Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Hvor/hvordan lagrer du alle disse samlerutgavene dine Larzen? :p ærlig spørsmål. Virker som du kjøper mange.

Hehe, jeg har ikke så mange da. Om jeg ikke husker feil så har jeg vel bare 5 stk tror jeg? Er nok andre her som overgår det med stor margin... :) Men jeg har et glass monter idag som jeg har dem i. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prisen på samlerutgaver har skutt i været de siste årene, så jeg kjøper ikke så mange som før. Før kunne man få en ganske kul CE for 1000-1200,- mens nå koster de gjerne opp i 2000,-. Kjøper noen da, og har lagt inn forhåndsbestilling på Horizon CE og The Last Guardian CE.

Ser Mirror's Edge Catalyst koster 249,- på Elkjøp. Etter hva jeg har lest er det ikke et fantastisk spill, men et godt et, så det frister å slå til på det.

Lenke til kommentar

Bortsett fra SimCity 5 så kan jeg ikke huske å ha "brent" meg på en forhåndsbestilling, så føler ikke det er så stor "risk" med det. Hvis og når jeg forhåndsbestiller så er det gjerne bare noen uker før release. Da er det stort sett mer en nok med "previews" til at jeg vet om spillet er noe for meg eller ikke. Jeg er heller ikke avhengig av at ett spill må ha 80+ på metacritic for at jeg skal like det, så det skal en del til før jeg betrakter det som et bomkjøp og angrer på det :-)

Makkverket SimCity er et ekstremt bra eksempel, og for det alene kommer jeg aldri til å preordre noe som helst. I hvert fall ikke fra EA eller Maxis. 

Lenke til kommentar

Noen som har hatt problemer med sin PS4? Jeg opplever nå at konsollen er ufattelig treg. Alt tar lengre tid og menyen er hakkete. Jeg spiller en del Call of Duty og her skjer det at loading-skjermen tar lang tid å laste opp, slik at når jeg endelig kommer inn har det gått 1 minutt av matchen eller så blir jeg kastet ut igjen fordi jeg har vært inaktiv...

Har flere ganger gått inn i Safe Mode og tatt Valg 5 (Gjenopprett databasen), men dette funker ikke. Konsollen er fortsatt veldig treg. Maskinen lager også sånne klikke-lyder mens konsollen er på. Dette gjelder ikke den klikke-lyden som kommer når du slår av og på konsollen.

Dette begynner å gå meg på nervene... :(

Har du fortsatt nevnte problem?

Høres ikke normalt ut utifra det du beskriver.

Har hatt dette ganske lenge nå. Blir bare verre og verre...

Noen som har hatt problemer med sin PS4? Jeg opplever nå at konsollen er ufattelig treg. Alt tar lengre tid og menyen er hakkete. Jeg spiller en del Call of Duty og her skjer det at loading-skjermen tar lang tid å laste opp, slik at når jeg endelig kommer inn har det gått 1 minutt av matchen eller så blir jeg kastet ut igjen fordi jeg har vært inaktiv...

Har flere ganger gått inn i Safe Mode og tatt Valg 5 (Gjenopprett databasen), men dette funker ikke. Konsollen er fortsatt veldig treg. Maskinen lager også sånne klikke-lyder mens konsollen er på. Dette gjelder ikke den klikke-lyden som kommer når du slår av og på konsollen.

Mulig at det er en ledning som er sånn halvveis plugget inn i selve boksen. Tatt kontakt med Sony?

Ikke tatt kontakt med Sony enda. Jeg kan prøve å plugge ut alt og sette det inn igjen, men tviler på at det kommer til å funke...

Hvordan funker dette med å sende inn konsollen på reperasjon? Via nettsidene står det etter at jeg har tastet inn serienummeret og svart på spørsmålene at de må undersøke dette videre. Jeg kommer jo ikke lengre...

Lenge siden du kjøpte Ps4en og hvor? du kan nemlig også gå via dem så gjør de ganske mye for deg :)

Lenke til kommentar

Noen som har tips til spill? Vil ha noe nytt å spille nå! Siste jeg kjøpte var wolfenstein old blood. Elsker settingen i de 2 siste wolfensteinspillene , sku ønske det kom ut 3 nye, i morgen.

Om du liker Wolfenstein spillene så kanskje du vil like Doom også? Litt mer fart og selv om nazistene var monster så er monstrene i Doom litt skumlere..i utsende ihvertfall. 

Men masse spennende områder og våpen kombinert med musikk som får pumpa til å jobbe litt ekstra :)

Lenke til kommentar

Jeg har sett en del mer av World of Final Fantasy i det siste, og tar nå meg selv i å faktisk se mer frem til det spillet, enn til Final Fantasy XV. Veldig sjarmerende visuell stil, engasjerende og flytende kamsystem, også kan man fange monstre (litt Ni no Kuni style, og de fleste her vet vel hvor stor fan jeg er av Ni no Kuni). Så alt i alt ser det lovende ut, selv om historien fremdeles er et lite mysterium. :)

Lenke til kommentar

Mulig at det er en ledning som er sånn halvveis plugget inn i selve boksen. Tatt kontakt med Sony?

Ikke tatt kontakt med Sony enda. Jeg kan prøve å plugge ut alt og sette det inn igjen, men tviler på at det kommer til å funke...

Hvordan funker dette med å sende inn konsollen på reperasjon? Via nettsidene står det etter at jeg har tastet inn serienummeret og svart på spørsmålene at de må undersøke dette videre. Jeg kommer jo ikke lengre...

Lenge siden du kjøpte Ps4en og hvor? du kan nemlig også gå via dem så gjør de ganske mye for deg :)

Kjøpte PS4 oktober 2014 hos Dustin. Sendte mail til Playstation i går. De sa jeg skulle prøve Valg 6 i sikkerhetsmodus. Hvis problemet fortsatt var der skulle jeg ringe inn og oppgi referansenummer, slik at reparasjon blir bestilt.

Lenke til kommentar

Kjøpte PS4 oktober 2014 hos Dustin. Sendte mail til Playstation i går. De sa jeg skulle prøve Valg 6 i sikkerhetsmodus. Hvis problemet fortsatt var der skulle jeg ringe inn og oppgi referansenummer, slik at reparasjon blir bestilt.

Skal være ihvertfall minst 2 års garanti på den varen, er du heldig så tar Dustin av seg alt kostnadsfritt. 

Lenke til kommentar

Jeg har sett en del mer av World of Final Fantasy i det siste, og tar nå meg selv i å faktisk se mer frem til det spillet, enn til Final Fantasy XV. Veldig sjarmerende visuell stil, engasjerende og flytende kamsystem, også kan man fange monstre (litt Ni no Kuni style, og de fleste her vet vel hvor stor fan jeg er av Ni no Kuni). Så alt i alt ser det lovende ut, selv om historien fremdeles er et lite mysterium. :)

Det handler om at de skal finne en kur mot de enorme vannhodene sine.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ser frem til å spille et RPG hvor man skal planlegge angrepene som følge av Active time event" eller hva det nå heter fremfor å løpe rundt i sirkler og dælje med et sverd. At samleren i meg også får vann på mølle er også et stort pluss. Day 1 purchase.

Lurer på om det blir fotballspill på meg til høsten. PES har virkelig satt lista høyt for grafikken i år:

https://www.youtube.com/watch?v=6B6r91GAfR0

Tenker at dette er tidlig kode og at de fleste uregelmessighetene er bedret når spillet kommer ut.

Endret av H.A.M.
Lenke til kommentar

post-73476-0-77337000-1469621245_thumb.jpg

Lenke til kommentar

attachicon.gif5799002893_7035c7b9ff.jpg

Theme Hospital - fantastisk spill! Spilte det på nytt for bare noen måneder siden; fortsatt like moro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...