LarZen Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 (endret) Edit: video ble gjort privat Endret 19. august 2016 av LarZen Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 This video is private.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Da ligger Titanfall 2 Tech Test ute på PSN. 2 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Takk for infoen, skal sjekkes ut! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Prøvd Titanfall 2 litt nå. Om jeg ikke hadde vist bedre så kunne det nesten vært det første spillet jeg spilte. Vet ikke helt hvorfor dette evnt skal bli en større suksess en det første? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 PS4 på vei hjem igjen etter reparasjon! Gleder meg til den kommer tilbake! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Little Nightmares ser lovende ut. Liker hvordan man må snike seg forbi kokken og den panikken når man blir oppdaget. Slenger de inn litt gåteløsning så tror jeg det kan bli veldig bra. https://www.youtube.com/watch?v=6T7cuRA4DRw Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 (endret) Spiller The Last Of Us. Ps4en min høres ut som en tornado. Lager høy lyd. Er dette normalt? Endret 22. august 2016 av winmedi Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Jeg har prøvd å betale for Battlefield-pakke og prøvd å betale både med PayPal og Visa men får feilmelding. Feilmeldingen lyder "Du har kanskje ikke betalt. Prøv igjen". Er dette en kjent feil? Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Kjøpte meg nylig den siste ps4 modellen med matt hdd Bay cover da jeg fikk solgt den gamle uten garanti (byttet kjølepasta). Den nye er nesten helt lydløs så blir ikke noe slim utgave på meg med andre ord:) ble også pappa til en liten gutt i går så blir nok ikke mye spill fremover heller Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Kjøpte meg nylig den siste ps4 modellen med matt hdd Bay cover da jeg fikk solgt den gamle uten garanti (byttet kjølepasta). Den nye er nesten helt lydløs så blir ikke noe slim utgave på meg med andre ord:) ble også pappa til en liten gutt i går så blir nok ikke mye spill fremover heller Gratulerer som pappa! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Nå blir PlayStation Plus dyrere Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Det er noe som heter pappapermisjon. De fleste jeg vet om har fått brukt den til en god del spilling. Babyer sover mye. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Kjøpte meg nylig den siste ps4 modellen med matt hdd Bay cover da jeg fikk solgt den gamle uten garanti (byttet kjølepasta). Den nye er nesten helt lydløs så blir ikke noe slim utgave på meg med andre ord:) ble også pappa til en liten gutt i går så blir nok ikke mye spill fremover heller Gratulerer du har blitt pappa. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Kjøpte meg nylig den siste ps4 modellen med matt hdd Bay cover da jeg fikk solgt den gamle uten garanti (byttet kjølepasta). Den nye er nesten helt lydløs så blir ikke noe slim utgave på meg med andre ord:) ble også pappa til en liten gutt i går så blir nok ikke mye spill fremover heller Gratulerer som pappa! Takktakk, nå har vi både jente og gutt så gir oss med det Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Kjøpte meg nylig den siste ps4 modellen med matt hdd Bay cover da jeg fikk solgt den gamle uten garanti (byttet kjølepasta). Den nye er nesten helt lydløs så blir ikke noe slim utgave på meg med andre ord:) ble også pappa til en liten gutt i går så blir nok ikke mye spill fremover heller Gratulerer du har blitt pappa. Tusen takk Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Det er noe som heter pappapermisjon. De fleste jeg vet om har fått brukt den til en god del spilling. Babyer sover mye. Haha ja det vet jeg av erfaring, har ei jente på snart 2 og et halvt så kommer nok til å benytte meg av de timene jeg får der! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Kjøpte meg nylig den siste ps4 modellen med matt hdd Bay cover da jeg fikk solgt den gamle uten garanti (byttet kjølepasta). Den nye er nesten helt lydløs så blir ikke noe slim utgave på meg med andre ord:) ble også pappa til en liten gutt i går så blir nok ikke mye spill fremover heller Gratulerer du har blitt pappa. Tusen takk Nå må du lære ungene spille, + å spille sammen med ungene er unnskyld for å spille da du er pappa. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Min datter likte når jeg spilte God of War da jeg var hjemme på pappaperm. Mye farger og lyder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå