Mala Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 (endret) Har ikke hatt noen kvalme problemer med spillet Jeg vet de har speedet opp kameraføringen i hvertfall. Endret 13. januar 2017 av Mala Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Har ikke hatt noen kvalme problemer med spillet Jeg vêr de har speedet opp kameraføringen i hvertfall. Selv var jeg nødt til å remappe kontrolleren. Hvilket spill i dag bruker trekant til hopping?! Svar... The last guardian... Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Jeg bruker bare trekant til å gå inn og ut av biler, klatre opp på hesten og til gjennombruddspasninger. Kjøper aldri spill der jeg må bruke trekant til å hoppe med. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 (endret) Jeg bruker bare trekant til å gå inn og ut av biler, klatre opp på hesten og til gjennombruddspasninger. Kjøper aldri spill der jeg må bruke trekant til å hoppe med.Du vet at PS4 kan remappe knappene til dualshock etter ønske? :-p Irriterende med sære kontrollermapping, men lett å fikse. Men for meg er hopping X. Og det måtte jeg fikse i The Last Guardian :-p Endret 13. januar 2017 av CaZpeR Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Jeg bruker bare trekant til å gå inn og ut av biler, klatre opp på hesten og til gjennombruddspasninger. Kjøper aldri spill der jeg må bruke trekant til å hoppe med.Du vet at PS4 kan remappe knappene til dualshock etter ønske? :-p Irriterende med sære kontrollermapping, men lett å fikse. Men for meg er hopping X. Og det måtte jeg fikse i The Last Guardian :-p Hadde glemt det. En rimelig undervurdert feature ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 (endret) Den funksjonen hadde jeg faktisk helt glemt selv Jeg satt forøvrig å spilte BF1 med DS4 i usb-modus i dag tidlig...og følte meg faktisk overbeist om at jeg hadde en hårfin edge på responsen ganske tydelig. Innbilning eller må jeg faktisk fortsette å spille FPS-med trådet kontroller ? Flere som har testet nevrosene sine her ? Endret 14. januar 2017 av Mala Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Jeg satt forøvrig å spilte BF1 med DS4 i usb-modus i dag tidlig...og følte meg faktisk overbeist om at jeg hadde en hårfin edge på responsen ganske tydelig. Innbilning eller må jeg faktisk fortsette å spille FPS-med trådet kontroller ? Flere som har testet nevrosene sine her ? Hmm, denne tråden på Neogaf mener det motsatte: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1331867 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Skal leses Må teste mer i dag! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 (endret) Er ikke det og en av forskjellene på dualshock 4 V1 Og V2? At V2 skal være mer responsiv i kablet modus kontra V1. The only other change is that the new PS4 controller features USB communication. Unlike the original DS4, it means you’ll be able to play games either wirelessly or via a USB cable. Endret 15. januar 2017 av CaZpeR Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Hvordan kan man handle fra Us store ? er gira på noe dynamic themes som bare fins på us store. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Er ikke det og en av forskjellene på dualshock 4 V1 Og V2? At V2 skal være mer responsiv i kablet modus kontra V1. The only other change is that the new PS4 controller features USB communication. Unlike the original DS4, it means you’ll be able to play games either wirelessly or via a USB cable. Det er mye mulig, jeg har ikke testet det selv, da jeg trodde at responstiden var raskere kablet uansett.. Nå vet jeg ikke hvilken kontroll Mala spilte med heller men. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Hvordan kan man handle fra Us store ? er gira på noe dynamic themes som bare fins på us store.Hvis temaene er gratis så trenger du bare en PSN-konto med amerikansk adresse. Google hjelper deg med det. Hvis du må betale for dem, så trenger du å sette opp en amerikansk Paypal-konto også. Det har jeg aldri gjort, men google har sikkert svar på det også. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Bruker PS4 Pro og da den nye kontrollen, glemte ho å nevne det tidligere Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Ble litt skuffet da jeg tidligere idag innså at Battlefield 1 ikke har HDR støtte. Kjedelig når man har PS4 pro og HDR-tv, også gidder ikke utviklerne å oppdatere spillet Skjønner heller ikke hvorfor de ikke kan legge inn alternativer under "video" om man ønsker å spille i 1080@60 eller høyere oppløsning/mer eyecandy Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Er du sikker på at ikke Bf1 støtter dette på pro? til og med xboxone S skal støtte HDR på Bf1 og vil det jo naturligvis være veldig merkelig om ikke pro også gjorde det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Nok en fantastisk tittel på vei til PS4 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Så jo veldig bra ut. Likte både grafikken, historien og animasjonen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Var vel Pro utgaven det der? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Omtaler av Platinum headsettet begynner å dukke opp http://www.techradar.com/reviews/playstation-platinum-wireless-headset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå