Leffi78 Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 så nettopp skyrim ble sendt tidligere fra gamezone , må nokk testes på current ps4 sånn jeg kan sammenligne med pro utgaven 17 dager igjen nå. Håper den kommer et par dager før. Ser Elkjøp forventer 4. november og Komplett 8. november. Så lever i håpet :-p Ifølge gamestop, der jeg bestilte fra, sa at den ville nok ankomme et par dager før offisiell release. bare synd gamestop aldri gir ut konsollene før release, men klarer å vente siden det bare er så kort tid igjen, blir digg med ny konsoll, jula kom tidlig i år med både vr og pro Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Vel Elkjøp skal aldri benyttes igjen. Så jeg tar til takke med Gamestop på dagen gitt. Bare håper de får inn de 15 enhetene de forventet, ellers vlir det fort noen ukers ekstra ventetid Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 så nettopp skyrim ble sendt tidligere fra gamezone , må nokk testes på current ps4 sånn jeg kan sammenligne med pro utgaven 17 dager igjen nå. Håper den kommer et par dager før. Ser Elkjøp forventer 4. november og Komplett 8. november. Så lever i håpet :-p Ifølge gamestop, der jeg bestilte fra, sa at den ville nok ankomme et par dager før offisiell release. bare synd gamestop aldri gir ut konsollene før release, men klarer å vente siden det bare er så kort tid igjen, blir digg med ny konsoll, jula kom tidlig i år med både vr og pro Så rart... Han jeg snakket med sa jeg kunne forvente å få den et par dager før. Men klager ikke sålenge jeg har den på releasedagen. Jeg var førstemann ut til å forhåndsbestille på min lokale sjappe så jeg forventer å kunne få den til release. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Vel Elkjøp skal aldri benyttes igjen. Så jeg tar til takke med Gamestop på dagen gitt. Bare håper de får inn de 15 enhetene de forventet, ellers vlir det fort noen ukers ekstra ventetid samme her, fant ut på release att min vr ikke engang var sendt, de sa på kundeservice de hadde rota det til på lageret så bedde bare hu eg snakka med ordne sånn jeg fikk henta ett headsett i nærmeste butikk på regning sånn jeg kunne betale når jeg fikk pengene igjen for det som var rota bort, forbanna surrehuer hele gjengen på elkjøp Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 (endret) så nettopp skyrim ble sendt tidligere fra gamezone , må nokk testes på current ps4 sånn jeg kan sammenligne med pro utgaven 17 dager igjen nå. Håper den kommer et par dager før. Ser Elkjøp forventer 4. november og Komplett 8. november. Så lever i håpet :-p Ifølge gamestop, der jeg bestilte fra, sa at den ville nok ankomme et par dager før offisiell release. bare synd gamestop aldri gir ut konsollene før release, men klarer å vente siden det bare er så kort tid igjen, blir digg med ny konsoll, jula kom tidlig i år med både vr og pro Så rart... Han jeg snakket med sa jeg kunne forvente å få den et par dager før. Men klager ikke sålenge jeg har den på releasedagen. Jeg var førstemann ut til å forhåndsbestille på min lokale sjappe så jeg forventer å kunne få den til release. de får de nokk inn på lager noen dager før, men tvilsomt de gir noen konsollene før release hehe ( alt kommer ett par dager før relese somregel, men de har ikke lov å gi ut ting før dagen) Endret 24. oktober 2016 av Leffi78 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 (endret) Gamestop holder seg til lanseringsdato ja. Er mitt inntrykk i hvertfall. Stod jo å kikket på pallen med VR-briller dagen før lansering når jeg var innom og bestilte Endret 24. oktober 2016 av Mala Lenke til kommentar
Mojo Wangen Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Komplett/Jernia har ikke lov til å utlevere PSVR eller PS4p før release pga. restriksjoner/bøter fra Sony mtp. pick-up-point. Selv om det står sendt fra komplett til pickup 1 uke før så står det fortsatt på lager i Sandefjord sa de. Så er nok mange som får påpakk fra Sony om det skulle vise seg at noen var litt "hyggelige" Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Komplett/Jernia har ikke lov til å utlevere PSVR eller PS4p før release pga. restriksjoner/bøter fra Sony mtp. pick-up-point. Selv om det står sendt fra komplett til pickup 1 uke før så står det fortsatt på lager i Sandefjord sa de. Så er nok mange som får påpakk fra Sony om det skulle vise seg at noen var litt "hyggelige" Lurer på om gamezone får de samme reaksjonene. De sender jo nesten alltid spill/konsoller lenge før release. Har hørt om flere som har fått forhåndsbestillinger opptil 2-3 uker før release. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Ser ut som en må skaffe seg Titanfall 2... Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Ser ut som en må skaffe seg Titanfall 2... Hadde tenkt å vente til PS4 Pro kom ut, men tipper jeg kjøper det til helga. Ser jo bra ut da Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Hvilke spill bør stå på spillelisten min denne julen? Har så vidt spilt noen spill de siste 1-2 årene. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 kommer helt ann på hva du selv liker å spille. Om du liker gode historiedrevne RPGer kan jeg vertfall ikke få anbefalt witcher 3 nok, det beste spillet jeg noengang har spilt, punktum finale. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 The Witcher 3 er helt fantastisk! Nydelig spillverden, også på PS4. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 (endret) kommer helt ann på hva du selv liker å spille. Om du liker gode historiedrevne RPGer kan jeg vertfall ikke få anbefalt witcher 3 nok, det beste spillet jeg noengang har spilt, punktum finale.Witcher 3 har jeg faktisk liggende, spilt i en times tid, men jeg har egentlig aldri likt RPG/open world. Jeg blir så fort lei/utålmodig. Jeg er glad i historiedrevne action-spill(fps, 3ps osv), stemningsfylte indie-spill, gode plattformspill(har allerede spilt rayman) og også andre spill hvis de er veldig gode (med unntak av skrekk). Endret 25. oktober 2016 av Nimrad Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Witcher 3 bruker mer enn en time på å komme skikkelig i gang. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 kommer helt ann på hva du selv liker å spille. Om du liker gode historiedrevne RPGer kan jeg vertfall ikke få anbefalt witcher 3 nok, det beste spillet jeg noengang har spilt, punktum finale.Witcher 3 har jeg faktisk liggende, spilt i en times tid, men jeg har egentlig aldri likt RPG/open world. Jeg blir så fort lei/utålmodig. Jeg er glad i historiedrevne action-spill(fps, 3ps osv), stemningsfylte indie-spill, gode plattformspill(har allerede spilt rayman) og også andre spill hvis de er veldig gode (med unntak av skrekk). Prøv Metro: 2033 og hvis du liker den, Metro: Last Light. Det er fps med en solid historie, intens action og god våpenfølelse. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Hvilke spill bør stå på spillelisten min denne julen? Har så vidt spilt noen spill de siste 1-2 årene. Alltid vanskelig å anbefale spill til noen en ikke kjenner. Men utifra hva du nevner: Og et par litt mer omdiskuterte spill som jeg personlig synes er veldig bra. The Division får en gigantisk patch idag som gjør spillet forhåpentligvis enda bedre. Det er litt open world men alt er forholdsvis linært og multiplayer er helt valgfritt. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 (endret) her er ett par indie titler: og her er noen AAA spill: Endret 25. oktober 2016 av Leffi78 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 (endret) Crazy over the top action som det skal være i et Call of Duty spill EDIT: Og jeg digger det politiske budskapet..hehe https://www.youtube.com/watch?v=_87zvl0LcEg Endret 25. oktober 2016 av LarZen Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Ikke den beste kvaliteten på videoen, men det ble vist litt mer gameplay fra Nier Automata i dag. https://www.youtube.com/watch?v=ABU7v5Amptg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå