Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Fått deg jobb hos Hauk, eller? :tease:

 

Men er enig. GZ leverer raskest i de aller fleste tilfellene.

Ja som storkunde hos gamezone. :tease:
I hælvete da mann... Absurd liste. Trenger ikke kjøpe absolutt alt som kommer ut... Får man tid til å spille alt det der?

 

Mann tar seg tid, jeg har god tid. :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

For dere som sitter på gjerdet og venter på gode tilbud kjører Expert gratis håndkontroller med på kjøpet av PS4 (3186,-) i helgen.

Husker jeg fikk PS4 på lansering til 2800,- hos CDON ;)
Jeg og. Har den enda og den fungerer 100% den dag i dag xD

 

Har en PS1 fra lansering i 95 som fungerer fint enda. Tar man godt vare på ting så holder det ganske lenge ?

Lenke til kommentar

 

 

 

For dere som sitter på gjerdet og venter på gode tilbud kjører Expert gratis håndkontroller med på kjøpet av PS4 (3186,-) i helgen.

Husker jeg fikk PS4 på lansering til 2800,- hos CDON ;)
Jeg og. Har den enda og den fungerer 100% den dag i dag xD

 

Har en PS1 fra lansering i 95 som fungerer fint enda. Tar man godt vare på ting så holder det ganske lenge

 

Jeg oxo, :) pluss alle ps1 spillene jeg kjøpte, alle ps1 spillene virker feil fritt den dag i dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det vanlig å sende drittmeldinger til folk på konsollen når man spiller et spill eller en game mode som har et community som er lite nok til at man trolig treffes igjen senere? Veldig merkelig fenomen. Man risikerer jo å gå på en smell, i hvert fall hvis man spiller et spill eller en game mode med sabotasjemuligheter.

 

Får mye rart i innboksen, blant annet folk som skriver at jeg er så dårlig og at de er så mye bedre. Så viser det seg at jeg har minst dobbelt så bra statistikk på det de kritiserer meg for, evt tre ganger så bra statistikk.

Lenke til kommentar

Er det vanlig å sende drittmeldinger til folk på konsollen når man spiller et spill eller en game mode som har et community som er lite nok til at man trolig treffes igjen senere? Veldig merkelig fenomen. Man risikerer jo å gå på en smell, i hvert fall hvis man spiller et spill eller en game mode med sabotasjemuligheter.

 

Får mye rart i innboksen, blant annet folk som skriver at jeg er så dårlig og at de er så mye bedre. Så viser det seg at jeg har minst dobbelt så bra statistikk på det de kritiserer meg for, evt tre ganger så bra statistikk.

 

Har aldri fått dette selv. Hvilke spill spiller du forut for meldingene da?

Lenke til kommentar

Det skjer ikke veldig ofte, men ofte nok til at jeg synes det er rart. Det er som sagt et sjansespill. Spiller FIFA og en game mode som heter pro clubs. Man styrer vanligvis én spiller hver og spiller sammen i en klubb. Så taper man og begynner å klandre hverandre (jeg sender ikke første meldingen), evt er det noen som bare skal kritisere spillestilen. Mange som ikke skjønner at jeg har kontroll når jeg tilsynelatende spiller litt risikabelt, fordi de selv ikke er så komfortable i de situasjonene eller som sagt ikke skjønner at jeg har kontroll og vet hva jeg gjør. Også veldig mange som kritiserer innstillingene mine, men det er det minste problemet og det resulterer sjeldent i krangler.

 

Det er hovedsaklig 3 communities på konsollen som blir brukt (av oss som behersker engelsk, for eksempel få franskmenn og italienere der) og Reddit. Der finner man noen å spille med. Og det er mange briter og noen amerikanere man finner igjen stadig vekk. Kjenner igjen PSN.

 

Hvis man er ganske dust så kan det resultere i at man blir sparket ut fra en klubb, man får kanskje ikke joine i det hele tatt... og verst av alt, din egen klubb kan bli ødelagt ved at noen velger å joine for å sabotere.

 

Litt barnslig å sabotere for slike personer, men de fortjener egentlig en smekk på lanken. En fyr saboterte for en klubb som jeg spilte for. Advarte ham og sa at dette vil få konsekvenser senere, men han ga seg ikke (gøy for ham når noen lar seg irritere, men det får bare være). Det er snakk om en litt profilert brite, og jeg visste at jeg trolig ville treffe på ham igjen senere.

 

Kort tid etterpå startet han sin egen klubb og hadde en bra seiersrekke. Jeg fant klubben hans ved en tilfeldighet og joina med 3-4 brukere. Bare sørget for å tape, og så tok jeg fatt på neste bruker. Tok ikke lange tiden. Man spiller ikke hele kampen når noen saboterer. Record'en ble ødelagt, så han slettet klubben.

 

The end :laugh:

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Det skjer ikke veldig ofte, men ofte nok til at jeg synes det er rart. Det er som sagt et sjansespill. Spiller FIFA og en game mode som heter pro clubs. Man styrer vanligvis én spiller hver og spiller sammen i en klubb. Så taper man og begynner å klandre hverandre (jeg sender ikke første meldingen), evt er det noen som bare skal kritisere spillestilen. Mange som ikke skjønner at jeg har kontroll når jeg tilsynelatende spiller litt risikabelt, fordi de selv ikke er så komfortable i de situasjonene eller som sagt ikke skjønner at jeg har kontroll og vet hva jeg gjør. Også veldig mange som kritiserer innstillingene mine, men det er det minste problemet og det resulterer sjeldent i krangler.

 

Det er hovedsaklig 3 communities på konsollen som blir brukt (av oss som behersker engelsk, for eksempel få franskmenn og italienere der) og Reddit. Der finner man noen å spille med. Og det er mange briter og noen amerikanere man finner igjen stadig vekk. Kjenner igjen PSN.

 

Hvis man er ganske dust så kan det resultere i at man blir sparket ut fra en klubb, man får kanskje ikke joine i det hele tatt... og verst av alt, din egen klubb kan bli ødelagt ved at noen velger å joine for å sabotere.

 

Litt barnslig å sabotere for slike personer, men de fortjener egentlig en smekk på lanken. En fyr saboterte for en klubb som jeg spilte for. Advarte ham og sa at dette vil få konsekvenser senere, men han ga seg ikke (gøy for ham når noen lar seg irritere, men det får bare være). Det er snakk om en litt profilert brite, og jeg visste at jeg trolig ville treffe på ham igjen senere.

 

Kort tid etterpå startet han sin egen klubb og hadde en bra seiersrekke. Jeg fant klubben hans ved en tilfeldighet og joina med 3-4 brukere. Bare sørget for å tape, og så tok jeg fatt på neste bruker. Tok ikke lange tiden. Man spiller ikke hele kampen når noen saboterer. Record'en ble ødelagt, så han slettet klubben.

 

The end :laugh:

 

Mange drittsekker som spiller online. Enda fleire som lar seg provosere til å oppføre seg som drittsekker. Mulig utslag av usikkerhet samt behovet for å markere seg sjølv basert på egne høge tanker om egen persons fortreffelighet og ferdigheter i gitte spill.

Lenke til kommentar

Er det vanlig å sende drittmeldinger til folk på konsollen når man spiller et spill eller en game mode som har et community som er lite nok til at man trolig treffes igjen senere? Veldig merkelig fenomen. Man risikerer jo å gå på en smell, i hvert fall hvis man spiller et spill eller en game mode med sabotasjemuligheter.

 

Får mye rart i innboksen, blant annet folk som skriver at jeg er så dårlig og at de er så mye bedre. Så viser det seg at jeg har minst dobbelt så bra statistikk på det de kritiserer meg for, evt tre ganger så bra statistikk.

Har fått slike meldinger selv før, men har ikke mottatt noen slike meldinger på lang tid. De beste jeg har fått har vært på fransk der de bare har skrevet "fitte" og ikke noe mer. Bare ignorer drittungene eller bytt spill er mitt tips :)

Lenke til kommentar

Jeg ignorerer de fleste, men hender at jeg svarer, særlig hvis jeg vet at det ikke er en 12-åring og hvis det er opplagt at jeg er en bedre spiller.

 

Angående statistikk i et spill sier ikke det alt om hvor god man er, men det kan gi en god pekepinn på det.

 

Ellers er det ganske håpløst med alle disse som mener at overall rating (man gjør veldig enkle accomplishments og får høyere rating/level) er viktigere enn faktiske prestasjoner. Jeg kan tilsynelatende være et hav bedre enn en som har mye høyere rating enn meg, men får ikke sjansen til å vise det fordi folk ikke forstår seg på statistikk).

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Mmm snart Gamescom:

 

Blizzard starter sin stream tirsdag kl 18.30 fulgt av EA sin klokken 19.15.

 

Spill som jeg gleder meg til å få info på:

 

EA:

Fifa 17

Battlefield 1

 

Crytec:

Robinson: the journey (vurderer VR bare pga dette spillet)

 

Ubi:

Watch Dogs 2

For Honor

Steep

Tom Clancy Wildlands

 

2K:

WWE 2k17

Mafia III

NBA 2k17

 

Sony:

Horizaon Zero Dawn

GT Sport

 

Bandai Namco:

Tekken 7

 

Konami:

PES 2017

 

Square Enix:

Final Fantasy XV, XIV og ikke minst World of Final Fantasy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...