LarZen Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 (endret) Alle som forhåndsbestiller støtter buggy lanseringer. Never ever do that. Når det kommer til Collectors Edition så blir ting litt anderledes. Om det var mitt innlegg du siktet til. Ofte så er CE utsolgt på lansering og når dem er borte så er dem som regel borte for godt. Endret 29. januar 2017 av LarZen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 (endret) Nintendo har Mario Kart og Donkey Kong. Kan dere anbefale noe lignende spill som man finner til Playstation? Er det noen kommende lanseringer? (Jeg skal spille Death Stranding ) Endret 30. januar 2017 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Brannfakkel: Nesten alle Collector's Editions er fylt opp med noe ræl som bare blir liggende å samle støv til man enten selger eller hiver det. 3 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Brannfakkel: Nesten alle Collector's Editions er fylt opp med noe ræl som bare blir liggende å samle støv til man enten selger eller hiver det. Eller gir det bort. Som jeg gjorde ? Kjøper nesten aldri CE. Eneste jeg kjøper til er zelda. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Er nok ikke for alle nei. Jeg derimot elsker det. Spill er min hobby og det å ha ting å tang rundt meg gir en god følelse. Nærmer meg jo 40 år men idet jeg går over dør karmen til spill rommet så blir jeg et barn. Lo godt for meg selv igår idet jeg som voksen mann henger opp en plakat....en plakat!! Venter nå på en stor Horizon Zero Dawn plakat og Collectors Edition til spillet. Og får vel om et par uker min første loot gaming crate... Ikke så mye der enda. Men det går sakte fremmover....noen andre som vil dele sitt lille eller store spill rom ? 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Er nok ikke for alle nei. Jeg derimot elsker det. Spill er min hobby og det å ha ting å tang rundt meg gir en god følelse. Nærmer meg jo 40 år men idet jeg går over dør karmen til spill rommet så blir jeg et barn. Lo godt for meg selv igår idet jeg som voksen mann henger opp en plakat....en plakat!! Venter nå på en stor Horizon Zero Dawn plakat og Collectors Edition til spillet. Og får vel om et par uker min første loot gaming crate... Ikke så mye der enda. Men det går sakte fremmover....noen andre som vil dele sitt lille eller store spill rom ? LarZen. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Nice kolleksjon av gammel moro på høyre siden der. Dro frem noen gamle barndomsminner . Min første maskin var en Binatone Master med 2 kontrollere og lightgun. Mange trodde Nintendo var første ute med lyspistol, men da Duck hunt kom var jeg allerede rutinert digital skytter: Skulle virkelig ønske jeg hadde tatt vare på alle de gamle maskinene mine istedenfor å selge/gi bort Men dersom flere skulle ønske å skryte av nerdebula si så er det en egen tråd for det her. Håper vi får litt liv i den nå: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=368705&page=1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Det der må være et av de større spillrommene jeg har sett. Hadde jeg bodd alene ville jeg kanskje gjort noe lignende med ett av soverommene selv, men kvadratmeterprisen sentralt i Oslo er såpass høy at vi ikke kan ha et eget spillrom på vårt budsjett. Jeg har riktignok fått kranglet meg til en av bokhyllene på kontoret skal gå til spill. Det er noe stusselig med en spillsamling som er stuet bort i skap og boder. Og det er nettopp det som er greia mi med CE og. Spilldingser, plakater og plushies er ypperlige for å dekorere et spillrom men hvis det bare ender opp i en eske på boden ser jeg ikke vitsen. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 (endret) Er nok ikke for alle nei. Jeg derimot elsker det. Spill er min hobby og det å ha ting å tang rundt meg gir en god følelse. Nærmer meg jo 40 år men idet jeg går over dør karmen til spill rommet så blir jeg et barn. Lo godt for meg selv igår idet jeg som voksen mann henger opp en plakat....en plakat!! Venter nå på en stor Horizon Zero Dawn plakat og Collectors Edition til spillet. Og får vel om et par uker min første loot gaming crate... Ikke så mye der enda. Men det går sakte fremmover....noen andre som vil dele sitt lille eller store spill rom ? Enig i at CE og spillrelatert stash generelt er sinnsykt kos å ha rundt seg og det gjør noe med både humøret og sjela. Jeg kjøpte det meste av CE nesten fanatisk før, men de siste par årene har det blitt mindre av det hovedsaklig fordi prisene bare blir mer og mer sinnsyke i forhold til hva man får. De to siste CE jeg kjøpte var Halo 5 til 2500(!!) kr og Assassins Creed Syndicate's Big Ben Edition som endte opp på rundt 2000 da den kun kunne bestilles fra Ubisoft sin nettsider og alt man bestiller fra der selvsagt blir fortollet. Til sammenligning husker jeg at jeg betalte rundt 1300kr for Halo Reach sin CE som er langt bedre enn Halo 5 sin på alle måter. Er også litt i faseskifte mellom å fortsatt ha en sterk trang til å kjøpe spill fysisk for å ha de i samlingen, men istedenfor ender opp med å kjøpe de digitalt da det er mer praktisk, gjør spilldeling med venner spredd rundt i landet enklere og i Xbox sitt tilfelle er sinnsykt digg med Play Anywhere da jeg har noen sære "PC MUSTARD RICE" kompiser jeg har lyst til å spille med som nekter totalt å kjøpe seg konsoll av noe slag. Endret 30. januar 2017 av XtaZ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Ja endel CE begynner å koste endel. Rimelig ille dem som spillet ikke engeng følger med på... Men men....såleng en har mat og tak over hode. Og...fruen i huset er fornøyd... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 (endret) Ser pent ut! Sleng på HDR i tillegg så snakker vi nok fort om et pent pent spill. Bare krysse fingrene for at det er bra også... Endret 30. januar 2017 av LarZen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 (endret) Liten heads-up til dere som snuser litt rundt på Nacon Revolution Pro kontrollen..kan ikke si førsteinntrykket er noe å hoppe i taket for altså, ikke til den prisen der. Kjøpte denne litt spontant da de hadde den inne på den lokale Gamestop for en uke siden, samt at jeg såg for meg at det å mappe knapper og slikt til lett tilgjengelige knapper på undersiden måtte være effektivt! Men ærlig talt ble det mer sur og feiltrykk fremfor effektiv spilling. Så mister jeg helt grepet når jeg ikke kan dekke skulderknapper og triggere med hver sin fing.og når muskel minnet slår inn i kampens hete i BF1..fy faen altså for hvor mange idiotiske ganger jeg har dødd etter å ha brukt denne kontrollen Hendene mine smelter ikke rundt denne kontra DS4. Samtidig har jeg hele tiden følt at noe er litt "off" med høyre stikken, og at jeg aldri såg ut til å finne flyten med den uansett hvor mye jeg tweaket kontrollene. Å effektivt skyte fra hofta, snu seg rundt og sikte...ett salig slit å få det til å sitte. Fant jo ut i dag at stikken hele tiden driver litt til ene siden...fantastisk. Ett problem jeg har sett flere oppleve på den store webben, så en kan stille spørsmål om kvaliteten her. Også det å være tilbake på stikke oppsettet til Xbox , eller det at hele kontrollen i grunn minner om en Xbox kontroll førte til tidligere ubehag enn ventet. Den er ikke direkte ekkel i bruk, men når jeg ikke kan ha fingrene mine slik jeg ønsker blir det mye frem og tilbake grep akkurat som på Xbox One kontrollen samt bruk av disse 4 knappene på undersiden..vel det var ikke noe for min del i hvert fall. Jobber mer effektivt med DS4 for å si det slik. Og en annen ting, når jeg prøvde å få LiveMix til å fungere på Siberia P800 så var det ikke mulig, viser seg at om jeg plugger chat-kabelen i jacken på denne kontrollen så fungerer ikke mikrofonen. Prøvde på DS4 og det funket som det skulle Så nok ett skudd i baugen for Nacon der. Kort og greit denne går rett i retur til Gamestop i morgen, for dette var bare surr og vas og helt bortkastede penger for min del. Jeg ønsket virkelig at denne skulle være verdt pengene, men byggekvalitet,ergonomi og følelse gjør ikke rettferdighet på 1200,- altså. Endret 30. januar 2017 av Mala Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Jeg har ennå til gode å se en tredjepartskontroller som slår original, til noen konsoll. Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Hvilket trådløst headsett anbefaler dere til ps4. Må være med mic! Eller er det forresten sånn at det kun går ann med Sonys eget headsett, hvis det skal sende lyd uten kabel? Bør jeg egentlig gå for et kablet opplegg slik at jeg kan holde meg til budsjettet +-500 kr? Fungerer det meste av headsett med mic gjennom kabel? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 (endret) Ser ut som en miks av Farcry Primal og Rise of the Tomb Raider. Kunne fint vært solgt som Farcry Horizon. Endret 30. januar 2017 av Theo343 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Er spent på dette. Ser bra ut, men har ikke noen god erfaring med spill fra dette studioet. Håper dem nailer det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 (endret) Siste Killzone var i hvertfall helt..merkelig! Borte var de fete våpnene me den feete og tunge skytefølelsen. I stedet fikk vi ett COD'ifisert gameplay med knallpistoler og airsoft. Men Helghast folket er en trivelig gjeng da! Endret 30. januar 2017 av Mala Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 (endret) Ser ut som en miks av Farcry Primal [klipp] Kunne fint vært solgt som Farcry Horizon. Hehe jeg har tenkt det samme selv. Den samle ting og bygge opp/oppgradere greia er i tiden og egner seg bra til spill både på pc og ps4. Last of Us, Primal og Fallout, etc. Endret 30. januar 2017 av maanemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå