Maabren Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Syns alle som får ein bråkete PS4 skal klage og helst kreve å få ein ny eller pengane tilbake. Man bør ikkje finne seg i at ein konsoll støyer så mykje at det går ut over opplevelsen man forventer. Det hadde aldri eg godteke. Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Skal rapportere tilbake når jeg har skiftet kabel! Jeg brukte mitt QC15 med android-kabel, det fungerte i alle fall! 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Nye gt skal visst støtte vr. Dette kan bli dyrt. Playstation ratt og vr Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Tok en uformell støymåling med iPhone 6, la telefonen på konsollen under Battlefront, ligger på mellom 45-50 dB ca. Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 (endret) Noe som kan se om det er mer en bare sesong pass som er forskjellen med Lego StarWars The force Awakens vs Lego SW Deluxe Edition? Den vanlige koster 499krDekuxe Edition koster 599Sesong pass koster 82krSå rart om at edition skulle være dyrere en å kjøpe vanlig og sesong pass separert? Noe vet? Endret 29. juni 2016 av sprintball96 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Vet ikke om det er en feil i PSN nå, men Resident evil 0 er gratis å laste ned fort dere Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Er uansett ikke vits i og prøve det når i 99 % av tilfellene får du ikke beholde spillet en gang. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Verdt hver krone uansett. Ps+ spill i Juli: Saints Row: Gat out of Hell, PS4 Furi, PS4 Call of Juarez: Bound in Blood, PS3 Fat Princess, PS3 Oreshika: Tainted Bloodlines, PS Vita Prince of Persia: Revelation, PS Vita http://ps4daily.com/2016/06/free-ps-plus-games-for-july-revealed/ Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 (endret) De spillene fristet lite dessverre Endret 1. juli 2016 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Ja det var en særdeles tynn og smakløs suppe.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 (endret) Bare gamle skitspill jo. Glad jeg ikke har det der. Endret 1. juli 2016 av Bytex Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Bare gamle skitspill jo. Glad jeg ikke har det der. Hadde det ikke vært for at man måtte ha det for online spilling så hadde jeg sagt opp på dagen... Kan ikke komme på sist det var et ordentlig bra spill på ps+.... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 (endret) Da gir du dem ikke en sjanse. Jeg for min del ser frem til å prøve Saints Row gratis, har aldri giddet å kjøpe de spillene. Vi kan ikke få kremen av AAA-titler hver måned heller. Endret 1. juli 2016 av Isbilen Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Da gir du dem ikke en sjanse. Jeg for min del ser frem til å prøve Saints Row gratis, har aldri giddet å kjøpe de spillene. Vi kan ikke få kremen av AAA-titler hver måned heller. Var ikke det jeg krevde heller, men det er lenge siden det har vært noe bra nå... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Tropico 5 er et kanonspill. NBA 2K16 er sikkert grisefett for de som liker denslags. Jeg har hatt mye glede av gratisspillene på plus, men man må jo nærme seg dem på en litt annen måte enn spill man har gledet seg til lenge og betalt penger for. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Saints row hadde keg vært veldig fornøyd med om jeg ikke allerede hadde hatt det Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Under PS3 sin tid så var PS Plus legende Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Det blir jo ekstremt subjektivt om det er bra spill på PS Plus eller ikke. Det som er en bedriten måned for noen er en god måned for andre. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå