JoseCuervo Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Er 4 sms fra elkjop as, usetter bil spillet, jeg husker ikke navnet på spillet i farta da. men det er flere her som har kjøpt det da. Gran Turismo? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Er 4 sms fra elkjop as, usetter bil spillet, jeg husker ikke navnet på spillet i farta da. men det er flere her som har kjøpt det da. Gran Turismo? Ja riktig Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Ser ut som tiden er inne for å kjøpe Dirt Rally. Blir vel ikke spesielt mye billigere enn 179,-. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 (endret) Da er Black Friday salget igang på PlayStation Store. 'Steike, 51% på Skyrim når man nettopp kjøpte det til full pris Ellers overaskende gode priser. Slille hatt meg et bilspill, hvilke er å annbefale? Endret 24. november 2016 av leifeinar Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 (endret) Driveclub (casual) og Dirt Rally (hardcore). Endret 24. november 2016 av Theo343 1 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Dirt Rally er veldig bra, og det er nesten tåpelig å ikke slå til nå som det er på tilbud. Jeg liker også Assetto Corsa, som er rimelig hardcore. 1 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Husets lovende på 9 år får seg Playstation 4 til jul i år. Dette er en jente som har begynt å vise interesse for spilling, og som også har uttrykt et ønske om å kunne spille dansespill. Ser derfor litt på denne Just Dance serien. En ting jeg ikke får helt svaret på er hva annet en må ha for å spille disse. Må man ha move kontroller + kamera, eller kan de spilles uten disse tingene også? Noen som vet? Lenke til kommentar
Archer Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Mye bra tilbud hos Komplett i dag. Selv kjøpte jeg tre nye spill. Battlefield 1 til 377,- Call of Duty Infinite Warfare Legacy Ed. til 549,- Uncharted 4 til 249,- Lenke til kommentar
Lfosha Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Ps4 pro på tilbud hos cdon no? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Base.com har Black-Friday tilbud de også. Skreller av 20% på VAT i tillegg.Har blant annet Battlefield 1 til PS4 som ender på ca. 327,- frakt inkl. til Norge. Har selv handlet mye herfra og de leverer raskt (ca. 6-7 dager etter sending). Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Har flyttet, og bredbåndet i det nye strøket er helt krise. Glemte å ta backup av gamle ps4 før innbytte, så nå må jeg laste ned alt om igjen. Yay. Spørsmålet er: Hvis jeg låner f. eks GTA 5-disken av en kompis, kan jeg installere med den og slippe å bruke tre døgn på å laste ned min digitale kopi? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Husets lovende på 9 år får seg Playstation 4 til jul i år. Dette er en jente som har begynt å vise interesse for spilling, og som også har uttrykt et ønske om å kunne spille dansespill. Ser derfor litt på denne Just Dance serien. En ting jeg ikke får helt svaret på er hva annet en må ha for å spille disse. Må man ha move kontroller + kamera, eller kan de spilles uten disse tingene også? Noen som vet? Dans og dans.. På Playstation er det å vifte med to lysende plastdildoer i hendene. Dansespill fungerer bare på Xbox pr idag. Du trenger en Xbox One med Kinect-kameraet. Best i klassen hva spill angår er Dance Central fra Harmonix. Det er samme selskap som lagde Guitar Hero og Rock Band. 1 Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Husets lovende på 9 år får seg Playstation 4 til jul i år. Dette er en jente som har begynt å vise interesse for spilling, og som også har uttrykt et ønske om å kunne spille dansespill. Ser derfor litt på denne Just Dance serien. En ting jeg ikke får helt svaret på er hva annet en må ha for å spille disse. Må man ha move kontroller + kamera, eller kan de spilles uten disse tingene også? Noen som vet? Dans og dans.. På Playstation er det å vifte med to lysende plastdildoer i hendene. Dansespill fungerer bare på Xbox pr idag. Du trenger en Xbox One med Kinect-kameraet. Best i klassen hva spill angår er Dance Central fra Harmonix. Det er samme selskap som lagde Guitar Hero og Rock Band. Vel, jeg testet en gang Just Dance til PS4 på et vorspiel en gang, og der var det ikke noen move-kontrollere. Bare Playstation kamera som filmet bevegelsene man gjorde. Opplevde at den fanget opp bevegelsene ganske presist i forhold til hva man ble bedt om å gjøre. 3 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Dans og dans.. På Playstation er det å vifte med to lysende plastdildoer i hendene.Dansespill fungerer bare på Xbox pr idag. Du trenger en Xbox One med Kinect-kameraet. Best i klassen hva spill angår er Dance Central fra Harmonix. Det er samme selskap som lagde Guitar Hero og Rock Band. Takk for svar. Jeg har Xbox selv, og vet at Dance Central på Kineckt er et bedre alternativ. Men kravene er ikke så høye enda hos hun som skal spille dette, og vi gikk for PS4 da utvalget barnespill er noe bedre. Nå leste jeg at du ikke lenger trenger hverken kamera eller move kontrollen, men kun en mobiltelefon for å spille Just Dance. Så hun kommer nok til å vifte fornøyd, og jeg får ha xboxen min i fred Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Er også mulig å laste ned en just dance controll app på iOS eller Andriod som bevegelse kontroll som ala Move kontroller. Lenke til kommentar
batteri96 Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Hvor mye er en PS4 som er til salgs på finn verdt? Er snakk om en 500gb versjon. Min mening er at de er verdsatt til rundt 1500 kr, men de fleste vil ha sånn 2 000. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Man fikk jo slim med fifa til 2222 i helga så 1500 er nok innafor Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Enig med deg.En får jo ny til 2000,- så finn og brukttilstand bør gi rabatt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Watch dogs 2,yay or nay? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Prisen i dag gjør det jo fristende bare fordi det er noe nytt. Men det jeg har sett av bilder og gameplay greier ikke å engasjere for fem flate øre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå