger i det da, men etter å ha spilt litt, og fra det jeg har sett så synes jeg både stemningen og mystikken i Nioh er mange, mange ganger bedre enn i Dark Souls. Men igjen, jeg er ikke akkurat den største fan av Dark Souls da. Edit: Også har jeg en god del kjennskap til Japansk historie og kultur, så jeg gjenkjenner mange elementer i spillet. Dermed passer det meg bedre enn settingen i Dark Souls. Føler nesten ikke Dark Souls har noe særlig setting i forhold. Endret 3. februar 2017 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Uh! Da fikk jeg nøkkel til 4.50 BETA :-D Blir gøy å prøve de nye funksjonene. Da er vi to! Hvordan blir man en slik beta-tester? Jeg er meget nysgjerrig på denne 3D-bluray i VR-brillefunksjonen. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Shit ass. Boost modus for ps4 pro. Spennende å se hvilke titler som støttes Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Well, it's about time. PlayStation 4's next system update, out now for beta testers, will allow you to connect an external USB hard drive. That means no more deleting games to make room, and support for up to 8TB drives. 2 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Well, it's about time. PlayStation 4's next system update, out now for beta testers, will allow you to connect an external USB hard drive. That means no more deleting games to make room, and support for up to 8TB drives. Fett! Support for ekstern harddisk er svært etterlengta. USB 3.0 støttes. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 (endret) Japp og at de nå støtter opptil 8TB harddisker Syntes nesten det også fortjente litt oppmerksomhet. Dere som tester det, kan dere sjekke om det nå går ann å kjøre en komplett backup til ekstern HDD? Endret 3. februar 2017 av Theo343 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Uh! Da fikk jeg nøkkel til 4.50 BETA :-D Blir gøy å prøve de nye funksjonene. Åsen får vi nøkkel CaZpeR, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå