Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om spillet er installert er det ingen garanti på at det vil virke hele veien gjennom.
Har en kollega som et stykke inn i GTA V fikk problemer med at spillet hang seg. Hver eneste gang.
Han hadde en ripe i platen, men spillet var installert.
Etter å ha slettet spillet, og installert det fra min plate, for så senere bruke sin plate til verifisering virket spillet som "normalt".

Så en ripe i platen og installert spill er ingen garanti på at det vil virke hele veien gjennom. 
Men det kan godt virke selv om det er en ripe.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da ble det visst en PS-konsoll på meg også. Trodde aldri denne dagen skulle komme, jaja.

Slim 1tb m/Mafia3 

+ Yakuza, Until Dawn og Bloodborne GOTY Edition.

Venter med VR-opplevelsen til Scorpio kommer.

Hva er grunnen til du kjøpte en ps4, for jeg vet du er veldig glad i m$ da. :)

Lenke til kommentar

Da ble det visst en PS-konsoll på meg også. Trodde aldri denne dagen skulle komme, jaja.

Slim 1tb m/Mafia3 

Gode valg av spill. Until Dawn var overraskende bra og Bloodborne er helt ok, men når ikke opp til Dark Souls serien. Frameraten er elendig og loadetidene er sinnsyke, bare så du er advart :p Må selvsagt anbefale deg Last of Us remastered!

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Slim 1tb m/Mafia3 

Hva er grunnen til du kjøpte en ps4, for jeg vet du er veldig glad i m$ da. :)

Det var rett og slett Yakuza 0 som gjorde det, ser sykt bra ut.

Slim 1tb m/Mafia3 

Gode valg av spill. Until Dawn var overraskende bra og Bloodborne er helt ok, men når ikke opp til Dark Souls serien. Frameraten er elendig og loadetidene er sinnsyke, bare så du er advart :p Må selvsagt anbefale deg Last of Us remastered!

Håper ikke loadetidene er alt for galne i Bloodborne.  :hmm:

TLOU frister ikke så mye, vanskelig å si hva det er men det appellerer ikke til meg i det hele tatt.

Gleder meg mest til å spille Yakuza 0  :)

Lenke til kommentar

Noen med kjennskap til denne feilmeldingen, kommer ikke på nett via wifi plutselig på PS4. Alt fungert frem til idag, ingen endringer er gjort på verken nett i hjemmet eller PS4 :\ Prøvd restart av modem og routere etter fikk denne melding, noen ganger fungerer det å logge på etterpå men i 10-15 min så får jeg samme meldingen.

"NW-31297-2"

Endret av brrrm
Lenke til kommentar

Noen med kjennskap til denne feilmeldingen, kommer ikke på nett via wifi plutselig på PS4. Alt fungert frem til idag, ingen endringer er gjort på verken nett i hjemmet eller PS4 :\ Prøvd restart av modem og routere etter fikk denne melding, noen ganger fungerer det å logge på etterpå men i 10-15 min så får jeg samme meldingen.

"NW-31297-2"

https://www.playstation.com/en-ae/get-help/help-library/error-codes/nw-31297-2/

Lenke til kommentar

"NW-31297-2"

https://www.playstation.com/en-ae/get-help/help-library/error-codes/nw-31297-2/

Ja har lest der, passordet er korrekt. Vet ikke helt hva jeg kan gjøre da? Alle andre enheter i huset er tilkoblet wifi uten noen problem, både spill og andre maskiner. Fungerte fint igår kveld og veldig tidlig på morgen idag.

Lenke til kommentar

Første feilsøking:
Skift passord på trådløst nettverk hjemme, og prøv nye passordet på PS4.
Prøv samtidig en mobiltelefon, nettbrett eller annet på nettverket med nye passord.

Funker ikke PS4 på wifi da, er det mest sannsynlig en feil i PS4. 
Funker PS4 fint da, så har du nok skrevet feil passord første gang, selv om du er sikker på at du skrev rett.

Lenke til kommentar

Håper ikke loadetidene er alt for galne i Bloodborne.  :hmm:

TLOU frister ikke så mye, vanskelig å si hva det er men det appellerer ikke til meg i det hele tatt.

Gleder meg mest til å spille Yakuza 0  :)

Nå vet ikke jeg hvilke type spill du liker, eller hvor mange spill du vanligvis kjøper, folk er jo forskjellige, men nå som du allerede eier en maskin så er sjansen mye større for at du kan finne flere spill du vil like. Kanskje ikke som du ville kjøpt konsollen for, men som du vil like allikevel. :) Nioh for eksempel kan minne mye om Souls og Bloodborne, hvis du liker det.

Selv har jeg 30+ spill på ønskelisten i 2017, hvorav over 10 er PS eksklusive. Selvfølgelig, i disse tider hvor utsettelser av spill er vanlig, så kan det være et par av dem ikke kommer før 2018.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...