Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-8OkEXm

 

Er det noen som bruker Sony VR?

I do. Har mange spill og har mange igjen å runne :-P

 

Hvordan oppleves det? Kan du spille alle spill? Se filmer? 

 

Hvorfor synes du det er verdt det? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Er det noen som bruker Sony VR?

I do. Har mange spill og har mange igjen å runne :-P

Hvordan oppleves det? Kan du spille alle spill? Se filmer?

 

Hvorfor synes du det er verdt det?

Noen spill blir jeg ekstremt sjøsyk i (spesielt i here they lie).

 

Kan vel i teorien se film, har ikke prøvd... Men får jo menyen i headsettet, men da bare som en flat skjerm foran deg (som er mer grumsete enn tvbildet)

 

Selv liker jeg hvor oppslukt man blir i spillet og får en økt innlevelse. Men i forhold til pris så bruker jeg det kanskje litt for lite, men det har litt med at det er mange andre ikke-vr spill jeg vil spille.

Lenke til kommentar

Nei, ble til at jeg måtte gi meg for fristelsen, og kjøpte meg enn PS4 Pro i påvente av alle godsakene jeg ser framover. Nioh nå neste uke, Horizon Zero Dawn neste måned... Uuuuuhhh, er mye gøy framover  :wee:

 

Kjøpte meg også FFXV, men er litt småskuffet over ytelsen egentlig, synes ærlig talt de skulle klart 60fps, men spillet er fremdeles meget underholdende, og hører at det kanskje er en patch eller noe på vei.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Nei, ble til at jeg måtte gi meg for fristelsen, og kjøpte meg enn PS4 Pro i påvente av alle godsakene jeg ser framover. Nioh nå neste uke, Horizon Zero Dawn neste måned... Uuuuuhhh, er mye gøy framover  :wee:

 

Kjøpte meg også FFXV, men er litt småskuffet over ytelsen egentlig, synes ærlig talt de skulle klart 60fps, men spillet er fremdeles meget underholdende, og hører at det kanskje er en patch eller noe på vei.

Kjører det under 60fps på ps pro?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Ja, 30FPS både i Lightweight mode og High Quality mode. Sliter også med skikkelig dårlige frame timings, så FPS oppleves som veldig "ujevn" under bevegelse, hovedsaklig i High Quality mode.

Dårlig.. 

Lenke til kommentar

Nei, ble til at jeg måtte gi meg for fristelsen, og kjøpte meg enn PS4 Pro i påvente av alle godsakene jeg ser framover. Nioh nå neste uke, Horizon Zero Dawn neste måned... Uuuuuhhh, er mye gøy framover  :wee:

 

Kjøpte meg også FFXV, men er litt småskuffet over ytelsen egentlig, synes ærlig talt de skulle klart 60fps, men spillet er fremdeles meget underholdende, og hører at det kanskje er en patch eller noe på vei.

Kommer en oppdatering den 21 Februar der fps skal kunne oppnå 60fps.

Lenke til kommentar

Noen som vet om det er noe forskjell mellom Nioh på disk og i PS store? Forhåndsbestilling på PSN koster bare 499, er ikke det uvanlig billig? Pleier vel å koste 599 eller 639 for preorder på nye spill.

Er vell likt skulle jeg tru, er eneste det er dyre exe hos gamezone en på psn. Jeg kan feil da. :)

Lenke til kommentar

Noen som vet om det er noe forskjell mellom Nioh på disk og i PS store? Forhåndsbestilling på PSN koster bare 499, er ikke det uvanlig billig? Pleier vel å koste 599 eller 639 for preorder på nye spill.

Jeg tror begge er standard edition med pre order bonus (iallefall fra Gamezone og Platekompaniet)

Hvis du syntes det er uvanlig billig, så ville jeg godt for Deluxe edition for 669kr på PSN :)

Jeg forhåndsbestilte den, da jeg vil ha alt av content spillet får, og siden det ikke var så halvgæli pris for nettopp det.

 

Sånn generelt kan du få mange titler til 499kr og et få tall til 399kr ved forhåndsbetaling eller release. På Elkjøp kostet feks FF15 399kr på release. Flere spill til 499kr på platekompaniet ved forhåndsbestilling.

Lenke til kommentar

Og om man speider elkjøp sine sider så hender de bommer på pris på enkelte produkter. Som de jeg har forhåndsbestilt:

 

- ghost recon Wildlands gold edition (med sesongpass) til kr. 548,-

- Gran Turismo Sport Collector's Edition til kr. 549,- (denne er jeg spent på om de leverer til den prisen mtp. Den nå koster 1495,-)

Lenke til kommentar

Og om man speider elkjøp sine sider så hender de bommer på pris på enkelte produkter. Som de jeg har forhåndsbestilt:

 

- ghost recon Wildlands gold edition (med sesongpass) til kr. 548,-

- Gran Turismo Sport Collector's Edition til kr. 549,- (denne er jeg spent på om de leverer til den prisen mtp. Den nå koster 1495,-)

Jeg så epost fra elkjøp om Gran Turismo Sport Collector's Edition til kr. 549,- da. :) 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Akkurat startet å spille litt, men før jeg begynner for alvor prøver jeg å finne ut hvordan man tar av det blå lyset på dualshocken, siden jeg er newb hos playstation spør jeg her. For det kan da virkelig ikke være så tilbakestående at det ikke kan tas av??

 

 

mye tilbakestående med ps4 som jeg ikke forstår, dette lyset er en av de, det kan ikke skrus av men dimmes bittelitt.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...