Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Siste Killzone var i hvertfall helt..merkelig! Borte var de fete våpnene me den feete og tunge skytefølelsen. I stedet fikk vi ett COD'ifisert gameplay med knallpistoler og airsoft.

Men Helghast folket er en trivelig gjeng da!

Syns Killzone Mercenary fungerte veldig godt på PSvita :-p Samt at det så helt rått ut på en håndholdt:

https://www.youtube.com/watch?v=HkYSFovJss4

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faktisk det eneste spillet på Vita jeg spilte igjennom, men var helt grusomt å spille ett så "avansert" spill på den konsollen. Forferdelig ergonomi på Vita :(

Men jeg siktet til Killzone: Shadow Fall på PS4 om det skulle være noen tvil :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Faktisk det eneste spillet på Vita jeg spilte igjennom, men var helt grusomt å spille ett så "avansert" spill på den konsollen. Forferdelig ergonomi på Vita :(

Men jeg siktet til Killzone: Shadow Fall på PS4 om det skulle være noen tvil :p

Psvita må spilles med grip. Blir ca. 100x bedre da.

Selv falt jeg veldig for gravity rush på vita.

Lenke til kommentar

Alle håndkonsoller føler jeg bør ha en form for grip. Vurderte det faktisk til Vita, men etter en vurdering på antall interessante spill som var på konsollen og fremover tid  solgte jeg hele driten før jeg kom så langt. Golden Abyss var såpass elendig at jeg holdt på å klikke underveis, så det ble lagt bort etter få timer. Grusomt spill.

Men ja, håndholdt er rett og slett helt forgjeves og tafatt for min del har jeg funnet ut etter gjentatte forsøk :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Alle håndkonsoller føler jeg bør ha en form for grip. Vurderte det faktisk til Vita, men etter en vurdering på antall interessante spill som var på konsollen og fremover tid solgte jeg hele driten før jeg kom så langt. Golden Abyss var såpass elendig at jeg holdt på å klikke underveis, så det ble lagt bort etter få timer. Grusomt spill.

Men ja, håndholdt er rett og slett helt forgjeves og tafatt for min del har jeg funnet ut etter gjentatte forsøk :p

Golden abyss Var en bedriten opplevelse ja. Men har hatt mye artig med gravity rush, tearaway, persona 4 golden og LittleBigPlanet.

Og ikke la meg begynne på lista til 3DS for den lista er lang. For min del er håndholdt veldig spennende. Og syns det er synd at psvita er gitt opp i Europa.

(og da kan du vel gjette hvem som har preorder på Nintendo switch).

Men kanskje litt off topic nå... Beklager...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Det var tanken, men så fant jeg denne: 

- All this leaves Sony with $546m in profit for Q1 2016, but the most interesting thing - and silver lining maybe - is that 78 per cent of this figure came from the PlayStation division.(Gothard, 2016)

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar

Aye, hadde Sony nå bare vært et spillselskap, så hadde de hatt en ekstrem profit fra PS4. Det er fortjent også, for Sony satser virkelig knallhardt på spillfronten. Man kan tydelig se det på det enorme utvalget spill som kommer, og at de tidlig satset på VR, f.eks.

Edit: Av andre ting så kan jeg si at å speedrunne The Last Guardian på under 5 timer kan være frustrerende noen ganger. :p

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Ser ut som en miks av Farcry Primal [klipp]

Kunne fint vært solgt som Farcry Horizon.

Hehe jeg har tenkt det samme selv. Den samle ting og bygge opp/oppgradere greia er i tiden og egner seg bra til spill både på pc og ps4. Last of Us, Primal og Fallout, etc.

Jepp men jeg synes de nesten har kopiert oppbygningen og den artistiske stilen på menygrensesnittene til de siste farcry spillene. Det var så slående likt at jeg ble litt stuss. Konseptet er noe helt annet og har vært brukt i flere år enn Farcry har gjort det :)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Halla! 
Eg har eit finurlig problem på min ps4. Når eg er heime med mamma og pappa og bruker min gamle 32" lcd skjerm å speler på, så har eg overhodet ingen lagg på online fifa

I Bergen, der eg studerer har eg ekstrem input lag på online fifa, men ikkje på fks COD online. Tven er en 55". 

Vanlig offline mode på fifa går bra, og eg merkar ikkje forskjell ifrå når eg er heime. 

Spørsmålet mitt er, er det nettet mitt som er dårlig? TV-en? Lurer på å kjøpe meg en billig gaming tv, men kjipt vist det er nettet som er for dårlig. Nettet skulle ifølge altibox mannen vere godt nok til å kjøre alt. Bruker internett kabel frå boksen til ps4. 

Lenke til kommentar

Har 3 koder til Ghost Recon Wildlands. 

Noen som vil ha? Trenger isåfall Uplay konto navnet deres. Er usikker på om den er låst til PS4 eller kan brukes på andre plattformer da jeg valgte å teste på PS4 i denne omgangen. 

EDIT: Alle koder tatt! 

Endret av LarZen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som vil ha? Trenger isåfall Uplay konto navnet deres. Er usikker på om den er låst til PS4 eller kan brukes på andre plattformer da jeg valgte å teste på PS4 i denne omgangen. 

Tar gjerne imot en nøkkel :-) CaaZpeR på Uplay.

Lenke til kommentar

Er låst til den plattformen du valgte.

Selv fikk jeg 4 til PC, fordi jeg valgte det.

Endret av uggy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...