Isbilen Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Slipper man unna med å lage en 2tb partisjon på en større disk? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Slipper man unna med å lage en 2tb partisjon på en større disk? tvilsomt men verdt ett forsøk viss du ikke har mindre Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Noen skjulte triks for å få en ekstern HDD til å fungere med PS4 mtp. Backup? Prøv en annen harddisk først. Jeg brukte vel 2-3 timer på min Western Digital Passport 2GB. Fikk den ikke til å fungere med Xbox One, fikk den ikke til å fungere med PS4. Dukket bare opp som en media-drive og kunne ikke brukes til spilldata. Formaterte den i "alle mulige" formater. No go. Fikk låne harddisk av naboen. Fungerte uansett hvordan jeg formaterte den. Systemet fant den, formaterte og fungerte fra første stund. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 (endret) WD Passport Ultra Ja.. Det var liksom den neste jeg skulle prøve haha. Hørtes lovende ut. Den jeg sliter med nå er en litt eldre Lacie 500GB HDD. Høres ut som det er no-go på backup fronten ved overgangen til Pro da. Får ta nettverksveien da. Endret 8. november 2016 av Mala Lenke til kommentar
Niram Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Lagres ikke saves på PSN? Så man må ta backup til disk? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 (endret) Stemmer det med lagringsdata. Men ville gjerne være klar med alle spill og slikt på en HDD til Pro kommer på Torsdag. Endret 8. november 2016 av Mala Lenke til kommentar
Niram Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Ah, slik ja! Tenkte ikke på digitale titler osv. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Har gta 5 digitalt. Fml Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 burde hatt en patch sånn at man kunne slippe å styre med de diskene, har vært veldig lite gjennomtengt og kjøpt de fleste spill på bluray Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 (endret) Kom på at jeg har ett par eldre esterne HDD`er liggende. Sånne som krever strømforsyning for å fungere Må nesten bare prøve og se om de funker med en slik. Sånn helt nødvendig trenger ikke min backup å være kjempestor heller da jeg har en rekke spill liggende som jo bare ligger der. Kan alltids lastes ned i ettertid. Viktigst i første omgang er BF1 og VR-spillene. Fungerer ikke dette har jeg i hvertfall omsider tatt en kikk på innholdet på de gamle HDD`ene og lagt de over på stasjonæren til senere sortering, så helt forgjeves er det jo ikke. Endret 9. november 2016 av Mala Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 (endret) Endret 9. november 2016 av LarZen 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Hvordan fungerer det og kjøpe dlc via amerikans konto på PS4? Tilbud på Bloodborne dlc nå til en fin pris, men kun i USA selvsagt... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Jeg tror du må ha spill og DLC fra samme region fortsatt. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Ja tenkte meg det. Får håpe dem kjører tilbud her også, er jo 10 års jubileum for PS store. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 blir gøy å teste både wd2 og dishonored imårå på pro, jul kommer tidlig i år Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Yey. Fikk Steep beta aksess (i likhet med en gasillion andre). Blir nok tur på fjellet i kveld. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Steep ser meget kult ut. Kanskje ikke så hypet for fallskjerm... Ski og snowboard seg meget kult ut. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 (endret) Jeg digga jo SSX som fy når det kom, men klarte ikke å venne meg til de syke tingene som skjedde fra SSX Tricky og utover. Vil ha det forholdsvis realistisk. Derfor jeg skippa Tony Hawk og spilte dritten ut av Skate (hvor blir det av Skate 4, EA??). Tror dette kommer til å tilfredsstille meg ihvertfall. Føler at UBI er i en skikkelig flyt om dagen! Endret 10. november 2016 av H.A.M. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 https://www.platekompaniet.no/spill/playstation-4/sony-dualshock-4-controller-sort/ 449,- for den nye DS4 hos Platekompaniet. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 http://itavisen.no/2016/11/10/overwatch-er-gratis-hele-neste-helg-til-alle-plattformer/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå