Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Min datter likte når jeg spilte God of War da jeg var hjemme på pappaperm. Mye farger og lyder :ninja:

Såpass, god of war faktisk :ninja: spenstig valg av spill ;) riktignok så forstår de ikke så mye av det de ser i den alderen, heldigvis :)
Nei heldigvis. Men masse rødt, hyling og slikt gikk rett hjem. Guttungen som nå er i samme alder gir helt blaffen i det som skjer på skjermen så den taktikken funka ikke på ham.
Lenke til kommentar

 

Hvorfor er han så spesifikk på "Windows PC" når dette også gjelder Mac...
Gjør det?

 

http://blog.us.playstation.com/2016/08/23/playstation-now-coming-to-pc-dualshock-4-usb-wireless-adaptor-unveiled/

 

Jeg leser at dongelen og remote play fungerer på Mac, men ikke playstation now tjenesten.

 

Og i kommentarfeltet blir det tatt opp og en representant for Sony svarer følgende:

 

"We are evaluating Mac support for PS Now, but have nothing to announce at this time."

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Er jo akkurat set som er greia, alt de gjør er så drøyt bra at andre spill faller lysår bak. Grafikken er mildt sagt meget imponerende, spesielt animasjon av ansikter og bevegelser er på et drøyt nivå, er nok første gang jeg virkelig har følt at jeg spiller et spill med ordentlig troverdige karakterer (sett bort fra The Last of Us når jeg tenker meg om). Nei, dette var en heftig spillopplevelse.

Endret av Selvin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er jo akkurat set som er greia, alt de gjør er så drøyt bra at andre spill faller lysår bak. Grafikken er mildt sagt meget imponerende, spesielt animasjon av ansikter og bevegelser er på et drøyt nivå, er nok første gang jeg virkelig har følt at jeg spiller et spill med ordentlig troverdige karakterer (sett bort fra The Last of Us når jeg tenker meg om). Nei, dette var en heftig spillopplevelse.

 

Enig. Naughty Dog er kommet i en klasse for seg selv. Det går ikke bare på animasjonen men også at de oppfører seg og snakker på en naturlig og troverdig måte. Det er vanskelig å gå tilbake til de typisk stive og karikerte spillstereotypene.

 

Når det er sagt så er ikke Naughty Dog like sterke på gameplay. Det er begrenset hvor lenge man kan veksle mellom klatring, puzzles og cover-based shooting før det blir gammelt. Dette har endret seg lite siden det første spillet.

Lenke til kommentar

Er jo akkurat set som er greia, alt de gjør er så drøyt bra at andre spill faller lysår bak. Grafikken er mildt sagt meget imponerende, spesielt animasjon av ansikter og bevegelser er på et drøyt nivå, er nok første gang jeg virkelig har følt at jeg spiller et spill med ordentlig troverdige karakterer (sett bort fra The Last of Us når jeg tenker meg om). Nei, dette var en heftig spillopplevelse.

Får ikke helt samme kvalitetsfølelse av skuespillet til Rico Rodriguez i Just Cause 3 akkurat...

 

Nå håper jeg å finne litt tid til å sjekke ut Deus Ex mankind divided iløpet av en måneds tid

Lenke til kommentar

 

Kan man aktivere det og fortsatt logges automatisk inn når man slår på konsollen?

 

 

Om det fungerer som på andre 2-veis aut så kan du det ja. Det er bare første gang du logger inn at du må ha denne ekstra koden som blir send til telefonen. Men har ikke starta opp PS4 enda for å se. 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...