nipton Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Sony Sacrificed the PlayStation 4 Camera to Beat Microsoft on Price http://www.ign.com/articles/2013/06/26/sony-sacrificed-the-playstation-4-camera-to-beat-microsoft-on-price?utm_campaign=fbposts Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 (endret) Helt grei avgjørelse det for min del. Eye Toy pisset til PS3, som jeg fikk med i en PS Move bundle sammen med en Slim, har vel ligget i esken siden kjøp. Brukte det kanskje 30 min under den demoen som fulgte med. Endret 26. juni 2013 av Mala Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Rekner med at PS4 og kan kjøpast i bundle med PS4Eye og at prisen legger seg rundt $429 til $449. Heile opplegget her med at PS4Eye skulle utgjere $100 ser ut som BS når man kan kjøpe PS4Eye aleine til $60. Er uannsett gla for at man får velge om kameraet skal kjøpast med eller ikkje. 2 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Vel, bedre at det gjøres slik enn at det påtvinges deg noe du aldri kommer til å bruke. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Mark Cerny om PS4 4 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Hva som som gjorde at Playstation solgte før var slike spill. Nå skal alt ha våpen for at det må selges noe. Savner når gaming designere var litt barnsligere. Som Spyro 1-3 Crash Bandicot 1-3, Klonoa 1-2 Dark CLoud 1-2, Etc. Hva driver de som lagde Spyro og Crash på med nå? Jupp kjedelige skyte spill. Oh yes! Gi meg HD remake samlinger av de spillene der og jeg hadde gledelig kjøpt 10 konsoller kun av den grunn (overdrivelse, men dere skjønner poenget. ). Så ja, Knack er et av de kommende spillene jeg ser aller mest frem til. Er godt med noen "bare for moro skyld" spill av og til. Helt grei avgjørelse det for min del. Eye Toy pisset til PS3, som jeg fikk med i en PS Move bundle sammen med en Slim, har vel ligget i esken siden kjøp. Brukte det kanskje 30 min under den demoen som fulgte med. Jupp er bra det er et valgfritt tillegg, irriterende å betale for noe man egentlig ikke ønsker, men når det er sagt så brukte jeg faktisk Move en god del. Er enig i at det er litt gimmick, men likte den allikevel mye bedre enn Kinect. Begge var gimmick, men Move kunne i alle fall brukes på en fornuftig måte i spill. Så hvis det kommer noen morsomme spill som baserer seg på Move til PS4, så kan det godt være jeg kjøper en. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Er det noen som vet om jeg kan overføre min konto i Fifa fra Xbox over til Playstation? Er snart på nivå 50, så kjedelig å starte på nytt fordi man bytter plattform. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 IGN tafser litt på en PS4. http://www.ign.com/videos/2013/06/28/playstation-4-up-close-and-personal?utm_campaign=fbposts&utm_source=facebook 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Er det noen som vet om jeg kan overføre min konto i Fifa fra Xbox over til Playstation? Er snart på nivå 50, så kjedelig å starte på nytt fordi man bytter plattform. Du må starte helt på nytt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Er blitt bekreftet nå at PS4 vil ikke ha en ekstern strømforsyning Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Dårlig oversatt twittermelding er ingen bekreftelse. 1 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Dårlig oversatt twittermelding er ingen bekreftelse. Når det er Shuhei Yoshida som har skrevet twitter meldingen, så er det en veldig grei bekreftelse på at den har en intern strømforskyning. Er snakk om mannen til venstre i denne artige saken. 1 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Dårlig oversatt twittermelding er ingen bekreftelse. Man trenger ingen bekreftelse, det er jo bare å se på baksiden av maskinen. Den har helt tydelig en vanlig plugg for ikkejordet strømkabel, på samme måte som PS, PS2 og slanke-PS3. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 The Dark Sorcerer - Quantic Dream's full tech demo. Kanskje den mest imponerende tech demoen fra neste generasjons konsollene til nå? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 (endret) Veldig imponerende. Lurer på hvor lang tid det tar før vi får såpass bra grafikk i spill på de nye konsollene, kanskje i Quantic Dreams neste? Endret 29. juni 2013 av Aerow Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Veldig imponerende. Lurer på hvor lang tid det tar før vi får såpass bra grafikk i spill på de nye konsollene, kanskje i Quantic Dreams neste? Quantic Dreams ihvertfall. Bare se hvor bra animasjonene i Heavy Rain er på PS3. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Å Gud...nå minte dere meg på at det er bare noen mnd til Beyond: Two Souls kommer ut.....gleder meg som en unge. Lenke til kommentar
1-600-DOCTORB Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Noen som vet om butikker i Norge som tilbyr preorder-bonuser/bundles til PS4? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå