leifeinar Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Men 3995 - 3695 = 300 Må vel være den bundle til 3995,- opp mot slim his OBS til 2690,- ?? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Men 3995 - 3695 = 300 Må vel være den bundle til 3995,- opp mot slim his OBS til 2690,- ?? Ah ja selvfølgelig... Men da er det verdt å påpeke at det er den gamle utgaven og bare 500Gb. Tilbudet på OBS er på rundt 200kr. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 1305kr for Mafia 3 hvis man velger "bundle"..? Høres ut som et veldig dyrt spill... Ellers la jeg merke til at PS4 Slim kommer i Apple-fargen" jet black". Haha, gratulerer Apple. "Jet black" var vel fargen på den originale PS3-en. Selv liker jeg å kalle det "pianolakk" og ikke "gagatsvart" 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Men 3995 - 3695 = 300Må vel være den bundle til 3995,- opp mot slim his OBS til 2690,- ?? Ah ja selvfølgelig... Men da er det verdt å påpeke at det er den gamle utgaven og bare 500Gb. Tilbudet på OBS er på rundt 200kr. På obs her så gikk 500gb slim for 2690,-. Dog, de fikk inn få. Ellers så går jo den gamle for 149.90 gbp i England nå. Ofte i bundle med Fifa 17. Nå det er et godt tilbud! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Europris har PS4 til 2500. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Jaggu har de også begynt å selge PS4! Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Jaggu har de også begynt å selge PS4! De har solgt PS4 spill der lenge til blodpris så at de nå begynner å selge konsoll er ikke bombe Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Noen som har sett og ikke minst hørt "slim" bråker den mye mindre? Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Noen som vet om de nye kontrollene som kom bundlet med PS4 slim selges løst enda? Evt hvor? Gjerne på nett! 1 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Noen som vet om de nye kontrollene som kom bundlet med PS4 slim selges løst enda? Evt hvor? Gjerne på nett! Hva er forskjell på Slim-kontrollene og de vanlige kontrollene? Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Forhåpentligvis byggekvalitet / bedre stikker. Det jeg kan se er vel bare estetiske endringer, som at kontrollerlyset har fått en liten stripe i touchpaden, og at noen av knappene har endret til en lysere fargenyanse!? Anyways, grunnen til at jeg spør er rett og slett fordi tomlene mine har spist opp 2 kontrollere allerede, og jeg har et sterkt håp om at de nye har en eller annen gummiblanding på stikkene som ikke blir ødelagt like fort.. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Samme slitasje på nye kontrolleren som de tidligere.Selv installerte jeg slike for et par år siden, og er strålende fornøyd med de.Synes de er bedre enn originalstikkene til PS4. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 De er jo ikke samme på de første som kom og de jeg kjøpte et par mnd etterpå, var de ikke laget I china og japan eller noe sånn. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Takk for tipset Tor Rasmussen! Jeg har vært inne på tanken før, men jeg synes ikke "grepet" på eller hva jeg skal kalle det, på Xbone kontrolleren er like godt, det er vel bare subjektivt. Noen som har testet sånne plastputer man kan legge på toppen av stikkene? @GnilreG, nei det leste jeg også, så jeg ventet relativt lenge før jeg kjøpte kontroller nummer 2, men jeg fikk antakelig bare en gammel variant. Så nå vil jeg bare forsikre meg om at jeg har den nyeste før jeg kjøper. Slik som det er nå så har jeg bare hardplast stikkene igjen.. Er det noen som kan ha sett om de har den nye kontrolleren på Elkjøp eventuelt? Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Jeg har forhåndbestilt Det nye cod spillet. Kom opp idag at jeg kunne laste ned Early Acess på singel playern på COD 4 remaster! 2 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Samme slitasje på nye kontrolleren som de tidligere. Selv installerte jeg slike for et par år siden, og er strålende fornøyd med de. Synes de er bedre enn originalstikkene til PS4. bra tips Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 (endret) Bruker selv en form for hetter på stikkene. Har blitt så vant med de nå, at å spille uten føles feil Endret 4. oktober 2016 av Mala 1 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Ja, noen presterer bedre med gummi på.Andre foretrekker en clean setup og gjerne med litt lengre stikke for å kunne komme mere nøyaktig til. 1 Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Bruker selv en form for hetter på stikkene. Har blitt så vant med de nå, at å spille uten føles feil Hvilken type bruker du? Eller, hva anbefaler du? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Har litt forskjellig, disse blandt annet. Lenge siden jeg har spillt med disse nå, men det er helt OK. http://www.ebay.com/sch/sis.html?_nkw=4+X+Silicone+Thumb+Stick+Grip+Cover+Caps+For+Sony+PS4+Analog+Controller+GOCG&_id=121490605175&&_trksid=p2057872.m2749.l2658 Det andre jeg bruker er vel ca disse mener jeg: http://www.kontrolfreek.com/thumbsticks/fps-freek-cqc-signature.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå