henrikrox Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 (endret) Dobbel gpu ytelse bare på ps4 pro. Da stemmer vel ryktene ganske bra på at scorpio blir en del kraftigere. Den har 3-4 ganger kraftigere GPU. Men dette viste vi vel. Spent på prisene. Blir mest sansynlig 32GCN på ps4 pro mot 50+ på scorpio. Umulig med 4k@60fps med den gpun i ps4 pro dog. Skuffet over ikke at det ble nevnt noe angående uhd bluray på nye sony slim. Xbox one s har det. Som gjør at prisen på enn xbox one s er lavere enn den billigste uhd spilleren. Endret 7. september 2016 av henrikrox Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 PS4 Slim kommer ikke til å ha UHD Blu-ray da det er en vanlig PS4 som ikke støtter 4K. Lenke til kommentar
asus22 Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Finnes det spill som er laget i 4K, eller er det snakk om oppskalering fra PS4 Pro? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 PS4 Slim kommer ikke til å ha UHD Blu-ray da det er en vanlig PS4 som ikke støtter 4K.Det makes no sense. S"en som er ute støtter det jo. Ikke native i spill selvfølgelig. Men er en liten sak å få uhd bluray i en konsoll. Oppgradert hdmi til 2.0 og støtte for scaler/dekoder og mye har gjort. Forstår bare ikke hvorfor s'en har det og ikke ps4. Ihvertfall ikke med argumentet ditt Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Fy faen for en amatørmessig presentasjon. 1 Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Aaaah ME andromeda Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 PS4 Slim kommer ikke til å ha UHD Blu-ray da det er en vanlig PS4 som ikke støtter 4K.Det makes no sense. S"en som er ute støtter det jo. Ikke native i spill selvfølgelig. Men er en liten sak å få uhd bluray i en konsoll. Oppgradert hdmi til 2.0 og støtte for scaler/dekoder og mye har gjort. Forstår bare ikke hvorfor s'en har det og ikke ps4. Ihvertfall ikke med argumentet ditt Fordi de har en PS4 som skal være en standard PS4 og en for 4K, PS 4 Pro. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Håper det blir lett å bytte ut harddisken på den. Veldig realistisk grafikk. Gleder meg til å teste ut PSVR. 1 Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Kunne gjerne tenke meg en ps4pro til $399, men med et psvr sett som kommer ut nå, då får det heller vente Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Spent på om den får VR-biten integrert så slipper man den lille ekstra boksen (med den lille vifta jeg er redd for skal bråke som et uvær). Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 (endret) Kva vil norsk pris bli med $399? Eg synest PS4 Pro såg ganske svær ut. Endret 7. september 2016 av Zeph Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Noe kjedelig presentasjon men budskapet er levert. Synes det var synd PS4S ikke var rimeligere med tanke på XBOS. Men da igjen om en skal kjøpe pga eksklusive spill så er valget enkelt. Men rått at dem kommer med en firmware som gir HDR støtte til alle PS4 maskiner. Trodde det var kun for 4K materiale men den gang ei... Men prisen på PS4Pro var jo hyggelig. Det spørs nok om oppgraderingen til et 4K HDR TV blir noe frammskyvet her i huset...bare få kona med på leken Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Fornuftig pris, blir en Pro først siden jeg skal vente med PSVR. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 (endret) Sambisen spiller mye mer enn meg så mistenker hun kommer til å kjøpe PS4 pro mens jeg kjøper PSVR. Endret 7. september 2016 av ilpostino 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Sambisen spiller mye mer enn meg så mistenker hun kommer til å kjøpe PS4 pro mens jeg kjøper PSVR. Høres ut som du har det veldig greit hjemme... 2 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Har det ikke så verst Før hadde vi en 40" og da hun foreslo å kjøpe en 55" og jeg spurte hvorfor ikke en 65" var "ja, ok" svaret jeg fikk. Tv'en vi har er UHD HDR så det blir spennende å teste ut PS4 pro. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Blir fort en Pro her altså, men fortsatt i bruk mot en Sony tv med kusen 1080p Håper det blir mange fine goder å hente Det blir ingen billig høst i år heller nei. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 (endret) Endret 7. september 2016 av LarZen Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Må man ha nytt kamera for PSVR? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå