Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper ryktene er feil. Blir seriøst skuffa hvis Rockstar har brukt masse ressurser på remastered RDR. Mest av alt vil jeg ha info om et nytt spill i en av seriene.

Storyen i Redemption var veldig bra, men jeg ser sjelden filmer flere ganger av samme grunn. Jeg vet hva som skjer og da ser jeg lite poeng i det.

 

Enig. Syns de kan roe ned remastered nå og heller legge ressurser i nye spill.... Ja... Noen er verdt å spille igjen, men syns ting har tatt helt av nå.

Lenke til kommentar

Jeg spilte aldri RDR på ps3, så hvis de gir den ut remastered, og uten online dritt, sier jeg gjerne ja takk.

 

Sier ikke nei takk til gode remasters, men vet ikke hvor mange jeg virkelig ønsker meg. To spill jeg godt kunne tenkt meg å spille igjen som remasters, er Oblivion og Morrowind. Veldig lenge siden jeg spilte dem nå, og begge er langt bedre enn Skyrim.

 

Fremdeles ingen som har funnet noen stream for eventen i morgen?

Lenke til kommentar

Fordi den ikke er noe bra? Fungerer også bare så som så ut fra det jeg har sett. Er grunnen til at jeg ennå ikke har spilt den. Og totalt unødvendig, man kan jo bare spille orginalen om man absolutt vil spille den online modusen, trenger ikke dobbelt opp. Uncharted RM kom uten online. Bioshock RM kommer uten online. Og begge ble de mer attraktive på grunn av det.

 

Men desverre er det Rockstar vi snakker om her, så de kommer nok til å slenge med all dritten de kan tenke seg.

Lenke til kommentar

Ganske så uenig i det, for likt GTA, men det er og blir en smakssak så ingen vits i å diskutere det mer. Jeg er kun interessert i story, siden jeg hørte den skal være bra.

 

Uansett får vi se i morgen. Hvis de alt skal vise frem spill så er det andre spill jeg håper langt mer på å se, men ut fra slik eventen har blitt presentert så tror jeg femdeles det kun blir snakk om maskinvare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...