Mala Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 (endret) @ Colin: Til det bruket ville jeg enten funnet en vanlig konsoll til rimelig penge eller kjøpt en ny slim ja Endret 27. januar 2017 av Mala Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Et lite spørsmål. Fikk et spill i postkassen i dag hvor Posten tydelig har vært hardhendt. Pakken var skviset, platen var løs og det var kommet en liten ripe i platen. Jeg vet at spill installeres og platen bare brukes til verifisering. Er alt greit så lenge spillet kan installeres? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 (endret) Ja siden det fungerer er det neppe noen graverende ripe. Kjenner du den med neglen? Eller er det bare en slik fin overfladisk stripe? Endret 27. januar 2017 av Mala 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Er vel et aldri så lite hakk, men ikke mye. Jeg tenker at siden platen ikke snurrer rundt og leses av på PS4, men heller installeres så gjør det vel ikke så mye. Husker GTA 3 på PS2 sluttet å virke på grunn av riper, men der snurret platen rundt og leseren fikk problemer. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Selv om spillet er installert er det ingen garanti på at det vil virke hele veien gjennom.Har en kollega som et stykke inn i GTA V fikk problemer med at spillet hang seg. Hver eneste gang.Han hadde en ripe i platen, men spillet var installert.Etter å ha slettet spillet, og installert det fra min plate, for så senere bruke sin plate til verifisering virket spillet som "normalt".Så en ripe i platen og installert spill er ingen garanti på at det vil virke hele veien gjennom. Men det kan godt virke selv om det er en ripe. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Ville bare si ifra at Gamezone og CDON har lagt ut mulighet til å forhåndbestille Horizon Zero Dawn Collectors Edition igjen. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Da ble det visst en PS-konsoll på meg også. Trodde aldri denne dagen skulle komme, jaja. Slim 1tb m/Mafia3 + Yakuza, Until Dawn og Bloodborne GOTY Edition. Venter med VR-opplevelsen til Scorpio kommer. 4 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Da ble det visst en PS-konsoll på meg også. Trodde aldri denne dagen skulle komme, jaja. Slim 1tb m/Mafia3 + Yakuza, Until Dawn og Bloodborne GOTY Edition. Venter med VR-opplevelsen til Scorpio kommer. Hva er grunnen til du kjøpte en ps4, for jeg vet du er veldig glad i m$ da. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 (endret) Da ble det visst en PS-konsoll på meg også. Trodde aldri denne dagen skulle komme, jaja. Slim 1tb m/Mafia3 + Yakuza, Until Dawn og Bloodborne GOTY Edition. Venter med VR-opplevelsen til Scorpio kommer. Gode valg av spill. Until Dawn var overraskende bra og Bloodborne er helt ok, men når ikke opp til Dark Souls serien. Frameraten er elendig og loadetidene er sinnsyke, bare så du er advart Må selvsagt anbefale deg Last of Us remastered! Endret 28. januar 2017 av XtaZ Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Jeg likte bedre Bloodborne enn Dark Souls spillene (har ikke spillt det nyeste). Ellers er The last of us remastered helt enormt bra. 1 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Da ble det visst en PS-konsoll på meg også. Trodde aldri denne dagen skulle komme, jaja. Slim 1tb m/Mafia3 + Yakuza, Until Dawn og Bloodborne GOTY Edition. Venter med VR-opplevelsen til Scorpio kommer. Hva er grunnen til du kjøpte en ps4, for jeg vet du er veldig glad i m$ da. Det var rett og slett Yakuza 0 som gjorde det, ser sykt bra ut. Da ble det visst en PS-konsoll på meg også. Trodde aldri denne dagen skulle komme, jaja. Slim 1tb m/Mafia3 + Yakuza, Until Dawn og Bloodborne GOTY Edition. Venter med VR-opplevelsen til Scorpio kommer. Gode valg av spill. Until Dawn var overraskende bra og Bloodborne er helt ok, men når ikke opp til Dark Souls serien. Frameraten er elendig og loadetidene er sinnsyke, bare så du er advart Må selvsagt anbefale deg Last of Us remastered! Håper ikke loadetidene er alt for galne i Bloodborne. TLOU frister ikke så mye, vanskelig å si hva det er men det appellerer ikke til meg i det hele tatt. Gleder meg mest til å spille Yakuza 0 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Loadetidene I bloodborne har vel blitt veldig forbedret siden dag 1. Store forbedringer med de nye patchene. 1 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Ville forsøkt og gitt The Last of Us en sjanse, Colin. Det er et fantastisk gjennomført spill, og så absolutt verdt det ? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Alle som forhåndsbestiller støtter buggy lanseringer. Never ever do that. 5 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 For ikke å snakke om at du støtter et system som bruker mer ressurser på forhåndshype og bullshots enn på kvaliteten på produktet. 4 Lenke til kommentar
brrrm Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 (endret) Noen med kjennskap til denne feilmeldingen, kommer ikke på nett via wifi plutselig på PS4. Alt fungert frem til idag, ingen endringer er gjort på verken nett i hjemmet eller PS4 :\ Prøvd restart av modem og routere etter fikk denne melding, noen ganger fungerer det å logge på etterpå men i 10-15 min så får jeg samme meldingen. "NW-31297-2" Endret 28. januar 2017 av brrrm Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Noen med kjennskap til denne feilmeldingen, kommer ikke på nett via wifi plutselig på PS4. Alt fungert frem til idag, ingen endringer er gjort på verken nett i hjemmet eller PS4 :\ Prøvd restart av modem og routere etter fikk denne melding, noen ganger fungerer det å logge på etterpå men i 10-15 min så får jeg samme meldingen. "NW-31297-2" https://www.playstation.com/en-ae/get-help/help-library/error-codes/nw-31297-2/ Lenke til kommentar
brrrm Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Noen med kjennskap til denne feilmeldingen, kommer ikke på nett via wifi plutselig på PS4. Alt fungert frem til idag, ingen endringer er gjort på verken nett i hjemmet eller PS4 :\ Prøvd restart av modem og routere etter fikk denne melding, noen ganger fungerer det å logge på etterpå men i 10-15 min så får jeg samme meldingen. "NW-31297-2" https://www.playstation.com/en-ae/get-help/help-library/error-codes/nw-31297-2/ Ja har lest der, passordet er korrekt. Vet ikke helt hva jeg kan gjøre da? Alle andre enheter i huset er tilkoblet wifi uten noen problem, både spill og andre maskiner. Fungerte fint igår kveld og veldig tidlig på morgen idag. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Første feilsøking:Skift passord på trådløst nettverk hjemme, og prøv nye passordet på PS4.Prøv samtidig en mobiltelefon, nettbrett eller annet på nettverket med nye passord. Funker ikke PS4 på wifi da, er det mest sannsynlig en feil i PS4. Funker PS4 fint da, så har du nok skrevet feil passord første gang, selv om du er sikker på at du skrev rett. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Håper ikke loadetidene er alt for galne i Bloodborne. TLOU frister ikke så mye, vanskelig å si hva det er men det appellerer ikke til meg i det hele tatt. Gleder meg mest til å spille Yakuza 0 Nå vet ikke jeg hvilke type spill du liker, eller hvor mange spill du vanligvis kjøper, folk er jo forskjellige, men nå som du allerede eier en maskin så er sjansen mye større for at du kan finne flere spill du vil like. Kanskje ikke som du ville kjøpt konsollen for, men som du vil like allikevel. Nioh for eksempel kan minne mye om Souls og Bloodborne, hvis du liker det. Selv har jeg 30+ spill på ønskelisten i 2017, hvorav over 10 er PS eksklusive. Selvfølgelig, i disse tider hvor utsettelser av spill er vanlig, så kan det være et par av dem ikke kommer før 2018. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå