Bone Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Platekompaniet har Far Cry Primal til 199 ut dagen! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Platekompaniet har Far Cry Primal til 199 ut dagen! Takk for tipse, kjøpt å betalt. 1 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Platekompaniet har Far Cry Primal til 199 ut dagen! Takk for tipse, kjøpt å betalt. Bare hyggelig! Kjøpte selv.. Har siklet litt på spillet en stund og har vært litt ivrig, men ventet på et godt tilbud.. Nå kom det! Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Er vell ikke såå stort tilbud det? Selges til rundt 200kr på de fleste butikker idag. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Ja, jeg kjøpte det for 149,- her i sommer engang.Sommertilbud hos platekompaniet tror jeg det var. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Når vil spillene for september bli tilgjengelig i ps store? Keen på å teste lords of the fallen. Lenke til kommentar
Curumo Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Tror det er første tirsdag i måneden. Og spillene for neste måned annonseres på månedens siste onsdag. 1 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Awesome. Skal holde ut til i morgen Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Trodde spillene kom på onsdagen jeg, har alltid vært inne og lastet de ned da. Men en dag før gjør jo ingenting Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Rykter igang nå om at RDR Remaster vil bli annonsert på Sony sin greie til onsdag. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Den skal spilles i så fall. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Fullførte det aldri på PS3 når jeg lånte det en liten periode, så det er veldig interessant i tilfelle Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Jeg gleder meg også til Final Fantasy 12-remasteren. Det er et spill jeg bevisst ikke har spilt gjennom på nytt fordi det så elendig ut på HD-skjermen. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 (endret) Ha ha fy f.. Fredag 13 trailer fra PAX West. Kan minne om Manhunt: NSFW https://youtu.be/rUmkTGSyRA8 Endret 5. september 2016 av H.A.M. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Rykter igang nå om at RDR Remaster vil bli annonsert på Sony sin greie til onsdag. Hva er det Sony skal ha da? Ikke fått med meg Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Hva er det Sony skal ha da? Ikke fått med meg Dem skal ha en pressekonferanse. Offisiell visning av PS4 Slim og forhåpentligvis mye info om NEO. Og kanskje endel spill...rykte nå om en RDR avsløring da...vi får se.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 (endret) Ah nice! Noe som skal streames direkte på nett også? Endret 5. september 2016 av Skogslik Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Håper det! Men ikke sett noe klokkeslett eller noe info om stream. Krysse fingrene Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Det streames selvsagt. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 (endret) Rykter igang nå om at RDR Remaster vil bli annonsert på Sony sin greie til onsdag Tittelen jeg har ventet mest på av absolutt alt er RD3. Håper RDR:RM også kommer på PC. RDR er virkelig en av de store på stemmeskuespill og historierfortelling og spilte det i flere uker på XB360 ved lansering. Endret 5. september 2016 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå