Muggkaare Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Han får Dirt Rally, det beste bilspillet på mange, mange år, så han er sikret god underholdning. Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 jaja,da ble det nytt ratt på meg..hadde egentlig ikke tenkt å bruke så mye peng på ratt,men siden jeg først må ha nytt så what the hell har på følelsen det kommer til å kunne støttes på playstation lang tid fremover..og betalingsutsettelsen gjorde det ikke vanskeligere,og jeg bare VET at jeg må ha ratt klar til nye gran turismo http://cdon.no/spill/dirt_rally_+_thrustmaster_t300_racing_wheel-37266715?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_term=Dirt+Rally+++Thrustmaster+T300+Racing+Wheel&utm_content=37266715&utm_campaign=prisjakt_no_ Det spørs vel om de har forbedret kjørefølelsen noe, de tidligere spillene har vært svake, spesielt sammenlignet med Forza. Blir det ikke forbedring så er det lite vits med ratt.Liker helst gran turismo med ratt og pedaler,men enig I at ting kan gjøres bedre,kjøp blir det uansett..blir konge å spille nye Dirt4 også,gleder meg stort til det Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Grattis med flott ratt. Lyst på det samme selv men med pro pedalene med clutch og h-shifteren. Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 (endret) Grattis med flott ratt. Lyst på det samme selv men med pro pedalene med clutch og h-shifteren. Takker blir nok oppgradering til shifter etterhvert men tror denne pakken kommer med t3 pedaler med clutch,så tror jeg nøyer meg med den Endret 20. juli 2016 av olliver Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Har skjønt at det er salg på PSstore nå,og jeg er på ferie laaaaangt unna konsollen. Ikke er jeg spesielt fan av mobilappen til PlayStation, og nettsiden er håpløs på mobilen.. Er det noen gode salg? Så at Journey kostet 35kr sånn ca. Mad Max var billig? Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Rundt 180 for mad max. Soma til rundt 50 lappen er også et sinnsykt bra tilbud. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Rundt 180 for mad max. Soma til rundt 50 lappen er også et sinnsykt bra tilbud. Soma var en fantastisk spillopplevelse. Flere burde teste spillet. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Soma til 50kr? Det må jeg slå til på! 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 (endret) Det hørtes ut som en god deal! SOMA og Firewatch i boks! Håper på mer valuta her enn Ratchet & Clank, for det var dølle greier..og jeg er enda sikkert ikke hallveges enn gang. Endret 20. juli 2016 av Mala Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Neverwinter er f2p på ps4 også, spillte det en del på PC. Synes spillet var bedre her, bare grafikken som var en del dårligere. Men som med ESO føltes det bedre på konsoll. Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Ikke overraskende så kommer det en rimelig fet PS4 utgave av Rise of The Tomb Raider. https://blog.eu.playstation.com/2016/07/19/rise-of-the-tomb-raider-arrives-on-ps4-this-october-with-new-ps-vr-mission/ Ingen tvil om at det blir ein meget bra PS4 utgave. Er muligens solgt på den nye vanskelighetsgraden samt at man får første persons synsvinkel som VR-opplevelse av spillet. Mange godbiter her som gjere at spillet må vurderast. Er bare det nye kapitlet Blood Ties som kan spilles i VR. Ikke hele spillet. Jeg bare nevner det om du leste feil...kjedelig å bli skuffet senere liksom Yepp, fekk det med meg etterpå når eg las litt meir rundt om. Blir nok uannsett skuffa da det synast som om 1080/30 er målet for spillet. Da er ikkje hus-kapittelet i VR nok for å trigge eit kjøp. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Merkelig at folk ikke liker Ratchet & Clank. Digger de spillene. Spilte den serien for første gang på ps3, og elsket det siden. Fiffige våpen, fine omgivelser, festlig humor. Iblandet litt samlemani har man en perfekt oppskrift Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Merkelig at folk ikke liker Ratchet & Clank. Digger de spillene. Spilte den serien for første gang på ps3, og elsket det siden. Fiffige våpen, fine omgivelser, festlig humor. Iblandet litt samlemani har man en perfekt oppskrift Jeg snudde faktisk litt etter å ha spilt et par timer i går. Kritikken min av spillet er den samme, men jeg liker skytingen litt bedre nå. Et sånt spill med mer fokus på platforming og story og litt mindre skyting hadde vært perfekt. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Merkelig at folk ikke liker Ratchet & Clank. Digger de spillene. Spilte den serien for første gang på ps3, og elsket det siden. Fiffige våpen, fine omgivelser, festlig humor. Iblandet litt samlemani har man en perfekt oppskrift Fikk veldig lyst til å kjøpe Ratchet & Clank, men da slutter jeg igjen da å spille Fallout 4. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Merkelig at folk ikke liker Ratchet & Clank. Digger de spillene. Spilte den serien for første gang på ps3, og elsket det siden. Fiffige våpen, fine omgivelser, festlig humor. Iblandet litt samlemani har man en perfekt oppskrift Jeg rundet det 2 ganger rett etterhverandre. Ble samlemani på 2. gjennomspilling ja. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Måtte jo bare ha Ryno-våpenet. Mener å huske at det var enda barskere i Tools of Destruction... Ahhh, det var et bra spill det. Nesten så jeg har lyst til å hente PS3-konsollen fra boden og spille en liten helg Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Merkelig at folk ikke liker Ratchet & Clank. Digger de spillene. Spilte den serien for første gang på ps3, og elsket det siden. Fiffige våpen, fine omgivelser, festlig humor. Iblandet litt samlemani har man en perfekt oppskrift Jeg snudde faktisk litt etter å ha spilt et par timer i går. Kritikken min av spillet er den samme, men jeg liker skytingen litt bedre nå. Et sånt spill med mer fokus på platforming og story og litt mindre skyting hadde vært perfekt. Å kalle det skyting er jo å ta hardt i. Men kan se for meg at mange som kommer fra FPS-verdenen spiller R&C som et skytespill. Det funker fint, men det kan spilles på andre måter også. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 (endret) Å kalle det skyting er jo å ta hardt i. Men kan se for meg at mange som kommer fra FPS-verdenen spiller R&C som et skytespill. Det funker fint, men det kan spilles på andre måter også.Du skyter jo...? Du har et sikte som du peker på fiender (sånn ca) og fyrer løs, slik at det kommer prosjektiler ut av våpnene. Hvordan definerer du skyting? Endret 22. juli 2016 av Jakoozie 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Det her blir heftig! https://www.youtube.com/watch?v=vP_8_8LAi4I Håhå håhå! Gleder meg bare enda mer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå