Spartapus Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Synes The Last Guardian ser ut som et gammel og ut datert spill. Men får håpe det er noe gøy å spille. Men Polygon får ikke noe klikk av meg. Vil heller ha rennaræv en å lese noe dem skriver. Møkka side. Iom. at det ble brukt til å lansere PS3 men aldri kom så har du nok rett i det. Det er neppe en "start from scratch" de har tatt. Dette er en tittel som burde blitt lagt død når man for første gang så at det ikke kom til å skje på PS3. Det gjenstår å se. At det henger etter grafisk er nærmest uunngåelig, men så lenge det fungerer gameplay-messig trenger ikke det å bety så mye. Jeg tror ikke at Team Ico har gått fra å lage Ico og SotC til ikke å kunne lage et godt spill. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Tja.....den gang jeg mistet troen på at utsettelse å utsettelse gjør at et spill blir godt, var for 12-14 år siden da jeg gledet meg til Tomb Raider, Angel of Darkness.Vi ventet og ventet. Det ble utsatt og utsatt. Og resultatet som kom til slutt var vel et av de dårligste i hele Tomb Raider-sereien fra første spill, til dags dato.Så utsettelse av spill for "finpussing" er ikke synonymt med topp spill.For nylig har vi jo titler som No Man Sky og ReCore som vi har ventet lenge og lenge på. Ikke noe toppspill det heller.Samme tenker jeg om Cuphead som vi har hørt om veldig lenge. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Noen her som skal kjøpe Playstation 4 Pro og vil selge sin gamle PS4? 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Ahhh, gleder meg bare mer og mer til dette spillet. Mye info å hente her også (forutsatt at man er nogenlunde stødig i japansk ) 3 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Noen her som skal kjøpe Playstation 4 Pro og vil selge sin gamle PS4?Har planer om det ja. Har vært i besittelse av 4k TV siden nyttår, så trenger litt grafisk kvalitet der jeg har mulighet. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Ahhh, gleder meg bare mer og mer til dette spillet. Mye info å hente her også (forutsatt at man er nogenlunde stødig i japansk ) Da er vi to. Ser veldig bra ut. Håper denne dukker opp her også. Foreløpig bare annonsert i Japan. 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Nei hu og hei, og faderullandei, den var lekker. Den MÅ bli tilgjengelig her også, ellers må jeg bestille meg en tur til Japan eller noe. Ser heldigvis ut som den nye freshere looken ikke har godt på bekostning av sjelen Nier/Drakengard spillene har. Og hørte en gammel kjenning spille som musikk i bakgrunnen der en stund, så det høres ut som den biten også er på plass. Det var alt i alt masse ting som så bra ut på TGS i år, men NieR har jo en litt tettere tilknytning til hjerterota. xP 1 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Kan noen forklare meg forskjellene på alle de forskjellige Playstation 4 som er kommet ut? Fins det en gammel versjon som kom akkurat etter release, og en litt senere? Deretter slim? Og nå Pro? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 (endret) Kan noen forklare meg forskjellene på alle de forskjellige Playstation 4 som er kommet ut? Fins det en gammel versjon som kom akkurat etter release, og en litt senere? Deretter slim? Og nå Pro? PlayStation 4 blir nå erstattet over tid med den nye og tynnere PlayStation 4 Slim. Forskjellen er at den er mindre og blir ikke så varm som den første utgaven. Dermed mindre vifte bråk. PlayStation 4 Pro er for dem som vil ha mulighet til å spille endel utvalgte spill med bedre ytelse og grafikk på et full HD TV. Eller i oppskalert eller nativt 4K om en har et slikt TV. Endret 19. september 2016 av LarZen Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 PlayStation 4 blir nå erstattet Kjenner jeg nerden rett ender jeg opp med begge disse PS4 pro blir nok å komme å presse seg frem via titler. PS4 slim kommer nok på superweekend hos komplett til 1799,- om en stund Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Ps4 slim er uten optisk lydutgang da. :/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 (endret) Spørst om det heller ikke blir en slik løsning for min del da http://gameidealist.com/news/dualshock-4-usb-wireless-adaptor-pc-now-available/ Endret 20. september 2016 av Mala 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Ser jo litt artig ut Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Spørst om det heller ikke blir en slik løsning for min del da http://gameidealist.com/news/dualshock-4-usb-wireless-adaptor-pc-now-available/ Si i fra hvis du kjøper den Mala. Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Spørst om det heller ikke blir en slik løsning for min del da http://gameidealist.com/news/dualshock-4-usb-wireless-adaptor-pc-now-available/ Ser ut som den har fått litt dårlige tilbakemeldinger. Bare til info https://www.amazon.com/gp/aw/reviews/B01KWLKKQU/ref=cm_cr_dp_mb_see_rcnt?ie=UTF8&s=sd 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Har ikke handlet endå, men takk for input Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Er det sånn at man må ha en egen Bluetooth dongle? Som i at det integrerte Bluetooth-kortet i pcen min ikke vil virke? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 (endret) Finnes løsninger for de som har ett BT-antenne integrert jo, Google it Endret 22. september 2016 av Mala Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Ds4windows funker ypperlig Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Finnes løsninger for de som har ett BT-antenne integrert jo, Google it Det vet jeg. men tenker mer på offisiell løsning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå