Emils. Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Sikker på at den er ekte? Veldig merkelig om Sony reklamerer for at den er å kjøpe fra og med 13 November uten å gå ut med noe offisielt. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Hva skjer når PS+ abonnemnet går ut, for eksemel om en glemmer å fornye i tide? Mister en alt en har fått tilgang til og må laste ned ting på nytt etter å ha fornyet? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 -X1 hadde langt bedre E3 når det kom til det viktigste, nemlig SPILL. Resten er egentlig det samme, hvorfor velge PS4? Mange sier det der, men jeg klarer ikke å skjønne det, var for det meste kun Titanfall som fristet noe særlig av spillene MS viste frem på E3, og som ikke var multi-platform. Er det fordi MS hadde så stort tv fokus før E3 at folk ble så overrasket over at de viste frem nesten bare spill? Egentlig synes jeg det var litt skuffende med spill på E3 generelt. Hvorfor velge en konsoll? YTja, si det, handler vel mest om personlig smak nå. Var enklere å velge før MS snudde. PS4 har jo også streaming tjenester og slikt, og bedre maskinvare enn XBO, men er som regel spillene som har mest innvirkning på valgene, og i denne generasjonen hadde PS3 et solid overtak der for min del, så satser på at PS4 også innfrir der. Men hvis man har penger nok, hvorfor velge i det hele tatt? Nå er det ingen andre hindringer for å kjøpe begge. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 (endret) Litt kjedelig hvis dette stemmer: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-hands-on-with-playstation-4 Håper utviklerene er i stand til å optimalisere såpass at 1080p@60fps blir en realitet, uten å ofre for mye eye candy :-) blir skuffet hvis 30fps og under blir realiteten denne generasjonen også. Edit: leif Endret 20. juni 2013 av Ooinaru 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Hva skjer når PS+ abonnemnet går ut, for eksemel om en glemmer å fornye i tide? Mister en alt en har fått tilgang til og må laste ned ting på nytt etter å ha fornyet? PS+ er en abonnemetsløsning og når du ikke lenger har et abonnement mister du muligheten til å bruke det du har lastet ned gjennom abonnementet. Om du senere fortsetter abonnementet vil tilgangen bli åpnet igjen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Var det ikke noen her inne som påstod at man faktisk kan spille det man har lastet ned, etter at PS+ går ut? Må jo være en feil i systemet eller noe, men kjekt for de da Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 PS+ er en abonnemetsløsning og når du ikke lenger har et abonnement mister du muligheten til å bruke det du har lastet ned gjennom abonnementet. Om du senere fortsetter abonnementet vil tilgangen bli åpnet igjen. Så innholdet forblir på HDD, det lar seg bare ikke bruke? Hva med saves i skyen? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Litt kjedelig hvis dette stemmer: http://www.eurogamer...h-playstation-4 Håper utviklerene er i stand til å optimalisere såpass at 1080p@60fps blir en realitet, uten å ofre for mye eye candy :-) blir skuffet hvis 30fps og under blir realiteten denne generasjonen også. Håper også 1080p@60fps havner på alle spill. I mine øyne er framerate utrolig viktig. Det er hovedgrunnen til at jeg spiller CoD framfor Battlefield, da BF kjører 30 bilder i sekundet, og føles ut som det lagger i forhold til Black Ops på 60. Gi folk valget om å ta ned grafikken et hakk og doble FPS'n, så tror jeg de fleste velger det. Gameplay > Grafikk. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Så innholdet forblir på HDD, det lar seg bare ikke bruke? Hva med saves i skyen? Jepp, det blir liggende, men du vil trenge PS+ for å bruke det. Regner dog med at saves ikke kun lagres i skyen, men også lokalt på maskinen slik at du kan fortsette der du slapp om PS+ abonnementet går ut. Jeg har ikke PS+ selv, så der er jeg mer usikker. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Spurte om det i en annen tråd her, og det er jo litt relevant: Visstnok beholder man tilgang på spill man har kjøpt til nedsatt pris gjennom et PS+-abonnement, selv om man avslutter abonnementet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Spurte om det i en annen tråd her, og det er jo litt relevant: Visstnok beholder man tilgang på spill man har kjøpt til nedsatt pris gjennom et PS+-abonnement, selv om man avslutter abonnementet. Ja. De er dine. Og Lakus har rett over her, de ligger på konsollen. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Det kommer til å bli priskrig mellom expert og elkjøp på denne natt til 13. November. 2995,- It's going down for sure. Vil ikke bli nok launch konsoller ved release i Europa. Forhåndsbestill eller camp ute Gamestop kommer til å kjøre nattåpent også sa dem. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Hva spill har dere kjøpt da, og hvor har dere kjøpt spillene en da. Jeg kjøpte 5 spill for 10 minutter siden hos gamezone, er ca 9036.kr jeg må ut med til gamezone da :green: 2 Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 wow du er gangsta, har du brukt ferie penger nå haha... Men hva skjer med prisene a, har du fått rabatt eller ? Har bestilt Killzone og watchdogs. Og hva tror vi om dette spillet da ? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Techland, så er jævla skeptisk. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 (endret) wow du er gangsta, har du brukt ferie penger nå haha... Men hva skjer med prisene a, har du fått rabatt eller ? Har bestilt Killzone og watchdogs. Og hva tror vi om dette spillet da ? Røyker ikke mer nå, så bruker jeg røyk penga til ps4 ps det er lenge siden jeg slutta da. For sist gang da ps3 ble pre ordret av meg så hadde jeg ikke råd til mer en 1 til 2 spill, skal spare neste måned mellom 5000.kr til 10.000.kr på høy rente konto og der står de til gamezone sender meg epost att ps4 er klar sending da . Men hva skjer med prisene a, har du fått rabatt eller ? Nei jeg får ikke rabatt får jeg vet faen om gamezone gir meg rabatt da, men sist gang kjøpte jeg spill til ps3 og wiiU til over 12000.kr da å før det jeg køpte ps3 nr 3 med litt esxtra ca 8000.kr til 9000,kr da er stor kunde hos gamezone om de gir meg rabatt vet jeg ikke Endret 20. juni 2013 av jokingnutria 2 Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Haha right on dude , bra å bruke røyke penga på PS4.. Men billige priser du fikk på mye der Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Men hva skjer med prisene a, har du fått rabatt eller ? Og hva tror vi om dette spillet da ? Han har ikke fått noe rabatt. Er bare prisene på det ene bildet som vises uten MVA, så må legges til 25% på dem. Dying Light syntes jeg så ut som et veldig interessant spill, helt til jeg så zombiene. Begynner å bli litt lei av zombier i nesten alle spill nå. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Han har ikke fått noe rabatt. Er bare prisene på det ene bildet som vises uten MVA, så må legges til 25% på dem. Dying Light syntes jeg så ut som et veldig interessant spill, helt til jeg så zombiene. Begynner å bli litt lei av zombier i nesten alle spill nå. Hva med gammle resident evil da 1,2,3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå