newman221 Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 Hvilken trådløs hodetelefon anbefales hvis man øker budsjettet til omtrentlig det dobbelte da? Har fått lyst på 3D/surroundlyd.. Til PlayStation 4pro. Supert om den fungerer til pc også Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 Jeg bruker disse til PS4 og er strålende fornøyd: http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/gaming-headset/TBEARSTEA500P/turtle-beach-ear-force-stealth-500p-tradlost-headset Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 (endret) Kan IKKE anbefale det offisielle PS4 headsettet som ble anbefalt på forrige side. Det gikk raskt i retur fra min side.Ikke særlig god lyd, og mye "støy" i headsettet når det egentlig skal være stille.Styr unna. Endret 26. desember 2016 av Tor Rasmussen Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 G933 koster vel 1300 på komplett nå. Hvorvidt det er bra får evt noen andre svare på. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 Er verdt å nevne at Sony lanserer nye klokker over nyåret https://www.google.no/amp/s/www.engadget.com/amp/2016/12/15/sonys-new-high-end-wireless-ps4-headset-coming-on-january-17/?client=safari Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 (endret) Jeg kjører lyd via HDMI til monitor og fra monitor til høyttaler og øretelefoner. Da kan jeg bruke hva som helst. Kunne dog tenkt meg å bruke BT headset direkte mot PS4 men det går ikke. Endret 26. desember 2016 av Theo343 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 De nye hodetelefonene til Sony virker en smule dårlig gjennomtenkt når man må bruke kabel for å få det nye lydsystemet til å virke.. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 1000/1000 her, men fullbooka romjul. Argh!Hørtes nesten ut som en fancy bygård på Nordpolen i Oslo Har fortsatt til gode å føle noe behov for mer enn de 300/300 fiber jeg har hatt siste 2-3 år. Selv 300 føles som overkill med store Steam og andre nedlastinger. Jeg kan oppgradere til både 500 og 1000 men ser ikke nytteverdien. 300/300 er tom. forholdsvis futureproof. Jeg har ca. 20-25 enheter tilkoblet via Cat6 og på flere trådløse bånd. Kjører 3-4 samtidige Netflix etc. ca. hver kveld. Hvilke ping / vente tid har du når du har "alt" oppkoblet og laster ned? En ting er rask fart, men når man skal spille (ihvertfall first play alla CoD), så er det vel så viktig med ping / vente tiden. Lurer på dette da jeg kan få (i fremtiden - 1/2 år) Lyse fiber. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 fifa 17 for 30 dollar på us storen nå, kjøpte det, blir litt billigere enn på eu storen de har forøvrig jacbox party 3 til fin pris samt witcher 3 Lenke til kommentar
K2D Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 De nye hodetelefonene til Sony virker en smule dårlig gjennomtenkt når man må bruke kabel for å få det nye lydsystemet til å virke.. Dette er 3d-stereo lyd for PSVR, ikke sant? Jeg er interessert i å høre hvordan du ville løst det uten å produsere mer signal forsinkelse.. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Oki, kanskje litt vanskelig med forsinkelser. Men 1700 er litt i overkant for et lekeheadset til konsollen (og helst pc'n òg). Normalt bruker jeg anlegget til å fylle stua med lyd. Nye forsterkeren har dessverre ikke 3,5/6,3mm utgang. Normalt bruker jeg Beyerdynamic dt770, Bose qc15 og Philips Fidelio S2 i/på ørene, så ikke spesielt glad i hul papplyd med for mye bass. Mic trenger jeg heller ikke. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Fikk endelig prøvd demoen av Gravity Rush 2 og Nier akkurat. Må si jeg ble veldig positivt overasket. Hadde ingen forventninger til disse men tror nesten demoene alene solgte meg på begge. Ihvertfall Nier Automata. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Angående hodetelefon så kom jeg over denne: http://www.lefdal.com/product/spill-og-konsoll/gaming-headset/SSSIBERIAP800/steelseries-siberia-p800-7-1-tradlost-headset-sort?scid=Pricecomparison2989 Må vel sies å være et bra tilbud. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Såg jo faktisk ikke helt krise ut som de fleste gjennomsnittlige headsettene for spill heller. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Fikk prøvd g933 i går og herregud for et knirkesett. Lyden var vel heller ikke noe voldsomt imponerende men nå har jeg jo gode kablede fra før så jeg er nok farget av det. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Fikk prøvd g933 i går og herregud for et knirkesett. Lyden var vel heller ikke noe voldsomt imponerende men nå har jeg jo gode kablede fra før så jeg er nok farget av det. Hadde det tidligere og endte opp med å selge det akkurat pga. Ergonomi. En ting er at det knirker, men i mitt tilfelle sklei det av hodet om jeg lente meg litt bakover. Så for min del passet det ikke. Kjøpte et astro a50 på salg og det er 10x bedre. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Fikk endelig prøvd demoen av Gravity Rush 2 og Nier akkurat. Må si jeg ble veldig positivt overasket. Hadde ingen forventninger til disse men tror nesten demoene alene solgte meg på begge. Ihvertfall Nier Automata.Du spilte ikke Gravity Rush Remastered, som også er på PS4? Kan anbefales om du likte demoen. De ligner veldig. Forøvrig fant jeg ut at demoen var drastisk forskjellig avhengig av hvilken vanskelighetsgrad jeg valgte. På det letteste var det nærmest identisk til eneren, men på det vanskelige så blir det vist frem en del nytt. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Steelseries Siberia P800 til 1495 var en god pris. Passer til pc og playstation. Bestilte den jeg, så får vi se om den beholdes eller sendes i retur Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Når du finner ut at den ene bridgen på senterhøyttaleren har vært løs hele tiden slik at høyttaleren ikke har levert optimalt (har liksom hatt en mistanke en stund da den har vært vanskelig å stille inn riktig) og så fyrer opp og opplever alt slik det skal være. 2 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 (endret) Crash Bandicoot 1, 2 og 3 Remastered på PS4, kommer til å bli helt konge! Har alle tre på PS3, så å få disse remastra på PS4 i stua blir bra. Noen som vet noe om release date? Endret 30. desember 2016 av Simkin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå