LarZen Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Nei er bare et nytt design. Men ser ut som PS4Pro ikke har et 4K Blu-ray drev. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Er ikke det veldig rart? Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Veldig fornøyd med presentasjonen. Skal ha en PS4 Pro sammen med PSVR. Har en Sony 4KTV så dette passer bra sammen. Fikk ikke med meg om PS4 Pro støttet UHD BD? Blir skuffet og overrasket om den ikke gjør det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 (endret) Kamera følger fortsatt ikke med i PS VR pakken nei? Har jo ikke noe sånnt dritt stående, så må jo handles uten om det da. Endret 7. september 2016 av Mala Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Snodig hvis Sony har droppet 4k blu-ray på ps4 pro, i og med at de lagde formatet (blu-ray).. Er vel noe de hadde nevnt hvis det var inkludert? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Veldig rart at Sony av alle ikke har tatt med et optisk 4K drev. Dem har jo med alle PlayStation konsoller pushet både DVD og Blu-ray tidlig og gjort det "mainstream". Snodig....personlig er det ikke noen krise da jeg aldri kommer til å kjøpe en film til 250-300kr. Men for dem som vill ha optimal bildekvalitet så er jo dette veldig kjipt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Vi har faktisk et par UHD HDR-filmer vi hadde gledet oss til å se med PS4 pro. Dritt hvis det ikke er mulig å se på den nye konsollen. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 (endret) Er ikke det veldig rart? Jo, det er vanvittig rart. Edit: Det er forresten bekreftet fra flere kilder at konsollen ikke blir å ha en UHD-spiller. Det er grunn til å tro at de gjør dette for å redusere prisen på konsollen mest mulig. Microsoft har tross alt lommebok til å selge konsollene sine med tap, i håp om at software skal gjøre opp for tapet. Endret 7. september 2016 av Windoge Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 (endret) Det er visst bekreftet at den mangler UHD bluray. https://www.engadget.com/2016/09/07/ps4-pro-uhd-blu-ray/ Det er i så fall et megetsigende valg fra Sony. Kan nesten tolkes som et nådestøt for fysisk format. Der PS2 var drahjelp for DVD og PS3 for bluray, prioriterer de altså ikke lenger å støtte egen teknologi. Mener de at streaming er bra nok for de fleste? Alternativt har jeg ikke peiling, bluray 4K er rett og slett for krevende, og det er helt naturlig at konsollen ikke støtter det. Endret 7. september 2016 av Isbilen Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Spørs om Sony er redd det vil kannibalisere deres egne 4K Blu-ray spillere ved å ha et 4K optisk drev i PS4Pro? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Fuck. Vi har per se PS3 og PS4 og alltid brukt disse som DVD/BD-spiller må vi virkelig ha en dedikert spiller for en sjelden gang se UHD HDR-filmer? 99% av det vi ser av serier og filmer streames jo så det vil jo være ganske bortkastet å ha en dyr, dedikert spiller stående. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Gjort for å holde prisen nede? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 (endret) Spørs om Sony er redd det vil kannibalisere deres egne 4K Blu-ray spillere ved å ha et 4K optisk drev i PS4Pro? Jeg har mistenkt denne tankegangen tidligere fra Sonys side vedrørende PS4, da den jo manglet noen helt naturlige funksjoner ved release som senere har blitt lagt til. Sony tenkte vel at manglende streaming på PS4 ville øke salget av TV-ene deres og andre enheter som tilbyr denne funksjonen, men skjønte vel etter hvert at det var optimistisk. Håper ikke de er så dumme at de tror folk kommer til å gå mann av huse for å kjøpe frittstående UHD-spillere siden PS4 pro mangler det. For min del betyr det at jeg ikke kommer til å kjøpe 4K-filmer, og det tviler jeg på at jeg er alene om. Endret 7. september 2016 av Isbilen Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Fuck. Vi har per se PS3 og PS4 og alltid brukt disse som DVD/BD-spiller må vi virkelig ha en dedikert spiller for en sjelden gang se UHD HDR-filmer? 99% av det vi ser av serier og filmer streames jo så det vil jo være ganske bortkastet å ha en dyr, dedikert spiller stående. Dedikert og dedikert. Jeg tror faktisk Xbox One S er den billigste måten å anskaffe seg en UHD-spiller på per dags dato. 1 Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Det som fikk meg til å velge ps3 over xbox360 var at den hadde bluray-spiller. Jeg har en PS4 og tenkte jeg like greit kunne oppgradere til pro, for jeg skal jo ha en uhdbluray-spiller uansett. Ser ut til at jeg bare kan beholde den gamle PS4 da... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Det kan hende jeg kommer til å måtte spise i meg denne setningen men jeg kjøper heller en vanlig BD-spiller med mulighet for 4K og HDR enn en Xbox One S for å spille av det samme. Lenke til kommentar
Sonicbomb Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 En av få grunner til å vurdere ps4 pro var jo uhd blurayspiller...Det mest imponerende med ps4 var egentlig markedsføringen før den kom på markedet. Har vært ps bruker siden 90-tallet, men neste konsoll blir nok en xbox. Sony kunne fått inn harmony remote support, usb movie playback, lengre batteritid på dualshock 4 og uhd bluraydisk. Ps4 er ikke for gamere den er for sony som skal tjene mest mulig og gi minst mulig tilbake til brukeren. ps. mulig noe av det jeg nevner blir mulig på ps4 pro, men tviler Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Utrolig kjedelig presentasjon. Grafikk ditt, grafikk datt. Spillene er det som er viktig, tørrpinner. Desverre var det ryktede utseendet også veldig nær sannheten, ser merkelig ut. Kommer kanskje til å investere i en "Pro" etter hvert, men vil se hands-on reaksjoner fra folk som kjøper den først. Også må jeg investere i ny TV først for å få full nytte av den. Det er jo også et hinder. Hadde de sagt mer om forholdet mellom "Pro" og PS VR så kunne jeg blitt mer interessert. Hvis forskjellen mellom maskinene blir merkbar klarer jeg sikkert ikke å holde meg unna, men vi får se. Spillene kommer i første rekke. Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Designet på ps4 pro er helt rått!elsker det de har gjort med å bare klaske på en ekstra "platå",enkel og clean look som oser power☺prisen er helt grei 399dollar (3990-4299kr tipper jeg).litt dumt den ikke støtter uhd disc da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå