Bruker-104685 Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Begge de to blir lansering-spill, noe som er rart når du nevner det faktisk når de kommer begge fra Ubisoft. Spent på hva som selger godt av de to, og om ACIV selger dårligere enn de siste. Det er derfor jeg rynka med øyenbryne også. To veldig like spill i to forskjellige univers, på lansering virker veldig merkelig valg om Ubisoft gjør dette. Dem har alltid en slagplan på når dem vil lansere spill i forskjellige kvartaler av et år. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Digital Foundry er ute med en hands-on av kontrollen til One og PS4: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-next-gen-joypads-a-true-evolution Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) Sony kjører på, ser ikke ut til at det blir noe mangel på konsoller ved lansering! http://n4g.com/news/1288128/sony-to-gamestop-the-flood-gates-are-open-for-ps4-system-reserves Endret 21. juni 2013 av Mala Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) Og for de som ikke vil ta omveien gjennom en teit aggregator: link Endret 22. juni 2013 av Dragen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) Prøvde å lime inn direktelink, men da kom det opp en jævla mediaplayer EDIT: Prøvde igjen, samma dritten. Er det Chrome som er helt mongo hos meg eller ? Endret 22. juni 2013 av Mala Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 FIFA 14 har jeg og hørt rykter om ikke kommer til lanseringen av PS4. EA sa at spillet blir å finne samme dag som PS4 og Xbox One blir lansert. Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 EA sa at spillet blir å finne samme dag som PS4 og Xbox One blir lansert. Har også lest det samme om at det ikke kommer til lansering. Stod vel at det skulle komme i løpet av Q1 2014. Ser at IGN også har det som release-date: http://www.ign.com/games/fifa-soccer-14/xbox-one-169061 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Q Is Driveclub a sim or an arcade racer? A Both. Som forventet. Håper spillet blir bra, det de viste på E3 var ikke akkurat helt det store, men det var en pre-alpha build, og forskjellen til det ferdige spillet pleier å være ekstrem. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Håper Driveclub har god kjøremekanikk, en som gir deg lyst til å kjøpe en annen bil, eller test ut en annen bane fordi du vet at det føles annerledes. Spent på å se hva Naughty Dog viser frem på Gamescom, en ny Jak & Daxter, eller en Uncharted 4. Insomniac Games kommer garantert med en ny Ratchet and Clank. og Rockstar viser kanskje fram "Agent" for første gang. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Den nye PS4-kontrolleren ser veldig behagelig ut. Siden den er større ligger den nok bedre i hendene også. Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Gleder meg sykt til å teste ut PS4 kontrollen Veldig mye som er forbedret! Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 noen som vet om det er mulig å koble til vanlige headset i audio-jacken? 1 Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 noen som vet om det er mulig å koble til vanlige headset i audio-jacken? Det er jeg ganske så sikker på. Hadde vært tullete hvis ikke hehe Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 I går kjøpte jeg min første Playstation 3 noen sinne. Litt uvant, men det kommer seg. Kjøpte også Last of Us, og jeg trodde ærlig talt ikke at det var mulig å oppnå så god grafikk på denne konsollen. 1 Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Det er jeg ganske så sikker på. Hadde vært tullete hvis ikke hehe Tenkte egentlig mest på om det var mulig å få lyden gjennom headsettet i stedet for gjennom tv'en 1 Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Tenkte egentlig mest på om det var mulig å få lyden gjennom headsettet i stedet for gjennom tv'en Ah. Ja for da slipper du en lang ledning til TV mener du Det er jeg faktisk ikke sikker på. Men tror nok det burde gå fint. Vil nok tror lyden på TV forsvinner når du har et headsett i kontrollen? Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 I går kjøpte jeg min første Playstation 3 noen sinne. Litt uvant, men det kommer seg. Kjøpte også Last of Us, og jeg trodde ærlig talt ikke at det var mulig å oppnå så god grafikk på denne konsollen. Hæ har du ikke spillt Uncharted 2 enda ? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Hæ har du ikke spillt Uncharted 2 enda ? Har faktisk aldri rørt en Playstation. Jeg kjøpte denne fordi jeg bestemte meg for å bytte til Playstation i den kommende generasjonen. Selvfølgelig går jeg for den konsollen som har best pris og kraftigst maskinvare. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå