Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

den unødvendige lysbaren får vi endelig bruk for i oktober når psvr kommer :tease:

Burde jo uansett være mulig å kjøre på lyset ved behov istedet for at det konstant står på. Ikke det at det tar så fryktelig mye strøm, men det er mer prinsippet når kapasiteten er så begrenset. Teknisk sett burde det vel være enkelt å implementere med tanke på at lyset kan dimmes slik det gjør under lading. PS3-kontrolleren er jo veldig effektiv, så lurer litt på hva som egentlig er strømslukeren på PS4 sin. Touchpaden ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er i samme bås selv, har byttet kjølepasta på min jeg også så jeg tyner den for det den er verdt :p I dag når jeg skulle oppdatere konsollen så fikk jeg feilmelding ved omstart av konsollen. Oppdateringsloopen var ett faktum. Løsningen var å sku av lokket under og koble fra BD-drevet og så oppdatere konsollen, og koble drevet til igjen . Fungerte perfekt og var gjort på 2 min :p Alternativet hadde kanskje vært å formatere hele konsollen om jeg ikke allerede hadde brutt garantien fra før?

 

Men ikke sant, går den i dass så har jeg jo eid med selv og er helt klar over det :) Men regner med det er kommet en ny slim-utgave på markedet innen det skjer.

 

*bank i bordet

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

Sony burde nå være klar over det, i likhet med en serie dårlig knappegummi og litt smådodgy triggersupport.

Er jo en enkelt fiks å tre på en silikonhette på thumb-stikka, men vanskeligere å kontrollere hvordan folk bruker triggerene. Batteriet er nå et kapittel for seg, men kontrolleren er bra ellers. Lysbaren er jo vanligvis helt unødvendig og burde være mulig å slå helt av. Ser enkelte har skrudd opp kontrolleren for å koble bort kontakten lysbaren. Litt vanskeligere å forså dem som monterer PS3 batteri, siden det har lavere kapasitet enn originalbatteriet i PS4.

den unødvendige lysbaren får vi endelig bruk for i oktober når psvr kommer :tease:

 

Det er 15 uker til PSVR kommer ut. :dribble:  :dribble:  :dribble:  :dribble:

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

Er i samme bås selv, har byttet kjølepasta på min jeg også så jeg tyner den for det den er verdt :p I dag når jeg skulle oppdatere konsollen så fikk jeg feilmelding ved omstart av konsollen. Oppdateringsloopen var ett faktum. Løsningen var å sku av lokket under og koble fra BD-drevet og så oppdatere konsollen, og koble drevet til igjen . Fungerte perfekt og var gjort på 2 min :p Alternativet hadde kanskje vært å formatere hele konsollen om jeg ikke allerede hadde brutt garantien fra før?

 

Men ikke sant, går den i dass så har jeg jo eid med selv og er helt klar over det :) Men regner med det er kommet en ny slim-utgave på markedet innen det skjer.

 

*bank i bordet

Jeg byttet kjølepasta igjen for noen dager siden og da den var montert ville ikke bluray drevet funke så da måtte alt demonteres igjen, gøy! Men funker nå da :p

 

Å formatere hadde nok gjort det i så tilfelle ja.

 

Slim med enda mindre støy hadde ikke vært feil, evt Neo/PS4K hvis den ryker rundt/etter lanseringen :D

Endret av Ooinaru
Lenke til kommentar

Noen flere som har prøvd seg på Dino Dini's Kick-Off Revival? Koster 82kr på PS Store. Dino selv sier det vil komme mye mer innhold til spillet fremover og mer updates, som ikke vil koste noe ekstra. Herlig med litt gammeldags fotball spill :D

 

SCEgunQ.jpg

Lenke til kommentar

 

Er i samme bås selv, har byttet kjølepasta på min jeg også så jeg tyner den for det den er verdt :p I dag når jeg skulle oppdatere konsollen så fikk jeg feilmelding ved omstart av konsollen. Oppdateringsloopen var ett faktum. Løsningen var å sku av lokket under og koble fra BD-drevet og så oppdatere konsollen, og koble drevet til igjen . Fungerte perfekt og var gjort på 2 min :p Alternativet hadde kanskje vært å formatere hele konsollen om jeg ikke allerede hadde brutt garantien fra før?

 

Men ikke sant, går den i dass så har jeg jo eid med selv og er helt klar over det :) Men regner med det er kommet en ny slim-utgave på markedet innen det skjer.

 

*bank i bordet

Jeg byttet kjølepasta igjen for noen dager siden og da den var montert ville ikke bluray drevet funke så da måtte alt demonteres igjen, gøy! Men funker nå da :p

 

Å formatere hadde nok gjort det i så tilfelle ja.

 

Slim med enda mindre støy hadde ikke vært feil, evt Neo/PS4K hvis den ryker rundt/etter lanseringen :D

 

 

PS4 skal være ein god del stillare enn PS3 slim. Viss ikkje er det bare å heve kjøpet eller reklamere.

 

Sjølv ser eg ingen grunn for å modde/tune før reklamasjonen er borte vekk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...