Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Jepp, prøvd flere ganger. Både konsoll og på web. Jeg har en MySony account, ser at folk har problemer om de bruker samme mail addresse der. Må vel prøve å slette den, men den ble akkurat ''merged'' med min vanlige Sony account. Så å slette den vet jeg rett og slett ikke om jeg tør å gjøre.

 

EDIT: Sletta MySony account, fremdeles ingen SMS. Får vel prøve igjen i morgen, eller om det plutselig renner inn 10 sms i løpet av kvelden.

Endret av SIR WOLFIE 87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Hvordan flyter Deus ex på ps4? Spillet er latterlig dårlig optimalisert på pc så vurderer å skaffe meg det på ps4 for en mer behagelig og stabil opplevelse.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Har ikke problemer med mus/tastatur, mer det at jeg vil ha en stabil fps på min oppløsning og med min HW. Sitter med en I5 6600k, 16gb ddr4 og gtx 1080 sli, og greier 40 fps i 3440x1440 med settings på high og de mest krevende tingene avslått... 

Lenke til kommentar

Har ikke problemer med mus/tastatur, mer det at jeg vil ha en stabil fps på min oppløsning og med min HW. Sitter med en I5 6600k, 16gb ddr4 og gtx 1080 sli, og greier 40 fps i 3440x1440 med settings på high og de mest krevende tingene avslått...

.

Du klager på 40 fps i den oppløsningen, og vurderer å flytte over på PS4?

Ja, da tror jeg du ender opp skuffet, for der er det 1080, under 30 fps og ingen avanserte shaders eller annet eyecandy

 

EDIT: nå er ikke DX12 utgitt for Nvidia skjermkort ennå, så det kan jo ikke bli annet enn bedre ved høye oppløsninger. Ryktene sier første uka i september for dx12-patch

Endret av newman221
Lenke til kommentar

Okei, er ikke i gruppe.. 

Er når andre randome begynner å klikke å banne sånn sikkelig taper. Er så artig å hør på, så hadde jeg lyst å lagre øyeblikket der vi kunne høre dem klage.. :)

Ok.

 

Dersom du skal ta opp random chat og banter fra gameplay så må du bruke en ekstern enhet som for eksempel denne fra Elgato som tar opp alt du gjør live. Sony har ikke lagt inn mulighet for at du kan ta opp andre uten at de samtykker og er i gruppe med deg.

Endret av H.A.M.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...