Noiz Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Forventer The Last of Us 2, også gleder eg meg til Hideo skal ha presse konferanse om 4 timer. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 (endret) Kom litt sent så rakk ikke starten. Hva er det spillet som vises akkurat nå? Edit: Der kom det opp. Var Uncharted altså Endret 3. desember 2016 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 (endret) Oooohh wow! Kult med mer Uncharted, ikke veldig overraskende, men kanskje litt at det annonseres allerede. Tror nok mange blir skuffa hvis de bare annonserer nytt Uncharted og IKKE et TLoU 2. Endret 3. desember 2016 av Nevnarion Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 (endret) WIPEOUT T-skjorte!!! Edit: Holy fffffff Endret 3. desember 2016 av Nevnarion Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Gode gamle Shu er like populær som alltid. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Verdens blideste mann. Ellers, selv om det føyer seg inn i den stadig voksende rekken av remasters; Crash Bandicoot er ikke feil. 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 T-skjorta i fjor kom bare et år for tidlig. Hehehe, for people from young to young at heart. Ikke sikker på hvilken kategori jeg passer inn i, men Knack 2 er absolutt en god ting for meg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Noe fikk enkelte her inne ståpels tenker jeg Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 (endret) Og der, det jeg i alle fall så mest frem til. Ni no Kuni 2. Hvordan viste du det Mala? Endret 3. desember 2016 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Haha, nei hvordan kunne jeg unngå å vite det Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Det viktigste av alt 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Kan ikke være så uenig med deg i det Happyherb. Vi har jo generelt ganske sammenfallende smak. Er faktisk veldig fornøyd allerede. Knack 2, nytt footage fra Ni no Kuni 2 og releasedato på NieR Automata (tror ikke vi har hatt vestlig utgivelsesdato ennå, eller?). Pluss andre ting som ser greit ut. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Faktisk ingenting som interesserer meg enda, men eg venter jo egentligt bare på at klokka skal bli 11 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 (endret) Oooohh wow! Kult med mer Uncharted, ikke veldig overraskende, men kanskje litt at det annonseres allerede. Tror nok mange blir skuffa hvis de bare annonserer nytt Uncharted og IKKE et TLoU 2. Se der ja. Ingen som trenger bli skuffet. TLoU er her! Endret 3. desember 2016 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 (endret) Det var vell så og sei bekreftet før det begynnte. Sony sa jo det var The last of Us nyheter og at dei remastrer det igjen var vell ikkje så sannsyneligt Endret 3. desember 2016 av Noiz Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 (endret) Har ikke Naughty Dog selv sagt at Uncharted serien er ferdig og at det ikke blir mer Last of Us? Jeg skjønner at man blir fristet til sequels, men hadde stått respekt av at de sto for det de har sagt, nå som det har vært så mye om nettopp det. Med nivået til Mad Dog kune nye IP'er vært virkelig spennende. Men ikke for det tittelen ser jo bra ut. edit: korrigert navnet på utviklerhuset Endret 3. desember 2016 av maanemann Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 *Naughty Dog De har sagt at historien til Nathan Drake er ferdig. Tror ikke de har sagt at de er ferdig med Uncharted. Har heller ikke noen minner om at de har sagt tilsvarende om The Last of Us, annet enn at de har vært veldig tilbakeholdne med å ville bekrefte noen oppfølger. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Ikke så mye interesant for min del. Er egentlig mest spent på å prøve RE7 demoen på Pro og PSVR Håper den dukker opp snart...ikke der enda. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Enig, lite nytt eg ser fram til, greit med ein trailer fra The Last of Us som allerede var bekreftet for nåken dager sida. Ellers gleder eg meg til Death Stranding panelet. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 (endret) Ja få overraskelser jeg brydde meg om.. Ikke misforstå er flere spill som jeg må spille som ble vist idag. Men ingenting jeg sitter å er i ekstase over som dem galningene som satt i salen...hehe. Endret 3. desember 2016 av LarZen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå