Kuff1 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Jeg har en følelse av at det kan ta et par år før vi ser snurten av Gaikai her i Norge. Og sikkert enda lenger før det funger slik vi håper. Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Moderatormelding Diskusjonen om nyttigheten av Eye camera og Kinect er en god diskusjon men den passer ikke inn her. Diskusjonen er derfor flyttet til denne tråden Eye camera og Kinect er dette et nyttig tilbehør? 1 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Blir ekstremt spennende å se hvordan det vil gå med PSN nå som Gaikai kommer inn i bildet også. Kan bli genialt om det blir gjort riktig, men kjenner jeg Sony rett så ender det vel i en katastrofe der det blir uspillbart. Måtte de for en gangs skyld overbevise meg om at de får til noe med PSN. Onlive på PC er jo en fantastisk tjeneste. Men Gaikai er vel klart til lansering? Burde være det... Å vente flere år før tjenesten blir tilgjengelig vil være å skyte seg selv i leggen og totalt uakseptabelt. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Blir ekstremt spennende å se hvordan det vil gå med PSN nå som Gaikai kommer inn i bildet også. Kan bli genialt om det blir gjort riktig, men kjenner jeg Sony rett så ender det vel i en katastrofe der det blir uspillbart. Måtte de for en gangs skyld overbevise meg om at de får til noe med PSN. Onlive på PC er jo en fantastisk tjeneste. Men Gaikai er vel klart til lansering? Burde være det... Å vente flere år før tjenesten blir tilgjengelig vil være å skyte seg selv i leggen og totalt uakseptabelt. Skal man svare på en slik melding? lager jeg bare mere bråk? Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Blir ekstremt spennende å se hvordan det vil gå med PSN nå som Gaikai kommer inn i bildet også. Kan bli genialt om det blir gjort riktig, men kjenner jeg Sony rett så ender det vel i en katastrofe der det blir uspillbart. Måtte de for en gangs skyld overbevise meg om at de får til noe med PSN. Onlive på PC er jo en fantastisk tjeneste. Men Gaikai er vel klart til lansering? Burde være det... Å vente flere år før tjenesten blir tilgjengelig vil være å skyte seg selv i leggen og totalt uakseptabelt. Hva mener du med *katastrofe*??? Tenker du på den gangen PSN gikk ned i noen dager? Er vel den de fleste går etter hver eneste gang. Den ble vel også hacket? Etter mange år... 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Gaikai var mange ganger bedre enn OnOlive allerede før Sony kjøpte det opp, så tviler på at det blir noe dårligere. Rulles ut i 2014. 1 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Spekulasjon er vel og bra, men vet vi egentlig noenting overhode om hvordan Gaikai på PS4 vil være? 1 Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Det er sant Blir uansett spennende! Og jeg gleder meg til PS4 og PSN Og Gaikai når den tid kommer Lenke til kommentar
hopp1a Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Er det lurest å bestille fra nettet, eller i butikk på release, for å få den tidligst, best pris etc? Har ikke kjøpt konsol på launch tidligere. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Ting kan jo skje under postgangen som gjør at du ikke får den på dag 1, kan jo også være at selv om du forhåndsbestiller på nett så kan du være såpass langt bak i køen at du de ikke får inn nok konsoller på dag så de har til alle. Men det samme tingen kan jo skje hvis du forhåndsbestiller i butikk også, ikke nok konsoller osv. Når jeg forhåndsbestilte på EBgames på Ski storsenter så fikk jeg beskjed om at jeg var en av 50 som var sikret PS4 på dag 1. Det var det antallet de turde å si at de fikk inn, så hvis man forhåndsbestilte som nr. 51 og oppover så var det ikke sikkert at de klarte å få tak i nok konsoller. Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Er litt i tvil om jeg skal bestille fra komplett eller dra ut i butikk å kjøpe, hadde vært veldig greit hos komplett da har man jo liksom kvitring og alt slikt lagret hos dem isteden for på papir som man mister samt at tullingene i butikken som ikke vet hva som er feil om det er noe feil, som da jeg fikk YLOD på min PS3 de butikken så ut som et spørsmålstegn da jeg forklarte dem. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Er litt i tvil om jeg skal bestille fra komplett eller dra ut i butikk å kjøpe, hadde vært veldig greit hos komplett da har man jo liksom kvitring og alt slikt lagret hos dem isteden for på papir som man mister samt at tullingene i butikken som ikke vet hva som er feil om det er noe feil, som da jeg fikk YLOD på min PS3 de butikken så ut som et spørsmålstegn da jeg forklarte dem. Elkjøp, Lefdal og Expert lagrer også informasjonen for deg. Om du også vil ha det på epost kan du jo benytte deg av Collect@Store og tilsvarende. Lenke til kommentar
hean Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Elkjøp/Lefdal sender vel kvittering på e-post også om du handler i butikk. Lenke til kommentar
hopp1a Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Infamous second son og The Division er visst ike launch titler, da er ikke å få den på launch så viktig lengre. Er det "bekreftet" at den har samme HDMI/HDCP som PS3? Ser HDCP 2.2 er på vei/har kommet (det på 4k spiller tho). Har funnet måte å recorde PS3 med HDMI, håper det funker på PS4 også. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Playstation Access ser litt på Dual Shock 4 kontrolleren. Lenke til kommentar
probin Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Når jeg forhåndsbestilte fra gamestop sa dem at det ikke var noe stress å miste kvitteringen. Den var lagret med mitt navn uansett. Deilig! Også at det var garantert at jeg fikk konsollen på dagen!og jeg bestilte forrige uke Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 De garanterte at du fikk konsollen første dagen? Så de vet hvor mange de får inn allerede...tviler. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Kanskje han var en av de første? På min lokale Gamestop på Ski så hadde bare 5 forhåndsbestilt PS4, og det er en populær sjappe. EDIT: Mindre som hadde forhåndsbestilt One. Endret 5. juli 2013 av Maury Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå