ilpostino Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Hovedpoenget i den artikkelen er PS4 så da synes jeg den var mest relevant her i denne tråden. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 (endret) Interessant artikkel om Microsoft vs Sony. Ennå en spiker i "Hvorfor har ikke Sony inkludert UHD i PS4 Pro " nå som de hadde muligheten :/. "digging your own grave" comes to mind. Endret 13. oktober 2016 av Theo343 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Om ti år er det bare Microsoft og EA tilbake. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Moderatormelding En mengde offtopic er splittet ut i egen tråd. Skjerp dere. Tilbakemeldinger på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Om noen skal kjøpe ratt og pedaler til PS3/PS4/PC. Så har CDON tilbud på Logitech G29 til 2799,- Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Om noen skal kjøpe ratt og pedaler til PS3/PS4/PC. Så har CDON tilbud på Logitech G29 til 2799,- Fristende... Men skal ha PSVR og xD Lenke til kommentar
samco Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Kansellerte min Ps 4 pro. Virker som de fleste spill blir oppskalert til 4K fra 1440p. Ikke helt overbevist dette blir godt nokk. 2 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 (endret) Kansellerte min Ps 4 pro. Virker som de fleste spill blir oppskalert til 4K fra 1440p. Ikke helt overbevist dette blir godt nokk. Her er en veldig fin gjennomgang og info om grafikken og oppskaleringen. Selv har jeg forhåndsbestilt meg PS4 Pro da jeg ikke har PS4 nå. Og har "bare" en 1080p TV, men det han sier om Horizon Zero Dawn på PS4 Pro på 1080p gjør at jeg holder min forhåndsbestilling. (Blir nevnt rundt 3:45 i videoen) Endret 15. oktober 2016 av CaZpeR Lenke til kommentar
samco Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Får se hva early birds hands sier om den når den kommer ut. Venter litt lengre 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Får se hva early birds hands sier om den når den kommer ut. Venter litt lengre Skjønner den :-) Selv gleder jeg meg veldig til Horizon Zero Dawn på min PS4 Pro. Håper Gamestop klarer å levere på releasedatoen. Har fri den dagen så fin måte å komme i gang :-) 1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Jeg har forhåndsbestilling hos Gamestop og vurderer å bytte inn min PS4 mot en pro, men klarer ikke bestemme meg. Noen som har råd? Jeg har 4k tv med HDR. Men jeg spiller suverent mest på PC, og spiller bare eksklusiver egentlig. Siden spillene uansett mest sannsynlig ikke vil kjøre i 60 fps, men bare se litt penere ut (og fortsatt kjipere enn min PC) gjør at jeg heller mot å kansellere bestillingen. 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Hadde jeg hatt 4K tv med HDR hadde jeg definitivt hoppet på gamestopkampanjen. 2 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Enig.Og det er grunnen til at jeg går for GS-dealen også. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 (endret) Siden jeg ikke har 4K TV, Ikke HDR TV og PS4 Pro ikke kommer med UHD så tror jeg at jeg dropper den. Input lag på de TVene som har HDR er visst også helt sinnsyk. Ingen grunn til å kjøpe noen 4K TV. Endret 15. oktober 2016 av Theo343 Lenke til kommentar
raexon Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Input lag på ks9505 er 20 ms ved 4K HDR og det er veldig bra. Så det stemmer ikke for alle TVer. 4k @ 60Hz + HDR Show Help : 20.6 ms http://www.rtings.com/tv/reviews/samsung/ks9500 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Jeg blir nok å gå for et Samsung i 8005 serien. Som nevnt over her så er input lag i Game Mode med HDR på veldig lav. Skjønner godt samco dropper sin bestilling så glad som han er i PlayStation. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Siden jeg ikke har 4K TV, Ikke HDR TV og PS4 Pro ikke kommer med UHD så tror jeg at jeg dropper den. Input lag på de TVene som har HDR er visst også helt sinnsyk. Ingen grunn til å kjøpe noen 4K TV. Feil. Den tv'n jeg nylig kjøpte har 10ms i game mode. Selv i HDR+ mode (som legger litt HDR på signal som egentlig ikke er HDR) så har jeg hittil ikke hat noen merkbare problemer med input lag. Kostet under 15 000 gjorde den også, så en bedre deal er det vanskelig å gjøre. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Hadde jeg hatt 4K tv med HDR hadde jeg definitivt hoppet på gamestopkampanjen. Dyr butikk gamestop er, 700.kr for et vr spill, gamezone er stedet meg. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Siden jeg ikke har 4K TV, Ikke HDR TV og PS4 Pro ikke kommer med UHD så tror jeg at jeg dropper den. Input lag på de TVene som har HDR er visst også helt sinnsyk. Ingen grunn til å kjøpe noen 4K TV. Feil. Den tv'n jeg nylig kjøpte har 10ms i game mode. Selv i HDR+ mode (som legger litt HDR på signal som egentlig ikke er HDR) så har jeg hittil ikke hat noen merkbare problemer med input lag. Kostet under 15 000 gjorde den også, så en bedre deal er det vanskelig å gjøre. Hvilken TV er dette, og hvilket nettsted har målt den til 10ms? 1 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Hadde jeg hatt 4K tv med HDR hadde jeg definitivt hoppet på gamestopkampanjen. Dyr butikk gamestop er, 700.kr for et vr spill, gamezone er stedet meg. Haha...du må jo følge med i timen da. PS4 Pro hos GameZone 4.190,- PS4 Pro hos GameStop 3.999,- For alle butikker gjelder det at de er dyrer på noe, og billigere på noe. Gamestop er kjent for å være generelt dyre på spill og slikt. Men Gamestop er jo billigste forhandler av PSVR. Ser ut til at de blir billigste på PS4 Pro også. Så du må være smart å handle hvert produkt hvor det er billigst. Til eksempel så får du på fredag Battelfield 1 til 549,- hos Lefdal og Elkjøp, mens matbutikken Coop Obs selger det for 499,- Aktive forbrukere låser seg ikke til én butikk (f.eks GameZone), men følger med i markedet og handler til best pris. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå